kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
zmulin píše: NP> A ještě furt máš u benzínu interval 30kkm,jako sem měl na Julče?
Uz ne, je 15000 km, uz nejakou dobu drzim tento interval i u toho 3.0d. Ale u sluzebni X3 2.0d prvni generace po FL se nikdy nic nedelalo krome vymeny oleje po cca 30000 km (nekdy i dele, auto si reklo kdy je cas) a ve 155000 km bylo auto vcetne motoru stale v top stavu, kdyz se vracelo. A to se s nim nejelo na 1500 ot/min max
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Že joooooo? ?
Ivos píše: Jak to tak čtu tak ty automobilky jsou machři!!!Kvůli spotřebě,pokud možno žádnému tření ať si to klidně chroupne nějaký olej Ony automobilky vlastně vyrábějí čtyřtaktní skoro dvoutakt
Že joooooo? ?
no budeš se divit ,ale skoro to tak je, nesmyslná honba za emisema je k tomu tak nějak nutí. Snížení tření v motoru = menší emise
E: samo sebou má to své hranice
Naposledy editováno 16.01.2020 15:10:47
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A u novych aut uz se to tak rovnou konstruuje, viz to co pise Tifone prede mnou...
Naposledy editováno 16.01.2020 15:17:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
jen bych ještě doplnil že na ten záběh motoru na brzdě se používá i spešl olej -když už tady celej den o tom ojlu píšeme
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: To je slusny.. z Brutale 800 RR pri nejakych 160 kilech se taky da dostat 160 koni na klice. S tim uz zabava je..
S tou moji pleckou se pri 165 dostanu na 130 sotva
Chtelo by to zase RRo
Co ja slysel, delaji ty vetsi vule kvuli nizsimu treni..
No, nebo si můžeš koupit gen1 ZX10R, která má ná 170 kilech 174 koní (184 s náporem).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: assassin>
jen bych ještě doplnil že na ten záběh motoru na brzdě se používá i spešl olej -když už tady celej den o tom ojlu píšeme
No, řeznej, jako lejes do masin ty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: No, řeznej, jako lejes do masin ty
už dávno ne . Jedině emulze ,olej se rychle přehřeje a končíš
E: zabíhací olej hýr
Naposledy editováno 16.01.2020 15:27:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: No, nebo si můžeš koupit gen1 ZX10R, která má ná 170 kilech 174 koní (184 s náporem).
Mas to i zvazene? Treba TLS ma napsanou 187kg suchou a kdyz to zvazis se vším tak to bude hodne pres 220 :( a myslim, ze to tak je vsude. 999 ma taky ke katalogovym hodnotám daleko. Ja mam TL nekde kolem 200kg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: už dávno ne . Jedině emulze ,olej se rychle přehřeje a končíš
Jasny, to byl pokus o vtip, ja to taky pouzivam jen kdyz řezu na klasickým soustruhu zavity
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
To tu dlooouho nebylo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: a kde se to dá na teleti ubrat? kola, něco kapoty, zřejmě jiná zadní kyvka? ale to musel dát dolů tak 40 kilo ne? jestli to teda neni s plnou nádrží ale bez motoru
Kyvku ma zrovna tezsi - ma TLR, ta ma vyztuhu - to vim, tuhle úpravu jsem delal ja, no ono toho tam je ode me vic Jinak to bude vic nez 40kg dolu - o dost. Kola, brzdy, tlumice, kapoty, vse co jde je titan - srouby, osy kol, vyfuky komplet. 520retez, baterka - no s v jeho pripade, co slo, to odvrtal - i ten plast zespod sedacky je jak emental.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Olej, oleje, bába tě poleje !!!!
To tu dlooouho nebylo.
Priznej se cim mazes vidlice/tlumic? Mas spesl olejicek? A řetěz? Jinej olej na sucho, jinej do blata?
Naposledy editováno 16.01.2020 15:34:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Mas to i zvazene? Treba TLS ma napsanou 187kg suchou a kdyz to zvazis se vším tak to bude hodne pres 220 :( a myslim, ze to tak je vsude. 999 ma taky ke katalogovym hodnotám daleko. Ja mam TL nekde kolem 200kg
Však tady se momentálně machruje papírovejma hodnotama, né?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: FiZzeR> Anebo si můžeš koupit Moto GP speciál
Za tyhle peníze tak možná šprcku z brzdový baňky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Však tady se momentálně machruje papírovejma hodnotama, né?
To jo, jak jinak srovnávat motorky co nemas doma a nemuzes je zvážit? Ale jak zjistit suchou u jaskovi motorky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: To jo, jak jinak srovnávat motorky co nemas doma a nemuzes je zvážit? Ale jak zjistit suchou u jaskovi motorky?
V gramech s přesností na tři desetinná místa?
Zeptat se Jaška
Naposledy editováno 16.01.2020 15:41:13
assassin píše: Kyvku ma zrovna tezsi - ma TLR, ta ma vyztuhu - to vim, tuhle úpravu jsem delal ja, no ono toho tam je ode me vic Jinak to bude vic nez 40kg dolu - o dost. Kola, brzdy, tlumice, kapoty, vse co jde je titan - srouby, osy kol, vyfuky komplet. 520retez, baterka - no s v jeho pripade, co slo, to odvrtal - i ten plast zespod sedacky je jak emental.
Tak to vzal pěkně od podlahy teda, to pak jo
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
E: MWF se to jmenuje
Naposledy editováno 16.01.2020 16:53:12
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 16.01.2020 16:56:07