kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: 1.6ky jsou teď.V turboéře jezdily 1.5.Těch 600-800 dosahovaly v závodech a v tu dobu se směly měnit motory i po kvalifikaci,takže kvalifikační turbomotory měly tenkrát až 1500Ps....Daly tak 4 kola a rozpadly se Nejsem si uplně jistej,jestli nový hlavy atd. kuli přímovstřiku už nejsou mechanický změny...
Závod kolikrát ty auta jednu dobu nedojely,páč jim prostě došel benzín
no 1500 nevim, já měl za to že 1200, ale i tak... když pak čteš že se jim na pětku v 300km/h protáčely kola... to zase když si vezměš že teď už maj kolem 1000 a odjedou s tim 6 závodů, tak je to taky úctyhodný, a ještě při takový spolehlivosti (když teda nepočítáme Hondu a Renault v počátcích jejich hybrid éry)... a ještě to táhne 750 kilo auto místo 600 i s jezdcem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: no 1500 nevim, já měl za to že 1200, ale i tak... když pak čteš že se jim na pětku v 300km/h protáčely kola... to zase když si vezměš že teď už maj kolem 1000 a odjedou s tim 6 závodů, tak je to taky úctyhodný, a ještě při takový spolehlivosti (když teda nepočítáme Hondu a Renault v počátcích jejich hybrid éry)... a ještě to táhne 750 kilo auto místo 600 i s jezdcem
1200 máš ve Fabii.V F1 byly 1500
E: Tady k těm hmotnostem cos pomotal..
Naposledy editováno 14.01.2020 14:35:02
assassin píše:
Tifone: ja si myslim, ze ty moderni motory ač na ne vsichni staromilci plivou vydrží vic nez ty stare dobre drzaky. V mem okoli spousta tech poctivějch atmosfér vyžaduje zásadní opravu a nemaj treba ani 250tis (Včetně mého bmw z roku 95 - 2,8) ale stroje s kurvitkama - turba a dpf jedou a jedou - moje bývalé sluzebaky - volvo 370tis, smax pres 500tis...
Georgepanek: ja si myslim, ze se prodává to co lidi kupuji - automobilový průmysl ma spoustu penez a silnou lobby - kdyby lidi chteli 3litry a vic tak proste si to u politiku zařídí. Ono je to ale tak, ze ta auta s velkejma motorama byla v nabidce, ale nikdo je nekupoval. Tzn tech par lidi co by si jako 15let starou ohetinu chteli koupit auto s větším motorem to nezachrani. Kolik lidi tady z vlákna si koupilo nove auto s větším motorem? Dejme tomu 3litry a vic? A to jsme tu vsichni nadšenci do aut/motorek.
No tak úplně s tebou nesouhlasím. A to co uvádíš jako příklad "držáků" nejsou maloobjemové turbo/dmychadlo motory.
A nemůžu tak plně souhlasit i s těma třílitrama a tak. Někdy ti prostě výrobce nedá na výběr.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: 1200 máš ve Fabii.V F1 byly 1500
E: Tady k těm hmotnostem cos pomotal..
Ok, je to možný edit nechápu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
https://f1sport.auto...tnost-vozu-formule-1
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Freedom: hele tobe to pri 200 točí pres 4tis? Ja jel ted k doktoru (po nemecky dalnici) a pri 200 tam mam presne 3,5k takze asi to mas i jinak zprevodovany kvuli ty 4kolce coz?
Naposledy editováno 14.01.2020 15:20:49
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše:
To AMG bude mít i přizpůsobený vnitřnosti a kapánek zamyšlenější motor,takže bych se nebál,že to nevydrží.Jedinej důvod by byla nějaká konstrukční chyba,nebo vysoká karbonizace bych tipoval.Materiály vnitřností to podle mě v poho vydržej,když to nebude automat ekologicky podtáčet...
Hlavní chyba toho AMGčka budou uživatelé, jako tady pod kanclem. Plnej, šup do garáží v nakupak a za hodinku slyšíš jak vyrazí na plnej ven, protože je tam zastávka tak ať to všichni slyší, pochybuju, že má ten motor aspoň 60°C v tu doby
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Hlavní chyba toho AMGčka budou uživatelé, jako tady pod kanclem. Plnej, šup do garáží v nakupak a za hodinku slyšíš jak vyrazí na plnej ven, protože je tam zastávka tak ať to všichni slyší, pochybuju, že má ten motor aspoň 60°C v tu doby
jj, to byla přece i zásadní chyba 90% Alf 156 a 147 s TwinSpark motorama - kroužky a písty praskaly o sto péro...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
tomasd. píše: jj, to byla přece i zásadní chyba 90% Alf 156 a 147 s TwinSpark motorama - kroužky a písty praskaly o sto péro...
Ty se spis pridiraly,pac zraly celkem často olej a čidlo hlásilo až pozdě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Teď mám nastavenej mód středního budíku tacho a točkoměr mám jen po straně vertikální měrku se stupnicí po tisíci. Nevím přesně. Někdy to prubnu, kolik to má při 200 tacho otáček... Ale zvýšený cross country může mít sníženej stálej převod... a maximálku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: z.a.j.o.c.h> za to bych je bil ojnicema po dyni....
Tohle je klasika motorkářskejch srazů... V noci, ožralí, studenej motor, heft na doraz, na volnoběh, štěkání omezovače dokud nejsou svody(zrůdy) rudý...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Ty se spis pridiraly,pac zraly celkem často olej a čidlo hlásilo až pozdě
a chyba byla taky za volantem mezi ušima, ty vůle byly přece vlastností
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: t_freedom>
https://www.garaz.cz...45-600-koni-21003238
Že by Dežo-ví?
Naposledy editováno 14.01.2020 18:31:20
t_freedom píše: assassin> upřímně, neřeknu přesně... Ale display začíná už červenat...
Teď mám nastavenej mód středního budíku tacho a točkoměr mám jen po straně vertikální měrku se stupnicí po tisíci. Nevím přesně. Někdy to prubnu, kolik to má při 200 tacho otáček... Ale zvýšený cross country může mít sníženej stálej převod... a maximálku
no jo vlastne, ty uz mas ten novej obrazkovej infotainment. Bylo by to logicky, to spis jen jako technicka zajimavost...
ad ten clanek v linku od Ivose, oni tam jsou schopni "nahrat" jeste 200 koni navrch, to je ulet. Jinak co tam pisou, ze otoceni motoru o 180stupnu ma za nasledek problemy s chlazenim tak to je blbost. dneska je bezne, ze se hlava a blok chladi rozdilnymi okruhy, je to lepsi pro vykon i emise.
Ono se na motorare dost plive, ale myslim si, ze za poslednich par let dotahli spalovaci motor temer k dokonalosti...ono i treba ty materialove speciality - materialy ktere se pouzivaji na blok motoru a jak se tam vytvari tvrdej povrch, o tom kdyz neco prectes tak to je jak cist sci-fi povidku
Naposledy editováno 14.01.2020 18:50:17
NP píše: 200 gps nebo tacho? Nektera auta maji u te rychlosti docela rozdil, treba u audiny bych rekl ze to bude u 250 tacho 235 gps, protoze u teto rychlosti co jsem videl vsechny najednou zacaly brzdit a spomalovat, asi jak se ridic lekl co se deje
tacho - nemam navi, v porovnani s GPS mi prijde, ze to volho nenameruje procentualne, ale o nejakou fixni hodnotu ... neco kolem 6kmh ... ale uz si to moc nepamatuju, mereni GPS jsem tam mel jednou kdyz jsem testoval AIM laptimer co vozim na motorce.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Hlavní chyba toho AMGčka budou uživatelé, jako tady pod kanclem. Plnej, šup do garáží v nakupak a za hodinku slyšíš jak vyrazí na plnej ven, protože je tam zastávka tak ať to všichni slyší, pochybuju, že má ten motor aspoň 60°C v tu doby
material musi trpet asi pro to nemam zadne technicke vysvetleni, ale prijde mi ze motory co se nesetri drzej vic nez ty co je majitele uzkostlive opecovavaji...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: material musi trpet asi pro to nemam zadne technicke vysvetleni, ale prijde mi ze motory co se nesetri drzej vic nez ty co je majitele uzkostlive opecovavaji...
Netvrdíš tu svoje dojmy jako fakta?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: t_freedom>
https://www.garaz.cz...oni-21003238 [/quote]
I ty blesku, viz 12:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 14.01.2020 20:23:54