Uzavřeno 12.05.2013 v 11:19 uživatelem Infinit
Naposledy editováno 14.03.2012 21:43:40
1 reakcí na tento příspěvek Kde začít s motokrosem ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde začít s motokrosem ???
Infinit píše: S.i.i.i.s.a> Jasný, investovat to jo, ale vrátí se mi to ???
koníček se ti v životě nevrátí , musíš si na koníček vydělávat naopak na to už nedosáhneš když nemáš tlačenku ,sponzory atp..1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde začít s motokrosem ???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde začít s motokrosem ???
Mirek12 píše: koníček se ti v životě nevrátí , musíš si na koníček vydělávat naopak na to už nedosáhneš když nemáš tlačenku ,sponzory atp..
V tomhle věku je asi jediný sponzor bohatej tatínek. Nikdo jinej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde začít s motokrosem ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde začít s motokrosem ???
S.i.i.i.s.a píše: V tomhle věku je asi jediný sponzor bohatej tatínek. Nikdo jinej
no tak prrr ..já jsem od 15 makal na brigádách..taky jsem si našetřil na simsona a pak třiapůlu ..když se chce,tak v 17 jde makat..a vydělat si
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde začít s motokrosem ???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde začít s motokrosem ???
Infinit píše: S.i.i.i.s.a> Hele na motorkách jezdim asi tak od 7, ale ted sem si koupil konečně normální krosku, protože lítat na motardu po poli už mě nebavilo, adrenalin to je, ale koupil sem si "KX 125 93" abych poznal jak na tom budu. Základní kapitál tak 25tisíc. A závody sem ještě nejel.
25.000,- Ti vystačí sotva na generálku motoru. A co pneu? 1 (2000,-)sada na jeden závod. Co treninky? Dojiždění? Registrace? Benzín? Olej? Placení tréninku? Trenér? S 25.000,- to ani nemusíš zkoušet. Promiň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde začít s motokrosem ???
S.i.i.i.s.a píše: V tomhle věku je asi jediný sponzor bohatej tatínek. Nikdo jinej
Tak Roczen už o rok mladší proháněl tovární Suzuki a v jeho věku tuším na KTM dal titul .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kde začít s motokrosem ???
S.i.i.i.s.a píše: 25.000,- Ti vystačí sotva na generálku motoru. A co pneu? 1 (2000,-)sada na jeden závod. Co treninky? Dojiždění? Registrace? Benzín? Olej? Placení tréninku? Trenér? S 25.000,- to ani nemusíš zkoušet. Promiň
Hele já nevim kolik přesně, říkám co teď mám... Kolik je základní kapitál vůbec netušim. V budoucnu bych chtěl sehnat sponzory, abych sehnal lepší stroj apod. Myslel sem začít hobby závodama atd.
Infinit píše: Hele já nevim kolik přesně, říkám co teď mám... Kolik je základní kapitál vůbec netušim. V budoucnu bych chtěl sehnat sponzory, abych sehnal lepší stroj apod. Myslel sem začít hobby závodama atd.
Jenže sponzora seženeš jen když máš výsledky a v dnešní době sehnat sponzora skoro nejde. Navíc když začínáš od začátku. Jezdi jen amatery, ale nic víc si od toho neslibuj
1 reakcí na tento příspěvek Kde začít s motokrosem ???
125ka mrcha žere benzin - furt to točíš + kvalitní olej. Když vyjedeš týdně 5l kanistr jsi na benzínu a oleji na víc než 200,- Kč. Za to že jezdíš po dráze platíš minimálně 100,- Kč. Za to že dojedeš na dráhu (pokud ji nemáš za barákem) platíš benzin do auta - řekněme 200,- Kč.
Takže týdně 1 trénink počítej 500,- Kč. To jenom když se ti nic nevysere, když nic nerozlámeš (vysere a rozlámeš).
Pak počítej další běžný spotřebáky - olej do motoru, mazání na řetěz, mazání na ložiska, mazání na vzduchovej filtr, brzdový destičky, obutí, duše...
Pokud chceš závodit, na nejmenších sranda-závodech platíš k tomu běžnýmu spotřebáku taky startovný (obvykle 500,- Kč). Na spoustě malých závodech chtějí i licenci + prohlídku od doktora (řekněme jednorázově na rok 800,- Kč).
Na to abys měl aspoň malou šanci sehnat sponzora musíš mít výsledky a jezdit aspoň nějakej větší seriál na špici, jinak se s tebou nikdo kromě tatínka nebude bavit.
Jelikož jsi ještě nejel závod, pochybuju že i na tom nejmenším závodě máš šanci dojet v 1. polovině pole. Musel bys být zatracenej talent. Zvlášť když vezmeš v úvahu, že tam budeš mít bezpečně nejstarší motorku. To že jezdíš 10 let po poli ti na dráze moc nepomůže.
Stan600 píše: Nechci tě odrazovat v nadšení, ale pokud už nejsi komplet vybavenej, tak s tvým rozpotčem nevystačíš ani na to, aby sis mohl během sezóny 1x týdně zatrénovat.
125ka mrcha žere benzin - furt to točíš + kvalitní olej. Když vyjedeš týdně 5l kanistr jsi na benzínu a oleji na víc než 200,- Kč. Za to že jezdíš po dráze platíš minimálně 100,- Kč. Za to že dojedeš na dráhu (pokud ji nemáš za barákem) platíš benzin do auta - řekněme 200,- Kč.
Takže týdně 1 trénink počítej 500,- Kč. To jenom když se ti nic nevysere, když nic nerozlámeš (vysere a rozlámeš).
Pak počítej další běžný spotřebáky - olej do motoru, mazání na řetěz, mazání na ložiska, mazání na vzduchovej filtr, brzdový destičky, obutí, duše...
Pokud chceš závodit, na nejmenších sranda-závodech platíš k tomu běžnýmu spotřebáku taky startovný (obvykle 500,- Kč). Na spoustě malých závodech chtějí i licenci + prohlídku od doktora (řekněme jednorázově na rok 800,- Kč).
Na to abys měl aspoň malou šanci sehnat sponzora musíš mít výsledky a jezdit aspoň nějakej větší seriál na špici, jinak se s tebou nikdo kromě tatínka nebude bavit.
Jelikož jsi ještě nejel závod, pochybuju že i na tom nejmenším závodě máš šanci dojet v 1. polovině pole. Musel bys být zatracenej talent. Zvlášť když vezmeš v úvahu, že tam budeš mít bezpečně nejstarší motorku. To že jezdíš 10 let po poli ti na dráze moc nepomůže.
Dobře shrnuto.
Až na to,že jeden trénink je spíše litr,jak pětikilo.
Infinit- kolikrát jsi jel po motocrossové dráze? To,že se ptáš tady na tak základní věc mě evokuje,že nikdy,protože jinak bys tyto věci věděl od lidí,co tam jezdí. Proč chceš jezdít závody? Proč ne,když tě to tak baví,nejezdit jen tak?
Pokud jsi myslel tak,že budeš jezdit závody a z "platu" se ti tvůj koníček zaplatí,tak na to rychle zapomeň. To bys musel jezdit republiku tak do čtvrtého fleku.
Amater racing
Myslím že bez bohatého příbuzného, pomocí kterého by jsi se vyjezdil na pořádnou úroveň nemáš šanci, leda že by jsi byl talent od boha a všimnul by si tě někdo, kdo v tom chodí deně, má kontakty a vliv.