1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Když to chce člověk používat jako enduro, tak nastává problém. Jasně, zřejmě dostanu kartáč podpořený fůrou odkazů na YT, kde s AT lidé dělají psí kusy a drží to. Ano, ale jak dlouho. A když se s tím práskne víc, že se rozhodí lešení, nastává problém tohle puzzle slícovat, o ceně jednolivých plastíků, krytek a příchytek nemluvě. Kdo kdy lícoval TA nebo Varana, tak ví své. V tomhle je prostě řešení plné kapotáže stylem dva boční plasty + maska + plexi nepřekonatelné.
Všechno z plechu bylo naposledy na kývačce. :D
PS: u ninjy bylo lešení z tenké kulatinky. s tou když jsem vždycky prásknul o zem, už nikdy nic nesedělo. Musel jsem vždycky sehnat nebouchnutý a pak k tomu dopasovat ty mraky plastů okolo.
vilemx píše: Hanz.D.> Jenže Ninja nebo CBR tam ty plasty má primárně kvůli učesání aerodynamiky, potom vzhledu. Pokud se nová AT vezme optikou cestovní motorky, tak i tady proč ne.
Když to chce člověk používat jako enduro, tak nastává problém. Jasně, zřejmě dostanu kartáč podpořený fůrou odkazů na YT, kde s AT lidé dělají psí kusy a drží to. Ano, ale jak dlouho. A když se s tím práskne víc, že se rozhodí lešení, nastává problém tohle puzzle slícovat, o ceně jednolivých plastíků, krytek a příchytek nemluvě. Kdo kdy lícoval TA nebo Varana, tak ví své. V tomhle je prostě řešení plné kapotáže stylem dva boční plasty + maska + plexi nepřekonatelné.
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Naposledy editováno 16.01.2020 07:46:08
https://www.motorkar...-z-kanady-37788.html
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Závěrem nelze než dodat, aby sis DCT i Africu vyzkokušel a pokud ti bude vyhovovat, nebál bych se toho. Ono je to všechno (nebo by podle mě mělo být) hlavně o ježdění - tak vyzkoušej a pak si užívej ježdění a kecy kolem neřeš
Naposledy editováno 21.01.2020 10:06:09
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Kdyby někoho zajímala cena tak cca komplet za 9 100,- - nejdražší položka jsou 4 iridiové svíčky 1000 / ks a práce cca 3800,-
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Olej + olejový fltr jsem si měnil sám už ve 48000 km .. , na to není třeba servis ..
Naposledy editováno 21.02.2020 07:53:55
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin | Zbyněkl | 4 | 11.8.2024 v 20:15 Fratr |
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 22 | 24.7.2024 v 19:21 Juraj22 |
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | AfricaXena | 30 | 8.7.2024 v 10:38 fanda5 |
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | MirSe | 68 | 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO |