kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Takze za rok?
To ví jen bůh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A jestli se kouká pán Šuťák tak ještě jednou děkuji
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Petta> Kryt řetězového kolečka z opravy-znovu naeloxování
A jestli se kouká pán Šuťák tak ještě jednou děkuji
Moc pekny, kdo ti eloxuje? Potrebuju udelat stredy tech vyplejtanych kol. Chtel jsem to dat Fialovi, ale jestli umi i nekdo jiny..
Naposledy editováno 12.02.2020 19:33:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Moc pekny, kdo ti eloxuje? Potrebuju udelat stredy tech vyplejtanych kol. Chtel jsem to dat Fialovi, ale jestli umi i nekdo jiny..
Zeptej se Vojty, taky mně něco nechal eloxovat...
NP píše: Tifone> Co to je vymena motoru? Myslis jako vymena za novejsi model? To jsem udelal ted a se stavajicim da novy majitel dalsi sesticiferne porce kilometru
Hlavne nedelej heeerecku. BMW ma taky mouchy . V necem i masarky.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Zeptej se Vojty, taky mně něco nechal eloxovat...
Zeptam, ale pro nej budu mit jinou praci..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Mam taky eloxovani. Kdyby jste nekdo potreboval. Dávam tam dily pro HP a luxus.
Je v tech eloxech nejaky rozdil? Na ta kola bych potreboval neco odolnejsiho. Neco jsem cetl jako tvrdy elox atd.
Potrebuju odeloxovat puvodni barvu a hodit to do cerny..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Je v tech eloxech nejaky rozdil? Na ta kola bych potreboval neco odolnejsiho. Neco jsem cetl jako tvrdy elox atd.
Potrebuju odeloxovat puvodni barvu a hodit to do cerny..
Zjistim co a jak. Delam jen na nove veci........
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: sem taky radši odešel ,abych byl tolerantní.......
Čoveče, tohle slovo mi k tobě teda ale moc neštymuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Čoveče, tohle slovo mi k tobě teda ale moc neštymuje
Starne a s vekem prichazi moudrost....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: to je ale plejtvani materialu z nasi krasne planety jen kuli rozmaru zakaznika...
Tak ono se to uplně nevyhodí viď..
Ono dneska se to ještě blbě hodnotí,bo je to v plenkách,ale jestli se z toho bugru časem vyvrbí něco,co bude fungovat třeba jako elektrika já přijedu k nějkýmu stojanu,kde si za pětikilo koupim třeba nějakou energy bombičku,nebo to jinak nakrmim za chvilku na dalších 200km,tak si asi zvyknu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Zmulin: jo TM si vyrábí skoro vse.. taky ta cenovka je jinde nez u KTM... pokud to nasypes lepšímu tlumicema, pridas starter atd tak letis pres 300tis...
Ja bych ji moc chtel - ted prisli s novou 450 v motardu, to same na cem udelal Chareyre titul ale tolik penez do toho nedam...
U tech top level kol je ta cena vysoko, kvuli tem sci-fi materiálům a technologiím - treba se koukni na ty kazety co jsou v tech nejvyšších radách - vzali obrovskej valec titanu a cela kazeta je vychroupana na cnc z plného (5ti osa), takova 3D pavucina. Nebo treba industry nine kola? Kazdej drat je kus po kuse soustruzenej/frezovanej na cnc soustruhu z nejake sedmickove alu slitiny. Se zeptej za kolik by jeden takovej drat soustruzil tifac? Ten drat je celej profilovanej a konce (tzn jakoze niple) jsou s nim v jednom kuse.... tzn výchozí polotovar bude tyčka prumer tak 8-10mm - 90procent přeměněno na spony..
jj,to je všechno pravda.Mi jen prostě občas přijde,že jen udělaj jakože vrcholnej model a ten je vlastně jen kopie vytuněnýho parádního modelu z lepších materiálů,jako třeba tady karbon.Kolikrát je to ještě nasypaný "normálnim" nadupanym Shimanem,který snad ještě furt jede jen na kuličkovejch ložiskách a tak.U tý tramvaje navíc elektronika jak u kola třeba za 80...
Nejdražší vypletený kolo sem měl v ruce před lety nějaký ručně dělaný karbonový na silničku od jakéhosi němčoura na čem prej jezdí většina z tý špičky.Stálo cca 80 jedno a vážilo to asi jako jedny cigára....
V tomhle kontextu bylo vtipný,když před lety řešili dědci v hospodě,když se ztratily nějaký kola za cca 2,5 až 3 mega na závodu míru v Terezíně,jak mohli takovou hromadu kol najednou pobrat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: až nepřehodím nohu přes MTS tak si koupím Diavela.(pokud na něj v tu dobu budu mít chechtáky)
Elektro a BMW motorku nikdy (nerejpu jen konstatuju)
Si koupíš schůdky
Ale jako je fakt,že Diavel je ve finále dobrá volba.Ten první mi při úvodním pohledu naživo přišel trochu jako takovej trochu Monster k těm našim postavám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: jj,to je všechno pravda.Mi jen prostě občas přijde,že jen udělaj jakože vrcholnej model a ten je vlastně jen kopie vytuněnýho parádního modelu z lepších materiálů,jako třeba tady karbon.Kolikrát je to ještě nasypaný "normálnim" nadupanym Shimanem,který snad ještě furt jede jen na kuličkovejch ložiskách a tak.U tý tramvaje navíc elektronika jak u kola třeba za 80...
Nejdražší vypletený kolo sem měl v ruce před lety nějaký ručně dělaný karbonový na silničku od jakéhosi němčoura na čem prej jezdí většina z tý špičky.Stálo cca 80 jedno a vážilo to asi jako jedny cigára....
V tomhle kontextu bylo vtipný,když před lety řešili dědci v hospodě,když se ztratily nějaký kola za cca 2,5 až 3 mega na závodu míru v Terezíně,jak mohli takovou hromadu kol najednou pobrat...
Jj lightweight kola, bracha je mel na krame, kdyz to jeste delal.. karbon rafek, draty i naboj, uvnitr keramicky loziska... nejvtipnejsi bylo, ze to vypadalo jako by to doma spatlal vterinakem nakej kutil po obrne