kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
E.: a teď jezdím v ještě starším keplu, bez EGR DPF KAT ADBLUE s EURO -27, a stejně jezdim za deset, tak kde je chyba
Naposledy editováno 13.01.2020 14:21:32
zmulin píše: assassin> Tak teď nevim jestli sem to trefil,ale pravda bude teda spis ještě par let dřív.To je fakt.AR 159/Brera by byly taky jiný hvězdy ,kdyby vazily aspoň o 300kg min
asi trefil, golf 5 bude nekde kolem roku 2010. nechtel jsem psat obecne, protoze k ostatnim autum nemam data. Golfy tady mam i ve 3D ty muzu "zvazit" rovnou v Catii
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Jo no, tehdá jsem jezdil bejvalky sOplem 1.5TD, to taky jezdilo na vzduch, klidnou jízdou těch 3.5-4 nebyl žádnej problém.
E.: a teď jezdím v ještě starším keplu, bez EGR DPF KAT ADBLUE s EURO -27, a stejně jezdim za deset, tak kde je chyba
tak to ja ani nevim kolik mi to dokaze nejmin, na spotrebu neumim jezdit. nejmin jsem jel z nemecka na nouzak, kdyz to jelo 110z kopce a 80do kopce a i tak to bylo kolem 7mi litru...
rozdil mezi drkotanim mezi kamionama a full gas je 2-3litry na sto, takze jedu full gas
Naposledy editováno 13.01.2020 14:24:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: freedom: nejspis delam chybu a bude to zase oznaceno, ze jsem si neco vymyslel abych mohl rozporovat co pises, ale sestivalce u bmw dokazou za 10-12litru benzinu jezdit rychleji nez V70 s D5 .... konkretne mam zkusenost s e92 325i (3,0atmosfera) a F30 340i(3,0turbo)
nejspis je to tim, ze to volvo ma blbou aerodynamiku nebo je proste ten 2,4 hodne zravej. Kdyz mi nejede auto, beru si A4 z pujcovny a stejnym stylem 20tdi zere znatelne min.
dalnice jezdim 170-200 a prumernou spotrebu mam obvykle 9-10 podle palubaku - palubak podle vypoctu ukazuje o 0,7litru min nez je skutecnost.
určitě děláš chybu...
sice se mi těch 12l/100 km u benzínovýho šestiválu při 170-200km nezdá...ale co můžu dělat... já to pojedu v podobným tempu za deset... max.
(Otáčel jsem Luxembourg s přespáním a většinu jsem fakt letěl - spotřeba na tý cestě 9,7l) … 12l bych ti věřil...jakože počínaje 12 l a vejš… no a to je ten rozdíl co píšu. Jasně benzínovej motor bude mít ještě přebytek výkonu, ale já taky jedu mezi 170-200km/h...
ale obecně, když vidím NPčkovi stavy z počítadel, tak musím říct, že BMW má spotřeby fakt vychytaný, za to co poskytuje...
FiZeR > já mám DOT v píči ...ale na služebáku mi gumy víc jak 4 roky nevydržej...
Naposledy editováno 13.01.2020 14:27:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
NP píše: t_freedom> Na to ze to auto je kombik a nema moc koni to nezere zase tak malo, to je jako moje krabice
Co je to za auto?
Naposledy editováno 13.01.2020 14:27:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: určitě děláš chybu...
sice se mi těch 12l/100 km u benzínovýho šestiválu při 170-200km nezdá...ale co můžu dělat... já to pojedu v podobným tempu za deset... max.
(Otáčel jsem Luxembourg s přespáním a většinu jsem fakt letěl - spotřeba na tý cestě 9,7l) … 12l bych ti věřil...jakože počínaje 12 l a vejš… no a to je ten rozdíl co píšu. Jasně benzínovej motor bude mít ještě přebytek výkonu, ale já taky jedu mezi 170-200km/h...
FiZeR > já mám DOT v píči ...ale na služebáku mi gumy víc jak 4 roky nevydržej...
nezda, ale dokonce tvrdim ze pri 180-200 to bawo bude zrat min nez V70 ...
kdyz jedeme s kamaradem spolu tak to bawo mu zere min, 911ka stejne. rozdil je v tom, ze u tech jeho aut je 180-200 rychlost pri ktery jen tak lechta plyn a ja stojim na podlaze.
to volvo v pomeru k tomu jak to "nejede" fakt hodne zere. vyzkousel jsem spoutu aut a ta D5 je v tomhle pomeru jeden z nejzravejsich motoru vubec (mluvim o genraci v70III co splnuje euro4 a vyssi, predtim to bylo asi lepsi)
Naposledy editováno 13.01.2020 14:31:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: tak to ja ani nevim kolik mi to dokaze nejmin, na spotrebu neumim jezdit. nejmin jsem jel z nemecka na nouzak, kdyz to jelo 110z kopce a 80do kopce a i tak to bylo kolem 7mi litru...
rozdil mezi drkotanim mezi kamionama a full gas je 2-3litry na sto, takze jedu full gas
Tak já to mám teď jednoduchý. Plnej nebo prázdnej, kadla kadla nebo fullgas, furt deset a nikdy ne jinak*), takže...
-------
*) Ale zjistil jsem pár tejdnů zpátky, že dost slušně kecá tachometr, tak je otázka jestli odometr ukazuje dobře
Naposledy editováno 13.01.2020 14:35:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: assassin> když jsem si půjčoval tvoje auto tak tam mělo průměr 8,5, a vracel jsem ho po 400 km se 7.7, ale nevím jak to počítá.
no ja ted nemam na naftu takze to jezdim na spotrebu. Palubak o cca 0,7 litru keca. predpokladam, ze jsi nejezdil 170+ po dalnici... ja ted jezdim 150-170 .... misto tech 180-200
nuluju to pri tankovani, takze na tech 8,5 tam bylo najeto cca 200km, tys najel zhruba to same... tak to s tim zahejbe...
Naposledy editováno 13.01.2020 14:35:11
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše:
ten podvozek byl/je ale des.
jo z dnešního pohledu je to děs,ale v době, kdy to byla novinka tak to byl velice slušný průměr spíš lehce nadprůměr
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
že to pojede za 10-12 ať už to znamená cokoli ti věřím...ale zase, dáváš tu etalon efektivních motorů od BMW jako by to byl normální průměr... nemyslím si, že tak pojede většina benzínů v těhlech zápřazích...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> tak ono je to taky o převodce... 8mi kvalt u BMW bude při 200km/h sotva na 3-3,5trm (benzínovejch) ...a já točím už 4-4,2trm...
že to pojede za 10-12 ať už to znamená cokoli ti věřím...ale zase, dáváš tu etalon efektivních motorů od BMW jako by to byl normální průměr... nemyslím si, že tak pojede většina benzínů v těhlech zápřazích...
ta 325i byl manual. kolik to tocilo uz si nepamatuju. kazdopadne je E92 aerodynamicky jinde. ale ta 340i je kombik a zere taky min nez volvo.
ani nevim kolik mi to toci pri 200, vim jen ze pri 170ti je tam presne 3tis.
uznavam, ze neni moc fer srovnavat auto pro ktere je tech 200strop a auto ktere tam zdaleka strop nema... ale s cim jinym srovnavat vrcholnej 2,4 5ti valec? s nejakou 1,4v superbu?
BTW 12 sviti dlouhodoba na palubaku v te 911 - je teda fakt, ze tam nikdo asi nepocital o kolik ten palubak keca... a to auto urcite neustale jezdi s vyssima prumerama nez mam ja.
proste to Volvo neni dobrej vzorek dieselu, asi neznam moc "modernich" dieselu ktery by zraly vic
Naposledy editováno 13.01.2020 14:41:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
mmch. Špájův passat 2.0 BI-sexuální sazo- turbo s 240HP jezdí za víc jak můj sazomet… sic desetiny, ale za víc...(myslím tím když to řídím oboje já....na dlouhý štreky)
proste to Volvo neni dobrej vzorek dieselu, asi neznam moc "modernich" dieselu ktery by zraly vic
hele, v tom provedení 152kW, FWD co jsem měl, sic jsem nelítal s pětikvaltem takový rychlosti (po dálnici tak 160tacho)... mě to nežralo...dlouhodobá necelých 7l.
Naposledy editováno 13.01.2020 14:45:27
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: jo z dnešního pohledu je to děs,ale v době, kdy to byla novinka tak to byl velice slušný průměr spíš lehce nadprůměr
ta "doba" dela fakt hodne. ja tenkrat do te O1 presedal z aut jako lada2104, saxo apod... takze nebylo srovnani.
Dnes kdyz presednu k mati do oktavky, i z toho tanku, tak to vypada, ze se zabiju v prvni zatacce kterou jedu stejne jako s tim tankem. ta zadni naprava je fakt desna. kdybych si dneska kupoval O1 - jakoze pracant nebo auto s nulovejma nakladam na udrzbu je to super - tak bych chtel 4kolku, ikdybych ji z toho mel vysekat a udelat z toho FWD, tam je ta zadni naprava OK
t_freedom píše: assassin> myslím tím spíš výrobce... 5 vál zdaleka není vrcholnej...ten motor je dávno "state of art-out"
mmch. Špájův passat 2.0 BI-sexuální sazo- turbo s 240HP jezdí za víc jak můj sazomet… sic desetiny, ale za víc...(myslím tím když to řídím oboje já....na dlouhý štreky)
hele, v tom provedení 152kW, FWD co jsem měl, sic jsem nelítal s pětikvaltem takový rychlosti... mě to nežralo...dlouhodobá necelých 7l.
tys mel ale druhou generaci V70 ne? to je ten preEURO4 motor... ten zere min
passat teda taky nic moc. ono je to prast jako uhod... VW dobrej motor nevyrobilo uz asi 10let
Naposledy editováno 13.01.2020 14:47:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: assassin> No ty jakožto odkojenec těchdle starejch herek v různým stádiu rozpadu bys měl být zvyklej Co ti na tý nápravě tak strašně vadí? No tak to trochu uskakuje, no. Ale multilink s vůlema nebo vytahanejma siláčema (např ta "ikonická" E46) je ještě horší... a přiznejme si to, půlka lidí ani neví že tam nějaký klouby jsou, natož aby je nechali kontrolovat a měnit
vadi mi to, ze kdyz jedes rychleji zatacku tak se to zatizeny kolo stlacuje az to sedi na hrane gumy a ta ulitne a neudelas s tim nic, ani kdyz das rychle kontra...
opet abych byl fer - ta mati oktavka ma naky obyc gumy a kdovi jak stary, ja kupuju na Volho to nejlepsi co tam jde obout (vzhledem ke stylu jizdy ke kterymu jsem se dopracoval) ale delala to i v dobe kdy byla nova amela novy pneu.
staryma autama jezdim jen tema svyma - pujceny jsou vzdy zanovni, kamaradi (nebo firemni) co mi pujcuji auta nejsou takovy socky jako ja a ja se snazim mit podvozek v ok stavu. silace atd jsem menil i na bawu, u volva mam v podvozku uz desetitisice jak se porad neco meni ... tlumice, ulozeni tlumicu, silace....
Naposledy editováno 13.01.2020 14:54:44
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: ta "doba" dela fakt hodne. ja tenkrat do te O1 presedal z aut jako lada2104, saxo apod... takze nebylo srovnani.
Dnes kdyz presednu k mati do oktavky, i z toho tanku, tak to vypada, ze se zabiju v prvni zatacce kterou jedu stejne jako s tim tankem. ta zadni naprava je fakt desna. kdybych si dneska kupoval O1 - jakoze pracant nebo auto s nulovejma nakladam na udrzbu je to super - tak bych chtel 4kolku, ikdybych ji z toho mel vysekat a udelat z toho FWD, tam je ta zadni naprava OK
měl jsem v roce 1994 Audi 100 2,5tdi za víc jak mega a byla tam ta samá zadní náprava jak na vochcávce za cca450 takže asi tak
Naposledy editováno 13.01.2020 15:06:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: měl jsem v roce 1994 Audi 100 2,5tdi za víc jak mega a byla tam ta samá zadní náprava jak na vochcávce za cca450 takže asi tak
Uplne obyc vleceny ramena? Ja jezdil o par let novějsi a6 a ta mela dokonce vepredu dva lichobezniky misto mcphersonu. Audi mela vzdy ty podvozky o level jinde nez zbytek koncernu. Jdu to zkusit vygooglit. Ne ze bych se s tebou chtel hadat, nebo ze by na tom nejak záleželo, spis jen ze me to zajima...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: a na tu Audi si teda počkam.Brácha měl benzínovýho doutníka..
Naposledy editováno 13.01.2020 15:38:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: tohle je obecně výhoda těch zatracovaných sazometů… ať přemejšlím jak přemejšlím tak za 10-12l mě prostě žádnej benzín v rychlostech mezi 160-200 km/h nepoveze...
Ono to dnes dokáže jezdit kolem 7-8 l v kombinaci, ale jak tomu dáš napít, vyletí to o 50% ...zatímco sazomet tak max. o 20%
Tak moje 2.4 ma na 10tkm 8.5,slusne do rakouskejch Alp a zpet za 7.3 a pri preletu Nemecka,kdy se snazim drzet 180+ prijedu do 10.5