kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Jinymi slovy si fizzer nasel babu a uz na nas nema cas, za chvili bude baby a na jmeno fizzer uz si nikdo ani nevzpomene.....
jasný...a pod vlivem těchto krás i FiZzeR nebude tak stoicky klidný a nenasratelný jako dřív... půjde to určitě o něco líp
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: t_freedom> Twoe jak si do tý panenky píchal,že si fizz tuní kočár???
kočár != kočárek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Tak kdyby nekdo shanel embecko ,je definitivne volny..
Cena nasazena pro spekulanty,cislo neni na me,takze slevu mailem nebo sz
Přesně v takymhle embéčku sem jednou před sebou tlačil nějakýho Nývlta od Milešova do Duchcova.Se neudržel na svý půlce,předjížděl na slepou bábu,ale přišlo mu to s jeho spolujezdcem rejs woe…
E.:twoe hlavně nepiš,žes to byl ty
Naposledy editováno 13.01.2020 12:46:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: kočár != kočárek
Tak jak teda?Vyměníš Agustu za Joolz,nebo co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Přesně v takymhle embéčku sem jednou před sebou tlačil nějakýho Nývlta od Milešova do Duchcova.Se neudržel na svý půlce,předjížděl na slepou bábu,ale přišlo mu to s jeho spolujezdcem rejs woe…
E.:twoe hlavně nepiš,žes to byl ty
...a nasadíš tomu korunu tím, že to bylo v golfu a ne Žmulietě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Golfa nemam moc rád.S tim nezávodim.Jediný plus má,že se umí dlouhodobě pohybovat relativně vysokou rychlostí za pár litrů nafty..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: t_freedom> No jasný
Golfa nemam moc rád.S tim nezávodim.Jediný plus má,že se umí dlouhodobě pohybovat relativně vysokou rychlostí za pár litrů nafty..
tohle je obecně výhoda těch zatracovaných sazometů… ať přemejšlím jak přemejšlím tak za 10-12l mě prostě žádnej benzín v rychlostech mezi 160-200 km/h nepoveze...
Ono to dnes dokáže jezdit kolem 7-8 l v kombinaci, ale jak tomu dáš napít, vyletí to o 50% ...zatímco sazomet tak max. o 20%
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Mě jezdí teď moje 2,4 s vynulovanejma průměrama spotřeby před 2500tkm (1200 km dálka, zbytek hrkání po městě) za 7,5l … když pojedu do Ostravy vrchem bez dálnice budu na 7,3, když poletím 500-700km po německý dálnici 180km/h bude tam 9,5 … o tomhle si každej benzín v autě může nechat tak zdát, nevím co je na tom špatně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ve vysokejch rychlostech je aerodynamika a v nižších váha, kterou neustále urychluješ, to zásadní na spotřebě...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
tak kůrva kde je ten pokrok ve snižování spotřeby
Naposledy editováno 13.01.2020 13:53:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Tak jak teda?Vyměníš Agustu za Joolz,nebo co?
Smi to připomněl, tak dík, už je v inzerci. Lepší než to tunit bude tunit něco jinýho
Co je Joolz nevim a potenciálně mě to uráží.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: t_freedom> před pár rokama jsem měl vochcávku 1,9tdi 66kW jezdil jsem průměr kolem 5,5l ,pak jsem koupil roomstra 1,9tdi 77kW s DPF nevešel jsem se do 8l, s další vochcávkou 1,9tdi 77kW ale bez DPF (origo) 6-6,5 a teď s béčkem 2,0tdi euro 6+ 140kW já se nevlezu pod 7 moje žena kolem 6,5
tak kůrva kde je ten pokrok ve snižování spotřeby
že zemědělskej motor s 66kw žral jen o litr míň než moderní kultivovanej motor se 140kw, to mi přijde jako pokrok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: t_freedom> před pár rokama jsem měl vochcávku 1,9tdi 66kW jezdil jsem průměr kolem 5,5l ,pak jsem koupil roomstra 1,9tdi 77kW s DPF nevešel jsem se do 8l, s další vochcávkou 1,9tdi 77kW ale bez DPF (origo) 6-6,5 a teď s béčkem 2,0tdi euro 6+ 140kW já se nevlezu pod 7 moje žena kolem 6,5
tak kůrva kde je ten pokrok ve snižování spotřeby
"pár rokama" ??? ...1,9 TDI 66kW se snad do dvojek ani nedávalo, ne? takže těch pár let bude asi víc, ne? No a emise na 1,9 TDi asi taky nic moc... jakkoli to nežralo .. nejlepší spotřebu mívala 1,9 TDI s Bosh rotačkou myslím kolem 84kW
Já měl Oct II s 77 PD a jezdil jsem s tím v dlouhodobý za 6,4 a jako fakt nadoraz, protože většinma na německých hájwejích...to nebylo špatný na spotřebu... ale opět, když si vzpomenu co z toho lezlo za smrady, kór za studena, to je Volho šepot květin...
A obecně - spotřeby lezly nahoru kvůli
- DPF (chcaní paliva při rekuperaci)
- váha aut šla za posledních 30let min. o 20-30% nahoru...
Naposledy editováno 13.01.2020 14:02:48
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: t_freedom> Jj,myslim ze 1250kg to mělo.Volho bude mít okolo 1700,4kolku a je vyšší.I kdyby to mělo nakrásně stejný cx,tak u tebe to bude na větší ploše
moje for-kolka má psanejch 1860kg...twl, teď jsem se zase někde jakože záměrně klouznul... a při korekci mě to hodilo do druhý strany a můžu ti říct, že si člověk rozvažuje jestli chce blbnout...je to tank...pohodlnej, relativně hbytej...ale tank
FiZzeR píše: Smi to připomněl, tak dík, už je v inzerci. Lepší než to tunit bude tunit něco jinýho
Co je Joolz nevim a potenciálně mě to uráží.
Kočárek woe: https://www.trendyb...cEAQYBiABEgIqTfD_BwE
My měli předchůdce ještě cca za 20,tak koukam ze se pro přebytek blahobytu zdrazovalo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
nejspis je to tim, ze to volvo ma blbou aerodynamiku nebo je proste ten 2,4 hodne zravej. Kdyz mi nejede auto, beru si A4 z pujcovny a stejnym stylem 20tdi zere znatelne min.
dalnice jezdim 170-200 a prumernou spotrebu mam obvykle 9-10 podle palubaku - palubak podle vypoctu ukazuje o 0,7litru min nez je skutecnost.
Naposledy editováno 13.01.2020 14:13:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: moje for-kolka má psanejch 1860kg...twl, teď jsem se zase někde jakože záměrně klouznul... a při korekci mě to hodilo do druhý strany a můžu ti říct, že si člověk rozvažuje jestli chce blbnout...je to tank...pohodlnej, relativně hbytej...ale tank
Ale no tak Libore...
t_freedom píše: moje for-kolka má psanejch 1860kg...twl, teď jsem se zase někde jakože záměrně klouznul... a při korekci mě to hodilo do druhý strany a můžu ti říct, že si člověk rozvažuje jestli chce blbnout...je to tank...pohodlnej, relativně hbytej...ale tank
co tam máš za DOT?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: t_freedom> Neni to už pravda.Nejtezsi byly auta ve stejný třídě kol roku 2010.Ted už i ta blbá Ateca třeba váží kol 1300kg.
treba u golfu je nejtezsi generace Mk5 ... do Mk5 hmotnost rostla a od Mk5 s kazdou generaci klesa. VW ma program pro dodavatele dilu, pokud dokazi pri zachovani parametru dilu zmenou konstrukce dosahnout nizsi hmotnosti, maji financni bonus na kazde kilo...
Naposledy editováno 13.01.2020 14:16:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: "pár rokama" ??? ...1,9 TDI 66kW se snad do dvojek ani nedávalo, ne? takže těch pár let bude asi víc, ne? No a emise na 1,9 TDi asi taky nic moc... jakkoli to nežralo .. nejlepší spotřebu mívala 1,9 TDI s Bosh rotačkou myslím kolem 84kW
Já měl Oct II s 77 PD a jezdil jsem s tím v dlouhodobý za 6,4 a jako fakt nadoraz, protože většinma na německých hájwejích...to nebylo špatný na spotřebu... ale opět, když si vzpomenu co z toho lezlo za smrady, kór za studena, to je Volho šepot květin...
A obecně - spotřeby lezly nahoru kvůli
- DPF (chcaní paliva při rekuperaci)
- váha aut šla za posledních 30let min. o 20-30% nahoru...
no jo no letí to 66kW jsem měl v Oct1. ale v tý době jsem lítal jak sviň , dalo se s tím normální jízdou jezdit za 4-4,5 můj táta jednou přijel nadšenej že do prahy a z5 po dálnici rychlost do 110 a spotřeba 3,5
Naposledy editováno 13.01.2020 14:17:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: no jo no letí to 66kW jsem měl v Oct1. a v tý době jsem lítal jak sviň , dalo se s tím normální jízdou jezdit za 4-4,5 můj táta jednou přijel nadšenej že do prahy a z5 po dálnici rychlost do 110 a spotřeba 3,5
mati ji ma doted, O1 s 81kW .. spotreba je nizka diky tomu, ze to nem a DPF a dalsi vychytavky co spotrebu zvysuji a svoje dela i nizka hmotnost toho auta - treba na D5 "do lodenicaku" jede to auto s plynem na podlaze 180 stejne jako mi tam jede volvo s plynem na podlaze :( ta hmotnost dela fakt dost.... a taky se rika, ze ty auta mely vetsi vykon nez udavanej.
ten podvozek byl/je ale des.
Naposledy editováno 13.01.2020 14:19:21