Budget na motorku som si dal okolo 3000€ (~76tisic kč) (oblečenie a prípadný servis do toho nerátam)
Zatial som naklonený k Hornetovi (ročník 2007 a vyssie), inzeraty pozerám už dlhšie a často sa lisia - od napr. motorky za 2700€ so 25tisic km az po motorku za 3500€ s 50tisic km a rôznymi doplnkami (bez abs).
Nenašiel som v ponukách nejaký rozumný priemer toho, čo sa oplatí a čo už je prestrelená cena, lebo raz tak raz tak ponúkaju
Viem, že najviac záleží na osobnej prehliadke, ale chcel by som vedieť čo môže byť reálne a čomu už asi neveriť v take cenovej kategorii (ak sa to vôbec dá takto zovšeobecniť). Netúžim po stočených kilometroch, ale pozerám sa aj na to či by som ju vedel neskôr predať so 70tisic+ km (viem ako ľudia pozerajú na najazdené km).
Prípadne či sa oplatí priplatiť a mohol by som mať niečo citeľne lepšie, prípadne ubrať na cene a vziať na začiatok niečo staršie/iné?
Ďakujem a budem rád za každý váš názor!
Co si myslet o průměrné ojetině (stáří 13 let, nájezd 37 000 km...)? HOVADINA. Sám natočíš první rok 10 kkm ani nebudeš vědět jak!
To ale vůbec neznamená, že ta motorka se skutečným nájezdem kolem 100 kkm je špatná a pozítří zdechne...
Cena je vždycky vyšší u motorek zakoupených v tuzemsku a se servisní historií. Taky se odvíjí od aktuální nabídky. Nezbude než pár těch mašin obejít...
1 reakcí na tento příspěvek Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
Ve výběru máš 5 dost rozšířených a prodávaných motorek. Takže bude z čeho vybírat. Za ty peníze zachovalý kousek určitě koupíš.
A k prodeji? Do 100 tis. km prodáš celkem v pohodě. Jak lidi ale vidí víc jak 100 tis. km, už to tak lákavý pro většinu není. Reps. pak musíš dost přizpůsobit cenu (logicky).
Naposledy editováno 05.02.2020 19:49:30
k tvého výběru první motorky nemá připomínky, všechny tak nějak držáky bez charakteristických vad
i když jsem Hondař, musím přiznat, že fazer ...
jsem pro 4vál, bude se to znát divné, ale on začne být divoký v horních otáčkách, a to chvilku trvá, než se tam dostane, takže s trochou citu je lépe zvládnutelný než 2v
- jen můj názor
ale ani z jednou z vybraných neuděláš chybu, vybírej podle stavu
jo, a konkrétně k tvému, opět jen můj názor
....či by som ju vedel neskôr predať so 70tisic+ km (viem ako ľudia pozerajú na najazdené km).
- kupuješ si motorku pro sebe, své ježdění, uvažovat už při koupi o následném prodeji je sice ekonomické, ale přinese Ti daleko míň radosti
...Prípadne či sa oplatí priplatiť a mohol by som mať niečo citeľne lepšie, prípadne ubrať na cene a vziať na začiatok niečo staršie/iné
- kdykoli jsem slevil ze svých představ, následně jsem litoval
Přeji šťastný výběr
Záleží, co od toho čekáš ty. Stočenka s málo km tě může stát prachy na investicích, ale číslo na budíku bude vypadat líp. Pokud chceš moto na dýl, jdi jednoznačně po stavu.
Takhle podle mě vypadá situace na trhu.
Sice nevím, proč by měla být MT09 o tolik lepší jako první motorka než Hornet (já si to nemyslím z vícero důvodů), ale rozhodně je dobrá rada, aby to byl obecně naháč nebo polokapota, max 600ccm a 4válec.
krokoš> Este som na ziadnej zo spominanych motoriek nesedel, jazdil som v autoskole len na fz8 a ta mi prisla vcelku fajn, tak uvidim ked poskusam ostatne( mam 186cm ). A ako vravis, uvidim pri ktorej skoncim ked ich vsetky obeham osobne. A niee, to nebudem ja, ale to by bola teda nahodicka
JiriK84> Dakujem, budem teda bojovat
Koudy01> Super to rad pocujem a nechavam si este otvorene dvere aj dalsim modelom, zalezi podla ponuky a hlavne si ich musim obehnut osobne
GL1> Quad> Obidvaja mate pravdu, az ked si to clovek po sebe precita tak si uvedomi, ze riesit teraz predaj niecoho co ani nemam a nebodaj sa tym trapit je vcelku hlupe. A GL1 dakujem za mudre slova
Din00> pekne, super kupa! verim, ze na nieco podobne narazim aj na Slovensku
Animals21> Citim to podobne. Vacsina ludi snad aj vie, ze su tie kilometre stocene ked kupuju motorku, ale aj tak im to nevadi a lahsie sa im pozera na 35tisic ako na realnych 65tisic - mysel to mozno viac ukludnuje ked vidi nizsie nabehane cisla. Vdaka za radu! Najprv som pokukoval po Dukovi 390, ale nakoniec som skoncil pri hladani tychto motoriek
1 reakcí na tento příspěvek Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
1 reakcí na tento příspěvek Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
Méněotáčkový dvouválec se záběrem "odspodu" mi přijde lepší, pojedeš víc na pohodu a vytrénuješ si cit při práci s plynem, což bohatě zúročíš později u silnějších motorek. Se zbytkem (+- 50 kW, +- 650 ccm) naprostý souhlas.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
Dosť reálne by som videl u motorky nájazd 10000km ročne, niekto spraví menej, niekto viacej, ale asi väčšinou to bude takto. Najmä pri cestovných a naháčoch, čo okolo r. 2000-2005 boli motorkový základ na ceste spolu s čoprami.
Pri predaji iste závisí na cene. Je jasné, že ďalší mladý kupca bude pozerať na cenu a km /možno farba a výbava/ a radšej kúpi s 25000km za tú istú cenu, ako so 125000km. Ale to sa stále bavíme o tom istom, že sa to dovozcovi oplatí stočiť, aby to dobre vyzeralo, malo stále stúpajúcu hodnotu a rýchlo sa predalo.
Pokud to srovnám, tak kde 2V už zdechal, 4V jel, kde už 2V došel dech, tak bylo u 4v ještě dalších 2-3 tis. ot. k dispozici.
A jinak je to všechno o osobních preferencích.
1 reakcí na tento příspěvek Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
chátra> nikdy by som nepovedal, že budem musieť hladat niečo vyššie, som práveže myslel, že mám výšku akurát no uvidím keď na tie motorky reálne sadnem či to bude az také zle, snáď nie
Animals21> vďaka za radu, velmi pravdepodobne aj taký kúpim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
Kdyz nezkusis,nevis
Inu, chybami se clovek uci.
Inu prislo mi to jako dobry napad.
...Podle mme, lepe nez si drbat hlavu: " A ja blb ze jsem Pavlovi/foru zde uveril".Pokud existuje neco prokazatelne genialniho, ci boha, proc je teda takovy vyber?!
....vol komunisty a vyberes si mezi cervenou a podivne chromovanou. Ale pamatuj , ze i o takovouhle ptakovinu se muzes do krve serezat.
H.
Nech to "uzrat".
V prvnim kole, minimalne, pochopis co nechces.
A to fakt nejsem zastance " mladej ma zacinat na pajoniru".
Co se tyce vysky/doslapu laici se bojeji, ale zelesma vyska v nevadi. Jinak bychom vsichni jezdili na chooprech.
Nevim jak,neumim teoreticky popsat, ale kdyz k tomu prijdu, i na na bezne krosce mi to samo "sepne" a sedim/ovladam/udrzim.
H.
GL1 píše: Animals21> ahoj, ono na té shodě profilovek něco bude
ahoj, taky to už nějakou dobu pozoruju možná na jaře můžem udělat sraz sešroubované inteligence :
ještě mě napadl další název - klub přátel rentgenu
Naposledy editováno 07.02.2020 07:01:33
Já kupoval v roce 2009 Hroneta 600 r.v. 2001 (takže 8 let stará motorka) za 72 000 Kč - motorka celou dobu šlapala jak hodinky a byla veliká chyba, že jsem ji prodal. Takže určitě se s bugetem do 70 000 Kč dá vybrat - akorát tehdá byla zrovna krize a šetek bylo všude 3 plné prdele a prodejci se doslova podbízeli, dnes už mi to tak nepřipadá
Výhoda naháče je taky v minimálních škodách, když ti to lehne. Jak ti lehne kapota, je to v prdeli a zahučíš do toho.
Je to první moto, stejně nic moc nevíš a nepoznáš. Tohle je motorka, na které si postupně začneš ujasňovat, co do budoucna chceš. Zase naháče? Enduro? Jakej motor, jakej výkon, kolik % terén, cestování/lítání, jestli ti vyhovuje posez takovej nebo makovej, karbec/efi, kůže nebo textil.
Naposledy editováno 07.02.2020 08:43:38
1 reakcí na tento příspěvek Vyber motorky - co ocakavat za dane peniaze
Co když se budu chtít do budoucna motorkářsky vyvíjet buď směrem k čoprům
To dost dobře nejde. Totiž kdo má čopra není motorkář, ale je čoprbuzna
Jinak moc teda nevím, co je smyslem tvojí otázky.
Když se budeš chtít vyvíjet k čoprům nebo zůstaneš motorkář a motorkářsky se vyvineš k retro motorkám, tak si asi jednu z nich koupíš. Až na to příjde. Ne?
Naposledy editováno 07.02.2020 10:52:34