vím, že jedno vlákno bylo docela obsáhlé ale chci se podělit...
V časopise SUPERMOTO 03-2012 4eský blo : Jawa rozhovor s ředitelem, v návaznosti na předchozí tema cituji názor ředitele (str. 64 otázka autora č. 7 + odpověď)
Cituji:
dotaz: Sportard 660 představuje po Dakaru 650 zřetelný posun v jízdních kvalitách i v kvalitě použitých dílů. Přesto není dílenské zpracování odpovídající. Co uděláte pro to, aby se to zlepšilo?
odpověď:
Částečně jsem Vám odpověděl dříve-naším cílem je propracovat se příslušné kvalitě. Zaměřili jsme se na jednání o kvalitě subdodávek na nákup nových technologií a v neposlední řadě i na zručnost našich zaměstnanců. Jsem přesvědčen, že se na potřebnou úroveň propracujeme. Při této příležitosti si nemohu odpustit jednu poznámku - JAWA má u nás zvláštní postavení: český zákazník by si přál aby byla JAWA osazena minimálně stejně kvalitními komponenty jako ostatní konkurenční značky (motor, pérování, brzdy, pneumatiky apod.), ale cena by měla být alespoň o 30% nižší. To je ale bohužel, nereálná kombinace - pokud dvě třetiny výrobku nakoupíte u renomovaných dodavatelů, museli byste zbytek dodat zadarmo. Možná proto je tuzemský zákazník na kvalitu zpracování JAWY i přísnější než na jiné značky. To nemá být omluva, pouze konstatování. Platí, co jsem již uvedl: našim cílem je excelentní dílenské zpracování.
Konec citátu
I já jsem v tomto optimista, v uvedeném článku je dostatek dalších informací ředitele společnosti JAWA, které budou zajímat nejen ,,jawaře" Hezký den Jura
Jinak slyšel jsem kluka co si ji byl koupit přímo ve fabrice, kde kdesi v koutě na udupaný hlíně místo podlahy kluci skládali něco jako motorky. nechal tam 180 litrů a doma si ji musel celou rozebrat a znovu složit aby z ní něco bylo
1 reakcí na tento příspěvek "Jsem optimista
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Jsem optimista
Nedávno jsem někde četl, že Evropská firma neudělá nikdy takovou motorku ( finančně) jako Japonci,kde dělají pásově a velké série.Tomu plně rozumím, za malosériovou motorku si rád připlatím.Pravdou ale je, že třeba takový Ural se mi zdá až moc drahý,nebo Moto Guzzi Nevada je myslím přiměřená. Ale to je můj pohled, kolik lidí, tolik názorů.
milan1963 píše: Ředitel Hruška má pravdu, udělat kvalitní motorku za malé peníze nejde, zvlášt' když jde o ruční výrobu. Kvalita 660 je oproti 650 opravdu o 100 % lepší. A věřme, že i to zpracování bude časem lepší než u konkurence.
Nedávno jsem někde četl, že Evropská firma neudělá nikdy takovou motorku ( finančně) jako Japonci,kde dělají pásově a velké série.Tomu plně rozumím, za malosériovou motorku si rád připlatím.Pravdou ale je, že třeba takový Ural se mi zdá až moc drahý,nebo Moto Guzzi Nevada je myslím přiměřená. Ale to je můj pohled, kolik lidí, tolik názorů.
Ural dnes vyrobí 3 až 30 ks motorek měsíčně. Tomu říkám ruční výroba. Tak nebreptej a připlať, budeš mít o kolečko víc
1 reakcí na tento příspěvek "Jsem optimista
Vím, že to není žádná záruka kvality, když má někdo dobrý webovky, ale když si můžu vybrat, kdo mi smontuje kuchyň za 50tisíc, taky to nechám raději firmě, co přijede v novém transporteru s maníkama ve firemním montérkách, jak jít za Pepou do hospody, zvlášť, když to penězově vyjde nastejno... To i 100x zavržený Brída měl na stánku vždycky aspoň pěkný baby a plno okolo. Měli by mu tu fabriku věnovat za 1 Kč. Jako to bylo v privatizaci často.
Prý "Sdrcem a rozumem", to je slogan jak ČSSD v lepším případě
Naposledy editováno 26.02.2012 09:06:47
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 22 | 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild |
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 23 | 5.11.2019 v 17:48 Olísko |
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage | Traktorist12 | 0 | 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12 |
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium | Olísko | 12 | 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny |