1 reakcí na tento příspěvek Zanášení zapalovací svíčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zanášení zapalovací svíčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zanášení zapalovací svíčky
...mno na svicce bude mazlavy olejovy nanos,ktery bude zpusobovat vynechavani zapalovani ... ale to na ty svicce uvidis ,kdyz ji vymontujes
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zanášení zapalovací svíčky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zanášení zapalovací svíčky
Jestli je fakt karbec OK, může to mít další dva důvody. - může si přisávat olej z převodovky. Převoďák ja na svíčku obzvlášť svinstvo.
Zapalko dává slabší jiskru. Z vlastní zkušenosti to mohu potvrdit. Jiskru to dávalo podle oka dobrou, ale po chvilce se motor zastavil se zaolejovanou svíčkou. Po výměně cívky zapalka mám klid. Do teď.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zanášení zapalovací svíčky
Prej to může být příliš bohatou směsi, anebo prej taky tím že jsem tu motorku nenchal pořádně zahřát a svíčka se nezahřála natolik aby se očistila.... hmm? :|
1 reakcí na tento příspěvek Zanášení zapalovací svíčky
1 reakcí na tento příspěvek Zanášení zapalovací svíčky
1 reakcí na tento příspěvek Zanášení zapalovací svíčky
A jednak to může dělat tebou zmíněný kroužek.Zjisti si,kolik máš najeto na poslední pístní sadě a pokud hodně,či je to nezjistitelné,vyměň ji.Na CR250 mě to v Hondě origo is ojničním ložiskem vyjde na 3300korun,což není tolik,abys to nevyměnil.Rozflákanej motor stojí víc a požitek z jízdy,když nebudeš muset nic řešit a jen jezdit ti ty prachy vrátí,to mi věř.Na ten karbec bych to neviděl,a svíčkyNGK jsou dobrý,jen háklivější na tyto vady.Výměnou za jinou značku nic nevyřešíš,jen oddálíš problém.Vada tam prostě zůstane...
Jinak svíčky NGK vydrží tak jedno ježdění 2 hodky a pak ven a nová. Když se mi to podaří
rozdýchat tak to střílí do laufu celkem dost.
Tak teď to dám na seřízení ventilů a uvidím. Měco jsem slyšel o karbeci výměna snad trisky a nějakého komínku nevím. Olej mi neubývá tak snad pístní kroužek či gufero ok.
Tak kdo má zkušenosti s 4 T tak poraďte Ď. Yamahák 1
1 reakcí na tento příspěvek Zanášení zapalovací svíčky
Ja bych spiš řekl ten karbec. vyndat vyčistit poladit zase nandat a zkusit s novou svící
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zanášení zapalovací svíčky
torm píše: Trochu nechapu souvislost poškozeného kroužku u 2T na "žraní svíček" ...
Ja bych spiš řekl ten karbec. vyndat vyčistit poladit zase nandat a zkusit s novou svící
To máš blbý,když to nechápeš.:D Souvislost to má,a velkou.Pokud nejsou tlaky a tudiž spalování v pořádku,svíce trpí.U 2T,a kóir ostrého je to první,po čem jdu. Když jsem např. koupil CR250 tak jsem na jednu nádrž odrovnal dvě svíčky.Po výměně pístní sady mám na jednu svíčku projeto cca 120l benzínu a pořád jede....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zanášení zapalovací svíčky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zanášení zapalovací svíčky
A podle toho co píšeš je to nesmysl :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zanášení zapalovací svíčky
Svoje nesmysly si teda nechám příště raději pro sebe :/
Jeden poznatek: Většina těchto poruch je "elektrického rázu" Takže bych spíš proměřil zápalko, jednotku, snímač atd. Jenže to už vyžaduje trošku kumšt a tak každý radši hrabe do karbu, páč kroutit šroubovákem umí kdo má ruce nohy...