Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
pospit píše: oioi01> Já ty svody kupoval jako komplet výukový systém s koncovkou a mezisvodem Yoshimura, o které mi šlo a svody jsem si nechal své, které jsem už na moto měl. Tyhle jsou 4-1 a na moto mám 4-2-1,coz je prý lepsi a ještě jsou lehčí. Tyto jsou nějaké samodomo vařené z kolínek a trubek.
Jen k těm svodům Yoshimura. Třeba na K5 jsou originál Suzuki 4-2-1 a závodní 4-1, takže lepší budou asi tyhle. Většina závodních svodů to tak má, co jsem na SBK viděl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Spijker - to je dobra otazka, mne doma pristal ciste nahodu zadny ohlins a kukam nan, ze by sa mu take zeslo trochu pece. Takze keby sa nasel nekdo tu na zapade (Morave) tak budu rad za odporuceni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
ale ja si ani nejsem jistej zda jdou rozdelat... a obavam se ze vetsina lidi rekne ze ten ohlins na aprilce seriovej je sracka co se nevyplati servisovat...
no ale pracujeme s tim co mame
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex píše: Mileek> jj mrknu diky
Spijker - to je dobra otazka, mne doma pristal ciste nahodu zadny ohlins a kukam nan, ze by sa mu take zeslo trochu pece. Takze keby sa nasel nekdo tu na zapade (Morave) tak budu rad za odporuceni.
Jestli chceš Brno, tak tady to dělá Vangelas.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex píše: BlackSabbath> ano, tez pokat si pamatam, tak 4-1 je skur do vykonu a 4-2-1 skur na prubeh v nizsich ot.
Pak se dá ještě různě měnit tvar a uspořádání, což má na průběh taky vliv.
Jako pocul sem, ze ohlins hlavne bez repasu je o nicem, tak jak v podstate secko, dokonca nekteri znamy z UK atd mi aj popisovali rozdil v chovani. Napr. ze ohlins najlepsi pracuje az po zahriti, ze za studena to neni moc prijemne. Nevim, uvidime.
Blacksabbath - diky. Este mja napadel tady kamos mechanik od nas, on mi tu o nekem vypraval, ze ked repasuje ohlinsy, tak si od nekat bere dily.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ti_rex píše: BlackSabbath> ano presne. Aj tak pro mna v temto smjeri najvecsi alchymie byli dvojtakty
Ano, tam to má daleko větší vliv. Ale jak je vidět, tak i tady u čtyřtaktů.
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
BlackSabbath píše: Ano, tam to má daleko větší vliv. Ale jak je vidět, tak i tady u čtyřtaktů.
presne. Este je to aj krasne videt na porovnani atmosfera vs. turbo a to jak na sani tak na vyfuku. Atmosfera styrtakt je daleko vic promakanejsi v temto smery oproti turbu, aspon z mojeho laickeho pohledu
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
BlackSabbath píše: Jestli chceš Brno, tak tady to dělá Vangelas.
Hele mi je asi jedno kde..praha i brno se obcas pohybuju za zakaznikama... Spis pujde o reputaci..aby to bylo dobre a poradne..
Mam v pameti skzky o tom jak po rozdelani ty tlumice vypadaj ze na ne neni sahnuty..ale platba plny ceny...
Proto jsem dumal i nad zupinem nebo andreanim...ale zase aby to melo smysl aspon trochu i ekonomicky
SPIJKER píše: Hele mi je asi jedno kde..praha i brno se obcas pohybuju za zakaznikama... Spis pujde o reputaci..aby to bylo dobre a poradne..
Mam v pameti skzky o tom jak po rozdelani ty tlumice vypadaj ze na ne neni sahnuty..ale platba plny ceny...
Proto jsem dumal i nad zupinem nebo andreanim...ale zase aby to melo smysl aspon trochu i ekonomicky
Lidi si ho chválí. Já jsem tam neservisoval, protože mně dělají už delší dobu komplet servis v MotoXN.
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Prodava jakysi Vince Allen RSV100R 2003 cerna s titanakem dva nad sebou
Naposledy editováno 17.12.2019 23:40:53
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Uz na ni mam vakl jako krava....
Nebo jde to nejak repasovat, neni tam treba najaka mosazna vlozka?? Dik
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
ja mam jednu sadu, tu moju co sem mjel na tunakovi tak prodavam. Nevim ci to je cina, kupoval sem to z UK.
edit hír:
https://www.motorkar...a-packa-1503344.html
Naposledy editováno 18.12.2019 09:34:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Pres vikend na to ted mrknu, jestli nestaci vyrobit jen treba novou vlozku. Nevim jak to vypada rozdelane. A dal bych ti kdyztak vedet...
tak me hod rezervacku do vanoc....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
A ty mas na moto jake ted, origo? Tyhle vypadaji dobre, proc si je tam nenechal?
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Predpokladam, ze takato kombinacia asi fakt neexistuje, ze?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |