1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose
sardel píše: FiZzeR> ale nikdo není tajemnej. Zhruba to máš tady Nebo na fejsbuku FKHV apod. Ovšem jaký to bude mít reálný výstup a dopad na obyč veteránskej plebs, to v této fázi nikdo neví. Nebo možná "někdo" jo... Evidentně má někdo nějaký plány, jak se dostat k prachům, k moci, nebo co já vím... Pozn.: ti páni poslanci, co se tak náhle začali zajímat o veterány, jsou z ANO.
Díky
(stranická příslušnost mě nepřekvapuje)
Všechno ostatní vyřeší vhodný klub historických vozidel a registr historických vozidel, prostě se to postaví na "V"čka. Není to až taková věda, samozřejmě technický stav a dobová originalita se bude řešit.
1 reakcí na tento příspěvek Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose
nevím,čím by chtěl autor jezdit, tato výjimka se využívá zpravidla u přípojných vozidel traktorů a u pracovních strojů, které nejsou schváleny pro běžný silniční provoz ...je časově omezena a podléhá zpoplatnění....
rozhodnutí je v kompetenci příslušného správního orgánu, který zpravidla vyžaduje aby vozidlo svítilo, brzdilo atd...a pokud má pochybnosti klidně může od žadatele požadovat důkazy , klidně i protokol z technické prohlídky na žádost zákazníka ...o žádném jiném zákoně který by umožňoval "legální" provoz nelegálního vozidla nevím proto považuji tuto odpověd za vyčerpávající a tazatele odkazuji na místně příslušný správní úřad....nedělá to registr vozidel, dělají to odbory nebo oddělení věnující se problematice silničního hospodaření...mimo jiné řeší placená parkovací místa atd...
1 reakcí na tento příspěvek Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose
Naposledy editováno 02.02.2020 10:07:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose
já jen chtěl říct zkusit tam zavolat nebo poslat mejl jaký mám problém a zda je nějaké řešení,
pár let zpět jsem řešil jedno vozidlo které úředníci neštastně omladili a nedalo se dále provozovat, rady si nevěděli ani na zastoupeni značky v čr která je povina zajistit provoz, , napsal sem pár mejlů a našlo se řešení, právě na tom stk březolupy, já tam byl už potřetí zrovna vestředu stím vozidlem a zas ok tak jsem si vzpoměl, ani ty ani já nemáme žádné řešení zadavatel příspěvku chce řešit nějaké tajemství z počátku 20tého století
1 reakcí na tento příspěvek Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose
nejde jen o "zlegalizování" samotného pohybu vozidla, jde také o to aby řidiči tohoto "vozidla" nebyl udělen zákaz řízení, trestné body a pokuta...za řízení neschváleného neregistrovaného vozidla...neřešíme tady žádnou historii ale současnost, jsou 2 možnosti, získat výjimku nebo absolvovat schvalovací proces jako jednotlivý výrobce ( splnit EURO 6-2 a další europodmínky) a vozidlo řádně registrovat
Naposledy editováno 03.02.2020 15:56:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose
To všechno by odpadlo.
1. zatím se nic nemění a v dohledné době měnit nebude.
1a. osmdesát let starý auto na bílých jezdí dál na STK, jako doposud, za stejných podmínek.
1b. zelený veteránský čísla jedou také dál beze změny, jak prvotestace, tak přetestování.
1c. jediná změna je v zavedení IS (to není Islámská stát, i když by se to k tomu hodilo, nýbrž informační system). To se ale týká de facto pouze komisařů, BFV (Běžný Franta Veteránista) tuhle novinku pocítí maximálně tak, že v květnu nebude mít přetestováno, neb se prostě nedá vše stihnout. To by taky bylo na dlouhý povídání...
2. ony tajemné změny, o kterých se to mluví, se týkají zelených véček.
2a. v principu by to bylo tak, že by zůstaly jen klubové testační komise, které by posoudily, zda dotyčné vozidlo má mít status veterána. Vygenrovaly by nějaké lejstro a s tím by majitel - a pozor, tady je ta změna! - šel na STK, kde by zkontrolovali technickou způsobilost (bez emisí a v jakémsi zjednodušeném módu), vystavili další lejstro, a pak by majitel šel normálně na registr vozidel.
2b. byly by tak zrušené krajské komise a veškerá agenda přešla na stát.
2c. je to ale stále návrh, o kterém se jedná!!! Nic není schválené, není ani tak moc zřejmé, co za tím vězí, kde se vzali ti doposud zcela neznámí nastrčení Burešovo poslanci atd.
Můj osobní názor, pouze na základě veřejných zdrojů, nemám žádný zákulisní info, je, že už je rozhodnuto. Teď se ještě na dva roky určitě přetestuje, ale pak... Ty tlaky jsou velký.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zlegalizování pohybu vozidla po vlastní ose
Milan1963 píše: vilemx> Ano, i s bílými značkami. Sám mám auto staré přes 80 let s normální SPZ a projít STK je proti době před třeba 20 lety vcelku problém. Zvlášt' emise, těmi bych legálně asi neprošel...ale i jiné - rám nemá číslo, prostě tehdy rámy fabrika neoznačovala a dnes to v STK chtějí , dál např. auto má jen zadní brzdy, což je dnes taky problém atd. Když to přeženu, tak by za čas mohli chtít v autě z roku 1930 pásy....
To všechno by odpadlo.
Amatersky presun,v case a miste, to lze.
Ale trvalej, proto jsme si ten ten dlouhodoby ruseny poloprevod v snemovne neodkejvali.
Pres hranice, tam a zpet.Jsou na to firmy, ale pomer cena/vykon, pokud neni unikat.
A to vysvetluje " za 4 nez papiru, za 40 s papirem a se znackou.
H.