Máte s tím někdo nějaký zkušenosti?
1 reakcí na tento příspěvek Regulátor dobíjení-teplota/chlazení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor dobíjení-teplota/chlazení
Dominik-Duka píše: všichni co maj hondu, páč tam neudělal soudruh v japonsku ani žebra na chlazení a schoval ho pod kapotu, proto vždy vyhoří
no tenhle sráč žebra má a když bude vedle sání,tak tam nějakej průvan bude.Ale zdálo se mě to od výrobce trochu přehnaný,že ho pískl mezi vidle a je tím pádem náporově chlazenej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor dobíjení-teplota/chlazení
privateer píše: no tenhle sráč žebra má a když bude vedle sání,tak tam nějakej průvan bude.Ale zdálo se mě to od výrobce trochu přehnaný,že ho pískl mezi vidle a je tím pádem náporově chlazenej.
topí motor fest? možná přecejenom výrobce věděl co dělá
Citlivé to trochu je - na mašině je ztrátový regulátor, který jedině mění elektrickou energii na tepelnou, chladit se musí. By se možná nevysral hned... ale teplota nad mez už snižuje životnost součástek. Časem by odešel.
1 reakcí na tento příspěvek Regulátor dobíjení-teplota/chlazení
Dominik-Duka píše: topí motor fest? možná přecejenom výrobce věděl co dělá
No spíš nevěděl kam ho dát jinam.Dokud tam byl airbox,tak tam bylo jediný místo pod sedlem a to by byla plbost a navíc to místo zabral powercommander
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor dobíjení-teplota/chlazení
privateer píše: Díky za rady.Sem pokusníček a urval sem z okna digitální teploměr a hodil do toho prostoru, kde byl airbox a max teplota byla cca 50 stupňů,ale to bylo na přímým slunku a za jízdy klesla na nějakejch 35
což ve městě v hicu poleze k 70 a je to v kopru
Dominik-Duka píše: což ve městě v hicu poleze k 70 a je to v kopru
Hm tak nic...a nebo to vzít metodou buďto do ní nebo po ní a mít v kapse náhradní regler. Neb sem opravdu dalek myšlenky patlat na něj další chladič s větráčkem.Dokážu si představit ty pekelný zvuky,když bych otočil klíček a začalo to nabíhat...to by byl opravdu typickej zvuk pro enfielda
3 reakcí na tento příspěvek Regulátor dobíjení-teplota/chlazení
gozer píše: lidi mel bych dotaz jak moc by se měl regulátor dobíjení zahřívat Kámoš po zimě nasratoval yamahu r6 a bez světel asi po dvou minutách se na něm nedala udržet ruka jak byl horkej je to normalní ? ale dobíjí v pořádku ( měřil sem to multimetrem) jestli se zahřivál dál po projetí a ták sme už nesledovali.
divný.....ten můj se sice taky zahřeje,ale né tak jak to popisuješ ty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor dobíjení-teplota/chlazení
gozer píše: l... bez světel asi po dvou minutách se na něm nedala udržet ruka ... ale dobíjí v pořádku
To dá rozum - beztak jste akumulátor dali nabitý po zimě, alternátor funguje furt, na mašině je permanentní buzení, tak přebytek elektrické energie (protože se ani nedobíjí aku ani nejde na svícení, pouze na zapalování) kterého je dost se může ztratit pouze a jedině zahříváním regulátoru. Jízdou se to zchladí Nicméně že se nedá udržet ruka je docela dost... to je více jak 70°.
dj_hroch píše: To dá rozum - beztak jste akumulátor dali nabitý po zimě, alternátor funguje furt, na mašině je permanentní buzení, tak přebytek elektrické energie (protože se ani nedobíjí aku ani nejde na svícení, pouze na zapalování) kterého je dost se může ztratit pouze a jedině zahříváním regulátoru. Jízdou se to zchladí Nicméně že se nedá udržet ruka je docela dost... to je více jak 70°.
Aha no bylo to přesně jak řikaš takže v tom regulatoru bude nejaky odpor ve kterem se bude stracet přebytečne napětí nejspiše To by davalo smysl celkem .1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Regulátor dobíjení-teplota/chlazení
Motoblazen5 píše: gozer> Měl jsem regulátor Ignitech, zahříval se nadměrně a navíc teď po zimě začal přebíjet baterii. Vyměnil jsem jej po konzultaci ve firmě Elesys za tento: M-REG2 a nejen že se méně zahřívá, ale funguje správně. Oproti originálům vypadá robustněji, asi se díky tomu lépe chladí a navíc vypadá parádně. Sedí do originálních montážních otvorů. Výrobce mě sdělil, že byl vyvinutý na extrémní zatížení, a byl testován v okolní teplotě přes 70 stupňů C bez ofukování a drží i při teplotě chladiče 125 st C. Prý to musí zvládnout, cituji slova výrobce "mám Africu Twin a chci od regulátoru, aby když bude obalený blátem jako je zas**ná motorka od OFFíku, sloužil i když bude hyc jak kráva třeba v Africe. Prý nejsou leštiči a od toho co dělají požadují výdrž a spolehlivost". Mám pocit, že dělají věci pro funkčnost než na kšeft. Zkus jim zavolat a uvidíš, s regulátorem ti určitě poradí.
díky...zkusím jestli by to šlo ke mě
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
manuál NA opravy R-enfieldu bullet ... Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI | YettiBob | 2 | 25.5.2022 v 19:22 docent |
Zatížení náprav Royal enfield bulle... Royal Enfield Bullet 500, Royal Enfield Bullet 500 E... | MarcellusCZ | 6 | 29.5.2019 v 17:55 MarcellusCZ |
Začala blbě startovat a nedrží voln... Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI | privateer | 0 | 5.7.2013 v 12:18 privateer |
Máme tady specialitku-černá svíčka ... Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI | privateer | 8 | 15.4.2012 v 10:26 privateer |
Nedobíjíme...regulátor??? Royal Enfield Bullet 500 Electra EFI | privateer | 9 | 7.1.2012 v 14:16 privateer |