1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby motorky
1) Moje auto je naprostá sériovka, jak sjela v linky s COC pro kat. M - osobák.
2) U CZ dealera namontovali přepážku - nedestruktivně, pouze přišroubované na příchytky. Bez odřezávání jakékoliv originál části auta, bez odmontování jakéhokoliv originál dílu. Sedačky, pásy, opěrky, oka - vše zůstalo originál z výroby, v je TP 2+3, tedy 5 míst. Na zadní okna nalepili ČIRÉ bezpečnostní folie. Nic víc se na autě nedělalo.
3 ) CZ dealer vyjel techničák rovnou na N1 s poznámkou o přestavbě. Veškeré údaje v TP odpovídají COC na kat. M., vyjma zařazení právě do kat N1 namísto M.
4) Auto jezdilo s přepážkou a procházelo na TK jako N1.
5) Koupil jsem ho jako N1, vyhodil přepážku = povolit pár šroubů.
6) Auto bez přepážky dál procházelo TK jako N1.
7) Nyní bych rád provedl přestavbu z N1 na M.
8) Jaký doklad mi k tomu chybí? V registru se kromě přepsání N1-> M a "nákladní" -> "osobní" nic jiného přepisovat nebude (hmotnosti, počty míst, vše je pro N1 a M identické). V autě se fyzicky na nic nesáhne, protože je v originál M stavu, čiré folie nevadí.
9) Můj dotaz zní, jaká věta musí být v protokolu z TK, abys mi to zapsal zpátky na M???
10) Čiré fólie s atestem pro přepis z N1 na M sundány být nemusí.
11) Přepážka by tam klidně mohla teoreticky i zůstat (ale už je venku), protože M ji mít může, kdežto N1 ji mít tehdy MUSELO.
Doteď mi nikdo nebyl schopen říct, co mi mají na TK do protokolu uvést, aby technik na registru byl spokojený. Stávající TK protokol přece uvádí, že vozidlo je způsobilé a všechny hodnoty odpovídají s údaji v TP. Protože jsou hodnoty pro M i N1 identické, tak nemusí nic přeměřovat, vážit, kontrolovat domontování.
Vychází mi z toho, že se jen úředníci bojí provést změnu protože nemají koule provést správní úvahu a rozhodnout, že přestavba de iure i de facto proběhne pouze formální změnou přepsání jedné kolonky v registru z N1 na M, a to bez potřeby jakékoliv fyzického zásahu do auta, tedy i bez potvrzení z TK o nějakém fyzickém zásahu.
Klidně to můžeme probrat i osobně a přestavbu provést u tebe. Problém ale vidím v tom, že po mě budeš chtít papír, na které ale nikdo neví, co má být uvedeno.
Naposledy editováno 18.02.2020 20:37:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby motorky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby motorky
Četl jsem jedno povolovací ministerské rozhodnutí....bylo tam výslovně napsáno v podmínkách, že ke splnění legislativy / naplnění nerovnosti hmotnostního vzorce/ se v případě nutnosti snížit počet míst musí kotevní úchyty nevyužitých sedadel a bezpečnostních pásů znehodnotit nevratným způsobem, například odříznutím nebo překrytím plechem a zavařením...a jejich obnova nebyla možná, tedy ani zpětná přestavba...
V reálu se to dělalo tak, že se z krátké fabie odmontoval jeden bezpečnostní pás ze zadního sedadla, sedadlo zůstalo, ale firmy do TO vytiskla text že přestavěla vozidlo na N1 a technické údaje se mění takto? počet míst celkem / k sezení : 2 + 2
Takže porušovala podmínky které jí určil stání orgán a navíc za to brala nemalé prachy...a samozřejmě tím způsobila ten bordel, který je dnes k vidění...prodejce tam přidá pás nebo sedačku a prodává to jako osobní, a to včetně velkých autobazarů, viděl jsem kupní smlouvu a nebyla tam uvedena kategorie ani druh...prodávalo se vozidlo "opel combo"...SPZ VIN
V TP zapsáno nákladní a 4 místa, v autě 5 sedaček a 5 pásů...vyhozen z technické, kde se s ním nikdo nebaví a odeslán na úřad
Naposledy editováno 19.02.2020 10:22:14
Proto mě zaujalo když jsi napsal tu nízkou cenu. A podobně jako Vilem nemám žádný žlutý papír z STK jen je v TP zapsané, že proběhla přestavba z M na N1.
Já se na to s největší pravděpodobností vyseru a budu pořád velký kluk co má osobák, náklaďák a velkou motorku
Naposledy editováno 19.02.2020 12:43:10
1 reakcí na tento příspěvek Přihlášení stavby motorky
Ale proč to píšu. Sranda byla vždy na STK. Přijel jsem na ní i s namontovanou sedačkou a technik hned, vždyť vy máte vzadu neoprávněně sedačku.
Načež jsem se ho zeptal, který zákon či předpis zakazuje vozit v nákladovém prostoru sedačku, kterou mám přišroubovanou, protože náklad musí být řádně upevněn,
Odpovědět nedokázal a tak to STK prošlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení stavby motorky
vilemx píše: FJRPEPA> Měli tě vyhodit, darebáku, protože na TK se přistavuje vozidlo bez nákladu U nás je oblíbený způsob, když na lince nestíhají, vyhazovat za autosedačky, zahrádku nebo poklice, pokud to řidič nedokáže na výzvu okamžitě sundat.....
Jo všimnul jsem si, že teď na STK musí být zavazadlový či nákladní prostor prázdný. Ale tenkráte tomu tak nebylo