Jaké dokumenty mi k tomu mají předat, abych mohl moto bez problému přihlásit? A jaký je potom postup - při registraci?
Díkes za rady. Mějte se
dave-lister píše: Myslím si, že do budoucna bude DCT verze mnohem lépe prodejná.
Povedal by som, že by si mal v prvom rade kúpiť motorku, aká mu vyhovuje, nie podľa toho, čo ľahšie predá. Áno, ak by som sa rozhodoval presne 50:50 medzi povedzme GS a Moto Morini (neviem, ako sa volá tá 1.2-ka), kúpil by som GS, pretože MM sa mi bude ťažko predávať, ale určite to nie je primárny faktor.1 reakcí na tento příspěvek Koupě nové motorky
Zaujalo ma, že v čase asi 1:15 spomína, že DCT nie je celkom vhodná pre začiatočníkov, pre nich sa viac hodí manuál kvôli whiskey throttle. (Neviem, ako sa to povie po česky, je to tá situácia, kedy si pridáte viac, než čakáte, tak vás to hodí dozadu, čím si pridáte ešte viac, takže vás to hodí ešte viac... a letíte.) Na záver ešte spomína, že práve kvôli absencii spojky je omnoho dôležitejšia správna poloha tela (čiže v zásade to isté) a je náročnejšie znovu získať trakciu, keď vám zadné začne preklzovať.
Ak by som o Afriku mal záujem (jazdil som na nej pár dní na Kanároch a mám isté výhrady), tak asi hlavne preto by som na svoje občasné výlety mimo cestu radšej bral manuál. Ono to zasa až tak otravné nie je, s automatom som jazdil na pár autách skôr z dolnej časti cenového spektra a automaty ma moc nepresvedčili, že sa oplatí za ne zaplatiť. I keď je mi jasné, že v Meďáku či Lexuse to bude iné, ale zasa poznám človeka, čo mal možnosť odskúšať automat tuším v LSku, strašne ho ospevoval a keď si kupoval vlastné auto, tak to bolo zasa len manuál.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky
wert píše: vilemx> ono asi to zahozeni Afry z klady a dopadnuti na jinou se počítá ve velkých číslech za ND co?((
já myslím že vilemx má starou afriku, ale jistý si nejsu2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky
Metric píše:
Zaujalo ma, že v čase asi 1:15 spomína, že DCT nie je celkom vhodná pre začiatočníkov, pre nich sa viac hodí manuál kvôli whiskey throttle. (Neviem, ako sa to povie po česky, je to tá situácia, kedy si pridáte viac, než čakáte, tak vás to hodí dozadu, čím si pridáte ešte viac, takže vás to hodí ešte viac... a letíte.)
A včem je teda rozdíl oproti manuálu? To je přeci úplně stejný.
3 reakcí na tento příspěvek Koupě nové motorky
Naposledy editováno 13.01.2020 14:16:31
1 reakcí na tento příspěvek Koupě nové motorky
Kamarádi co v terénu jezdi na velkejch a umi, tak jezdej KTM hlavne SER - teda krom Zlabka, ten ma poskladanej nakej bmw bastl
Naposledy editováno 13.01.2020 15:03:49
1 reakcí na tento příspěvek Koupě nové motorky
Ale bral bych bez DCT, protože čím víc elektroniky tím víc problémů Nějaká oxidace ve spínačích po 5 letech a na parkovišti s tím něco zboří
1 reakcí na tento příspěvek Koupě nové motorky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky
Ale som len začiatočník, skúsenejší budú asi vedieť lepšie.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky
Hooray píše: Jak tady čtu tu diskuzi, tak mě nenapadá, co to má společnýho s papírováním při koupi nový motorky.
A tvuj prinos zde je jakej?
3 reakcí na tento příspěvek Koupě nové motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky
To je jako bys neuměl s pedálama v autu a při rozjezdu a tlaku těla do sedačky ti to škubalo jak mačkáš pedál plynu. Takovej řidič asi taky nebude zkoušet driftovat 2t dodávkou. A pokud ano, skončí to stejně jako ta AT.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky
assassin píše: Kamarádi co v terénu jezdi na velkejch a umi, tak jezdej KTM hlavne SER - teda krom Zlabka, ten ma poskladanej nakej bmw bastl
Tak je/byl rozdíl v nákupce. Jestli AT vránu za něco mezi padesáti a kilem nebo SER za dvě tři kila.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky
není jedno, s jakou zařazenou rychlost projíždíš zatáčkou...k tomu práce plynem .u DCT to první v podstatě odpadá
Naposledy editováno 13.01.2020 17:25:01
CRF1000 píše: Metric> nesouhlasím s názorem že manuál je pro méně zkušené lepší...naopak...
rekl bych, ze slo o pomerne specificke podminky - jizda v tezkem terenu.
osobne si myslim, ze me jako mene zkusenemu by se jelo i v tezkem terenu lip s automatem, ale nemam to vyzkousene...
na elekktricke motorce - tzn motorce bez spojky jsem urcite vyjel mnohem vic nez na 2t 300 enduru. ale zas to byla skorotrialka - jine pneumatiky atd....
ono je to beztak jen takove blaboleni na dlouhe zimni vecery, kazdej si koupi to co mu vyhovuje Drak si koupil peknou v manualu a trikolore treba
Naposledy editováno 13.01.2020 17:24:10
3 reakcí na tento příspěvek Koupě nové motorky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě nové motorky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin | Zbyněkl | 4 | 11.8.2024 v 20:15 Fratr |
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 22 | 24.7.2024 v 19:21 Juraj22 |
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | AfricaXena | 30 | 8.7.2024 v 10:38 fanda5 |
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | MirSe | 68 | 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO |