1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr K&N
kuzmič píše: Kup nový papírový, kvalitní, třeba ten Hiflo je ok, hlavně netřeba pak nic upravovat a srát se s tím...
Tak třeba zrovna na moji moto mě Hiflo i ostatní druhovýroba zklamala. Už kupuji jedině originál Suzuki.
Takže bych nejdříve důkladně prověřil zda tam nejsou rozdíly a pokud ne tak šel s klidnou duší do papíráku z druhovýroby. Nemyslím si, že by se tady u nás v tomhle směru na moto prodávala nějaká vyloženě špatná značka...
KN je téma podobná tej " kůže nebo textil" .
Známy má brzdu a doporučuje mi to. On to má v motorkách aj autách. Ale ja mám už ladené koncovky(kupoval som kvôli zvuku), aj akési PC. Pri malom výkone mojej moto to už trocha poznať je. Výkon a krúťák stúpli asi o 6-9%. Ja už tam to KN dám a zasa trocha poladíme. Inak,lejem do nej 100 oktánový.
Ale keď pozriem na silu Zeda,tak by som to riešil len homologovanou koncovkou pre krajší zvuk.
Ešte sme riešili iridiove sviečky,ale vraj je to somarina. Výkon navyše na brzde vraj neukázali žiadny. Ale sú chúlostivé=zdroj problémov. To mám potvrdené aj z iného zdroja.
A jestli chceš víc výkonu, tak si kup silnější motorku
Naposledy editováno 20.02.2020 19:45:28
1 reakcí na tento příspěvek Filtr K&N
Naposledy editováno 20.02.2020 20:56:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr K&N
Do gum
Do brzdovejch desek
Do vymeny brzdovky, klidne 2x rocne, protoze do prazdna si ve dvou kilech sahnout nechci
Do oleje do motoru
Investovat do "racing" zvysovani vykonu a podobnejch kokotin mi prijde zbytecny, kdyz je v Moste rozdil mezi litrem a sestkou rekneme 4 sekundy na kolo, kolik mi asi prinese casu, kdyz bude mit ta sestka o 5 koni vic ?
Naposledy editováno 20.02.2020 22:58:06
2 reakcí na tento příspěvek Filtr K&N
Ale nie je to odpoveď na moju otázku. Kvôli lepšiemu zvuku (je ozaj výrazne lepší) som kúpil ladené koncovky. No a k nim už nejaké to štelovátko( nemusel som,no,ale mám ho). A teraz idem meniť olej ,filtre. Dať tam KN,alebo nie?
Když jsem pořídil současnou motorku tak tam byl bavlněný BMC který okamžitě nahradil origo papírák, protože nebyl žádný důvod, aby tam nějaký sportovní filtr byl.
Motorka s papírákem jezdila lépe, odezva na plyn byla plynulejší, chod motoru kultivovanější. Teď jsem nahradil papírák Sprint Filtrem, ale byla to nutnost, protože jsem pořídil Termignony bez katu a to zase souviselo s úpravou palivové mapy. Kdybych nechtěl jiný koncovky tak bych dál jezdil s papírákem, výkon fakt nechyběl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr K&N
...máš laděný koncovky? máš
...píšeš že máš dokonce i "štelovátko", tak zapomeň na to "strašení" co ses tady doteď dočet a dej tam KN
...a neboj, motor tím rozhodně nepopravíš
...nějakej svůj důvod máš a jestli je to zvyšování výkonu, vzhled, nebo zvuk, je úplně jedno, prostě to tak chceš
...já taky nedával laděnej výfukovej komplet a KN filtr kvůli výkonu, ale protože se mi líbil vzhled a zvuk ...a mimochodem i bez commanderu mi to na brzdě ukázalo o 18 koní víc, který vůbec nepotřebuju, ale jsou tam a když už, tak jsem za ně rád
...stříkačka si to v mém případě pobírá a reguluje v pohodě, směs je ok, žádná díra v křivce, 60 tis. km bez problémů. (nechci se rouhat, ale co víc si přát?
...nehledě na to, že když se podíváš do airboxu po vyndání filtru (o kterej se běžně staráš), tak si uděláš obrázek sám, nakolik je tady to strašení lichý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr K&N
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr K&N
edit: jo napadlo mě, jestli jsi nepřehlíd, že se jednalo o komplet, tedy svody, mezisvod a koncovka ...ne že to udělal jenom tlumič
Naposledy editováno 21.02.2020 12:01:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr K&N
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr K&N
1 reakcí na tento příspěvek Filtr K&N
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr K&N
kuzmič píše: V_i_c_i> Copak, našel jsi prach v airboxu za filtrem? Nic jiného mě nenapadá...????
Ne, ale druhovyroba ma jine rozmery a osidi te asi o 3 kone proti KN nebo original papiraku Suzuki. Mezi KN a original Suzuki neni u me moto zadny vykonovy rozdil. Pouze zvukovy projev ktery bych ale stejne asi pres full race Akrapa neslysel.
A navic jsem liny neco cistit a impregnovat kdyz nemusim a muzu to menit. Ikdyz ekonomicky by bylo asi KN vyhodnejsi.
Naposledy editováno 21.02.2020 20:07:31
neboj se K&Nka. Sice tady jdou různé řeči, ale když to budeš chvíli sledovat, jsou to kecy typu jedna paní to má a povídala...
Jezdím K&N na svém Transalpovi a jezdím s tím i offroady. Přes sezónu jezdím na MX trati, vloni jsem s tím jezdil v rumunských horách 14 dnů a opravdu se prášilo a to hodně. Po návratu jsem otevřel airbox, abych provedl údržbu K&N. Už jsem čekal, že po takové náloži to bude nutné. Byl špinavý, ale za filtrem bylo čisto. Teď jsem zhazoval karburátory, abych je dal na ultrazvuk. Tak jsem je alespoň zběžně okem prohlédl a zkusil uvnitř otřít prstem. Vše bylo čisté. Vím, že tady místní odpírače to nepřesvědčí, ale to není můj problém, mám prostě svoji osobní zkušenost.
Naposledy editováno 23.02.2020 11:21:17
Jak tu zaznělo, výbrus městským prachem... ala každý svého štěstí strojvedoucí bo tak nějak
Hiflem mám zkušenost, že né vždy pasuje tvar 100% , když jsem měl 954, ten se kterým jsem to koupil tam úplně neseděl a prach se přes něj dostal bokem, další kus už OK.
Už to sem niekto niekde dával. Ani tu autor článku KN filtre v zásade nezatracuje,aj keď im nefandí.
Naposledy editováno 02.03.2020 10:24:07
Pocitovo, motor ide lepšie do otáčok . Možno ešte, jemnejšia reakcia na plyn. Zvuk +- rovnaký, ba skôr tichší. Žiadne strieľanie do výfuku,sem tam bafne,ale to robilo aj keď bola motka nová ,bez úprav.
S KN to bolo ,podľa možnosti,naladené na brzde.
Oproti papierovému filtru nenastali v parametroch takmer žiadne zmeny. Pocitovo to ale ide rýchlejšie ide do otáčok,motorka si ich viac pýta,je taká športovejšia.
Zároveň v určitom otáčkovom spektre stíchla a zjemnili sa vibrácie. A to sa mi vobec nepáčilo,lebo sa potlačil jej mierne drsný charakter.
Tak som tam vrátil papierák a som spokojný .
Popísal som to asi laicky,berte to s rezervou.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Z1000 - úprava Kawasaki KZ 1000 | OndraFZ1 | 0 | 16.7.2019 v 23:35 OndraFZ1 |
Pozor na nekvalitní těsnění Kawasaki KZ 1000 | reno.H-D | 3 | 26.3.2017 v 12:07 reno.H-D |
Oprava otáčkoměru Kawasaki Z 1000 L... Kawasaki KZ 1000, Kawasaki LTD1000 | Muff0863 | 3 | 11.5.2015 v 20:47 Muff0863 |