tak po delsi době si sem zase něco napisu...
Včera jsem byl v Praze, nechal jsem tam starého Nightstera a objednal nového Fat Boba... Takovou vam mam radost... Nakonec jsem ke standardni vybave priobjednal padak, lepsi sedlo pro spolujezdce, a sundavací operku.
Motorova verze bude 114, barva cerna leskla (zakladni). Dodani jsem si rekl, ze ji chci v breznu...
Tak ted uz jen, aby byl brezen...
Edit nepriradil jsem spravnou motorku, neb v nabídce ještě tahle verze není :)
1 reakcí na tento příspěvek Fat Bob 2018
Jo a nenapsal jsem sem, že za dobu čekání jsem priobjednal ještě plexi a nosič...
mAra_ píše: Hehe , kluci jen blbnete ... Jinak už situace je následující : Bobina už je v Praze, velký technicak už mám , v příštím týdnu bude redy k vyzvednutí... Teď už jen koukat do nebe a čekat kdy přestane sněžit (dnes 5cm nového sněhu) a mrznout.... A tak nějak si říkám, že i kdybych na to m měl chcipnout, tak po Velikonocich pro to jedu
Jo a nenapsal jsem sem, že za dobu čekání jsem priobjednal ještě plexi a nosič...
Plexi a nosič ?
Na tohle ?
Tvoje volba
1 reakcí na tento příspěvek Fat Bob 2018
A nosič za opěrku mě nijak neuráží... Ale taky by se m dát jednoduše sundat, kdyby náhodou...
mAra_ píše: Plexi by mělo být sundavaci... Je to hnusné, já vím, ale ono když s tím chci jet letos do Španělska,, tak bude k nezaplacení na dlouhé cesty... Prostě bude pořád sundane a dám ho tam jen občas
A nosič za opěrku mě nijak neuráží... Ale taky by se m dát jednoduše sundat, kdyby náhodou...
Tak to potom jo!
Já bych si vybral Sport Glide...Po tom, co vyřadili Dynu Switchback je to takovej , ještě celkem lehčí, univerzál...
Edit:spatnej smajl
Naposledy editováno 05.04.2018 22:07:08
Počasí mi zazracne vyslo, predani a vyzvednuti jsem naplanoval předem na minulou stredu - a byl to nejhezci den z celého tydne - uff. Rano jsem tedy vyrazil k hlavnímu mestu pro motorku. Predani probehlo vse na jednicku - zde opravdu musim vyzdvihnout pristup kluku z HD Praha. Nemam co vytknout. A hura ku domovu na novem stroji jmenem Bobina.
Zatím samozrejme pomalu a opatrne - jednak se musí motor radne zajet, druhak si musim zvyknout.
Zajizdeni provozuji tak, ze ji drzim mezi 1800-3000 otackama, snazim se v nich litat nahoru dolu co to jen jde. Brzdit motorem co nejvic. Takhle bych to chtěl vydrzet do peti set kilometru (coz bude zítra), pak zacnu tocit i vic. Po cca tisici kilometrech (cca v nedeli pocitam) uz bych se chtěl nedrzet zpatky. Co se tyka zvykani si na motorku - do ted jsem posledních deset let jezdil 1200 Sportster Nightster, který byl velice subtilni, malou a lehkou motorkou - tak ano, je to o poznani tezsi a vetsi. Takze nez budu vyvadet nejake blbosti, chci to nejdriv chytit poradne do ruky. Takze do ted opravdu jen zatím velice opatrne.
Zatím tedy me dojmy z prvních 200km, co jsem nahrcel na ceste z Phy do Lbc (ruznymi oklikami)
Kdybych mel zhodnotit jizdni vlastnosti jednim slovem - bylo by to plynule. Do zatáček jde sama, obri predni gume navzdory, reakce na plyn je okamzita, reaguje i na sebemensi vrknuti. Motor vypada, ze ma silu na rozdavani, ale jak jsem psal vyse, zatím neprovozuju zadne divociny. Bzdi lepe nez sportik, vyssi vaze navzdory - skoro bych řekl, ze zadny HD (co jsem mel moznost zkusit) takhle dobře nebrzdil. Odpruzeni - trosku jsem laboroval a nasel si co mi vyhovuje, a popsal bych ho jako "sametove", Trebas takovy Indian Chief mi prisel horsi. Jizdu ve dvou jsme zatím nezkouseli, ale snad si ma mila nebude prilis stěžovat... To se ještě uvidi. Ale ma tam lepsi sedlo a operku... Nu a pohodli ridice - zatezovy test prijde ted o vikendu, ale sedak je velice pohodlny, pozice nohou mirne vepředu - na to si budu muset chvilku zvykat, ale necekam zadny problém. Celkovy posez je takova kombinace - cruiser valeni se na pohodlnem sedle na dlouhe cesty / mirne predkloneny, agresivnejsi posez a docela to funguje (mam 170cm).
Zaverem tedy za me velika spokojenost - nelituju, ze musel sportik do světa. Kazdemu bych doporucil navstevu AD HD a zkuste si ho. Nestoji to nic, ale dle mého nazoru budete prijemne prekvapeni.
Edit: Zepredu vypada jak trakturek - to svetlo je bozi!
Naposledy editováno 06.04.2018 12:48:16
Nová je prostě NOVÁ!
Popravdě se mi ale vůbec nelíbí...Ale to je můj problém!Hlavně, že ty jsi spokojen!
Já jsem chtěl snad všechny(kteréhokoli) HD v 90tých letech...Všechny modely s "velkým" motorem byly prostě nádherný!
Dnes se mi líbí už máloco ...
Tak užívej v pohodě a hlavně bacha na sebe a na "Harryho"
1 reakcí na tento příspěvek Fat Bob 2018
1 reakcí na tento příspěvek Fat Bob 2018
Zrcatka jsem koupil na delsi tycce - bylo v nich videt mnohem lip. Ale i tak jsem loni koupil zrcatka jina - bronzove od HD přikládám foto). A ty jsem dal smerem dolu - a viditelknost v nich je nesrovnatelna s tim, jak jsem to mel predtim.
Jekill and Hyde vyfuky vyfukujou moc dobre - zvuk je nesrovnatelny s origo koncovkama. Kolega ma tutez motorku se Screraming eagle koncovkama a musim neskromne rict, ze s temi mymi se to neda srovnat.
A aby bylo cekani na jaro jeste delsi, dneska jsem se objednal na instalaci Stage III (ktera s sebou nese tedy i upravu sani). Tak uz aby to bylo.
Naposledy editováno 14.01.2020 11:17:01
1 reakcí na tento příspěvek Fat Bob 2018
Ale proti gustu zadnej disputat, kdyz to tak nekdo ma, at si to uzije.
1 reakcí na tento příspěvek Fat Bob 2018
ynzha> Me se to tak nejak libi uz od petadvaceti, co jsem si koupil prvniho a jezdit na tom me bavi- jeste ze to mame kazdy jinak, jinak bychom se na pumpach potkavali vsicni se stejnyma motorkama.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moje zkušenosti s HD FAT BOB [1, 2, 3] Harley Davidson FXDF Dyna Fat Bob | Husita | 76 | 7.10.2021 v 09:40 datima |
Zapojení otačkoměru na Harley David... Harley Davidson FXDF Dyna Fat Bob | Miret | 4 | 19.3.2021 v 18:36 Miret |
Klíč na tlumiče Fat Bob Harley Davidson FXDF Dyna Fat Bob | Dukovan | 1 | 6.4.2020 v 09:16 runis |
Kde kupujete díly na Harley Davidson Harley Davidson FXDF Dyna Fat Bob | Glaxo | 10 | 17.2.2020 v 13:50 SRLEvladan110 |
Jaké pneu vybrat na Harley Davidson... Harley Davidson FXDF Dyna Fat Bob | Glaxo | 5 | 19.11.2019 v 20:57 Glaxo |