Dily na batbike




paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.1.2020 v 20:37 | Nahoru | #3421
cena narostla ?
máš zprávu na m.cz

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.1.2020 v 21:12 | Nahoru | #3422
a ještě dotaz na zkušenější, co to už párkrát odložili ... jak hodně jsou " ráně" zadní blinkry a výfuk ?

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

14.1.2020 v 21:17 | Nahoru | #3423
Mě první model co jsem měl uklouzl na silnici a poškodil se jen kryt výfuku, blastr, páčka, na blinkry to nešlo.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

15.1.2020 v 22:00 | Nahoru | #3424
Milanosor> čas je sviňa. Ale můžem to zkusit

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.1.2020 v 22:05 | Nahoru | #3425
Jeden takový výlet na malém enduru.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2020 v 07:45 | Nahoru | #3426
Zdarec, ví někdo zda crf250l od rv 2017 vyráběné pro americký trh mají katalizátor ?
Doplním otázku. Zvažuji instalaci koncovky fmf q4 hex a jde mi o to zjistit, zda bez katu bude problém s posbíráním z nízkých otáček . Má případně někdo zkušenost ?

Naposledy editováno 01.02.2020 09:16:28

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2020 v 16:18 | Nahoru | #3427
Měl jsem v 2018 kat odstraněn v orig výfuku.
Spolu s úpravami sání, molitan filtru +EJK to oproti vydechlé sérii jelo Hlavně spodek byl použitelný.

-----
doplněno
To já nevím, já měl přisolenej benzín EJK.

Naposledy editováno 01.02.2020 17:01:36

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2020 v 16:56 | Nahoru | #3428
No a mě by právě zajímalo, jak si s koncovkou bez katu poradí originál ECU bez dalších úprav.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2020 v 17:05 | Nahoru | #3429
A proč by si neměla poradit. Většina uživatelů tam má jiný lauf, ARROW, FMF klidně i s kolenem a jezdí..
Lambda sonda je před katem tak co to pozná ? Prd..

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2020 v 17:23 | Nahoru | #3430
OK, tak snad si s tím jednotka poradí bez většího propadu ve spodních otáčkách.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2020 v 18:04 | Nahoru | #3431
Jediné co by to mohlo ovlivnit je otevřenější výfuk. Čili teoreticky by se to mělo víc krmit směsí. Stejné jako když se aplikuje víc derava koncovka.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

1.2.2020 v 19:32 | Nahoru | #3432
Dnes bylo úžasně, kdo nejel, no, asi neprohloupil, protože tak bezvadně má být i dál .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

2.2.2020 v 17:14 | Nahoru | #3433
HondaOK> mrkni do mého deníku, díra tam byla, a když jsem odebral DB-killer bylo to ještě horší. Nakonec jsem kat dokoupila výrazně to pomohlo. Že by to ale jelo nějak líp,,,,,,,, no nevím nevím. Fakt je nutné dát i jinou ECU s možností nastavení.

Naposledy editováno 02.02.2020 17:16:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.2.2020 v 20:11 | Nahoru | #3434
DejvGSR> Díky. Co čtyřipade, hodláš nějak poladit ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

3.2.2020 v 23:06 | Nahoru | #3435
HondaOK> já mam rok 2013 a dal sem koncovku arrow, killer i kat pryč a jede to uplně stejně jak v sérii, jen to navíc pěkně burácí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.2.2020 v 09:22 | Nahoru | #3436
HondaOK> CRF 450 L pro Evropu má SARS , koronavirus, ptačí chřipku a nevím co ještě. Chudák nemůže od středních otáček výš dýchat. Jsem dohodnut u Denára, že mi objednají US paket (originál díly Honda) sestávající s nové řídící jednotky, jinému restriktoru do sání a jinému víku pro vzduchový filtr. Pak ta holka asi dooost překvapí. Přeci jen 40 PS oproti 25 PS musí být především v terénu znát.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.2.2020 v 11:28 | Nahoru | #3437
Čtyřipade je prý docela laborace oproti dvěpade. Včera jsem mluvil se zkušeným pardálem co má mimo jiné oba tyto stroje a potvrdil mi, že s oživením 450ky se už hodně natrápil a ještě asi natrápí. Honda chce údajně za oživovací paket 27k!
Fichtl je prý co se týče koncovky bez katu úplně v pohodě (narozdíl od 450). On má na origo svodu otevřenou Yoshimuru a oem ecu bez problému. Po "pár" metrech se prý srovná a žádný propady se nekonají. Zvuk "můry" je i s killerem hodně brutální. Na mě až moc. Jen doporučil místo papíru molitan, není ovšem nutnost. FMF objednán, tak jsem zvědav.

Naposledy editováno 04.02.2020 11:32:29

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.2.2020 v 11:34 | Nahoru | #3438
SuperSic58> Věřím, že to tak dopadne i u 2017ky.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.2.2020 v 13:17 | Nahoru | #3439
ta 450 je dobrej voser, vysolíš ranec a dál řešíš složitý úpravy...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.2.2020 v 13:27 | Nahoru | #3440
Voser je jezdit na CRF250L bez úprav
Za ty prachy 450 už měla mít těch 40k , pak by byl o ní alespoň zájem

Jinak úpravy to složitý nejsou, vymění se ucpané hrdlo sání a dá se normální ECU a už to fičí.... akorát finančně to je ten onen VOSER.

Mám jí, vim o čem mluvím ale peněz za celek nelituju.
Nic lepšího pro mrdala co se pohybuje pole-lesy-louky-silnice není.
Je to kultivovanější než WR450F, výkonově o něco slabší a o něco težší.

A jako bonus to nežere
Spotřebou jsem okolo 4L a je to nastejno jak s upravenou 250L, tahá jak tank, na hupech jde sama krásně na zadni, to s 250 ani omylem, prostě paráda.

Naposledy editováno 04.02.2020 17:23:11

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.2.2020 v 17:05 | Nahoru | #3441
Jak píšeš. Pro mimo evropský trhy asi celkem v pohodě stroj. Evropská verze je tím seškrcením hodně nešťastně řešená. A zaplatí si to samozřejmě zákazník, pokud se s tím nehodlá smířit. Díky soudruhům z brusele.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.2.2020 v 20:16 | Nahoru | #3442
Chlapi a bude hůř. Uvidíme, co nám budoucnost přinese. Já jsem spokojený, moc se těším na vlastní zkušenost po otevření - malé drobné radosti. Ten život strašně letí, tak si ho trochu snažím užít. Ano, cena nové CRF 450 L je ustřelená i po slevě, na druhou stranu je to z 80 % ostrý krosový speciál, žádné ochuzení. Kvalita příkladná, možná dlouhá spokojenost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

4.2.2020 v 21:35 | Nahoru | #3443

DejvGSR píše: Chlapi a bude hůř. Uvidíme, co nám budoucnost přinese. Já jsem spokojený, moc se těším na vlastní zkušenost po otevření - malé drobné radosti. Ten život strašně letí, tak si ho trochu snažím užít. Ano, cena nové CRF 450 L je ustřelená i po slevě, na druhou stranu je to z 80 % ostrý krosový speciál, žádné ochuzení. Kvalita příkladná, možná dlouhá spokojenost.



Pořídil jsi na to motard kola? Jak se to chová když podvozek přitvrdíš pouze pomocí dostupného nastavení?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.2.2020 v 15:22 | Nahoru | #3444
Mr.Dreamer> Motárdová kola bych rád pořídil, ale zatím finančně nedostupné. Přednost má kit na zvýšení výkonu. Podvozek, vůbec na svůj styl jízdy nemám potřebu něco ladit. Sedí velmi dobře. Žádný houpací koník jako CRF 250 L se nekoná. Je to trochu měkčí než klasická krosska (měl jsem KTM SX-F 250 2014).

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.2.2020 v 18:14 | Nahoru | #3445
Dnes namontována koncovka fmf q4. Zvuk jak se patří a díra ve spodku se na štěstí nekoná, takže velká spokojenost. Teď dotaz. Když jsem fichtla po cca dvou kilometrovém testu vypnul, dobrých 10 minut se z výfuku linul kouř a smrádek. Je to v klidu, nebo je něco špatně ? Je možné, že se nějak vypaluje, když je fungl ?
Jinak co se týče podvozku. Nechal jsem v rámci garančky dotáhnout předpětí pružiny na max a do vidle nechal dát v rámci výměny olej 15W místo 10W a je to určitě lepší.

Naposledy editováno 05.02.2020 18:16:02

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.2.2020 v 18:16 | Nahoru | #3446
Vyfuk puch jak od ropuch je u noveho normal.
Chvili to tam jeste bude.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

5.2.2020 v 21:49 | Nahoru | #3447
nokia321> ok, díky

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

7.2.2020 v 14:10 | Nahoru | #3448

nokia321 píše: Voser je jezdit na CRF250L bez úprav
Za ty prachy 450 už měla mít těch 40k , pak by byl o ní alespoň zájem

Jinak úpravy to složitý nejsou, vymění se ucpané hrdlo sání a dá se normální ECU a už to fičí.... akorát finančně to je ten onen VOSER.

Mám jí, vim o čem mluvím ale peněz za celek nelituju.
Nic lepšího pro mrdala co se pohybuje pole-lesy-louky-silnice není.
Je to kultivovanější než WR450F, výkonově o něco slabší a o něco težší.

A jako bonus to nežere
Spotřebou jsem okolo 4L a je to nastejno jak s upravenou 250L, tahá jak tank, na hupech jde sama krásně na zadni, to s 250 ani omylem, prostě paráda.



Tk pro mě voser určitě ne, o čemž svědčí fakt, že ji mam už 7 let a furt jezdim s rohlíkem na hubě. Ale je pravda, že jezdim hlavně asfalt, ty nejzapadlejší okresky, žádný hlavní tahy, tzv. kochací vejlety, a kdybych chtěl motorku na blbnutí v terénu, tk bych určitě volil něco jinýho. Jedinej voser byl ten sériovej výfuk, nemělo to zvuk, což sem vyřešil Arrowem od tebe

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.2.2020 v 19:29 | Nahoru | #3449
Zdravim jezdci, chtel bych se poptat zkusenejsich. Chtel bych se vratit k moto asi po 5 letech. Mel jsem 125ccm cestovni. Dneska koukam co se da poridit pro ridicsky prukaz A2. Chtel bych neco spise na nejake polnacky, okresky, pomerove 70/30 offroad. Libi se mi CRF 250 L i 250 R, proto bych se chtel zeptat, jak jste s tim, pripadni vlastnici, spokojeny? Nikde nemaji predvadecku, takze neni moc kde zkusit. 
Zaroven cekam na reakce nove prichozi KTM 390 Adventure, ktera me zatim alespon vzhledove zaujala, ale predbezne prognozy znalcu i neznalcu jsou celkem kriticky. 
Poradite jake modely jeste prohlednout?
Diky predem, at to vali  

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.2.2020 v 20:15 | Nahoru | #3450

Lospollos píše: Zdravim jezdci, chtel bych se poptat zkusenejsich. Chtel bych se vratit k moto asi po 5 letech. Mel jsem 125ccm cestovni. Dneska koukam co se da poridit pro ridicsky prukaz A2. Chtel bych neco spise na nejake polnacky, okresky, pomerove 70/30 offroad. Libi se mi CRF 250 L i 250 R, proto bych se chtel zeptat, jak jste s tim, pripadni vlastnici, spokojeny? Nikde nemaji predvadecku, takze neni moc kde zkusit. 
Zaroven cekam na reakce nove prichozi KTM 390 Adventure, ktera me zatim alespon vzhledove zaujala, ale predbezne prognozy znalcu i neznalcu jsou celkem kriticky. 
Poradite jake modely jeste prohlednout?
Diky predem, at to vali  



Nejsi fanda Breaking bad? Podle nicku... Hle CRF 250R je ostrej soutěžák, s tim na silnici zapomeň, tam je to jen o terénu a servis po motohodinách. To Lko je ideální, pokud ti stačí něco přes 20 koní. A nebo pak to 390 Adventure, ta bude mít hutnější motor, omrkni ji někde na krámu, špatný to nebude.. Potom je tu Kawasaki KLX 230, což je taková sesekaná ekonomická verze, jestli seš na retro, tk třeba Royal Enfield Hymalayan, pokud fakt hlavně terén, tk AJP a pokud bys chtěl něco většího, tk Yamaha Ténéré 700...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... ZdendaZB 345 5.12.2024 v 09:09 ZdendaZB
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L stomas 24 5.11.2024 v 15:37 ZdendaZB
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick

TOPlist