Téma: jarní seřízení
29.4.2012 v 16:04
Zdravím všechny. Poprosil bych o radu co všechno by se mělo cca po dvou letech seřídit a vyladit. A v jakém pořadí to dělat. Teď mám v plánu seřidit podtlaky a vůle ventilů. Zdá se mi, že mašina nic moc nepotřebuje až na dcl blbej volnoběh, kterej při nastartování divně zní a každou chvíli to vypadá že to zdechne. Ostatní seřízení bych spíše dělal pro dobrej pocit. Dík za rady

jarní seřízení

29.4.2012 v 17:39 | Nahoru | #1
Nejdřív ventilové vůle, potom podtlaky - ne naopak; volnoběh a vůli plynového lanka až nakonec.

Co všechno ostatní najdeš v manuálu

1 reakcí na tento příspěvek jarní seřízení

29.4.2012 v 18:15 | Nahoru | #2
Na stránkách zde máš uplně všechno,tak hledej

2 reakcí na tento příspěvek jarní seřízení

29.4.2012 v 18:18 | Nahoru | #3
Já sem teď na své ER-5 nastavil hladinu v karburátorech a nestačil jsem se divit, jaký je rozdíl 2mm hladiny benzinu od správné hodnoty-ted jde konečně krásně do otáček A podtlaky budu dělat teĎ ve čtvrtek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jarní seřízení

29.4.2012 v 21:54 | Nahoru | #4
rodrigo> jako tyhle stránky znám, ale spíš mě šlo o radu od někoho kdo si nechává seřídit motorku aby měl dobrej pocit, že to je všechno v cajku, kord když moc dobře nevím kdy to bylo od minulýho majitele děláno. Třeba ventilový vůle jsou docela důležitý mít v cajku ale seřízení karbců tak nutný není. BTW kdybych chtěl vyčistit celej karburátor, jak to udělat co nejsnadněji a před nebo po čem, když s tím nemám zkušenosti (jen z jawek)

1 reakcí na tento příspěvek jarní seřízení

29.4.2012 v 22:07 | Nahoru | #5
Lapi7

POZOR! Podtlakový karburátor Japonské mašiny není ani omylem podobným starému poctivému Jikovu z Jaw.
Výrobce jasně říká (a platí to i obecně) - pokud to není BEZPODMÍNEČNĚ nutné, tak karburátory v žádném případě nerozdělávat !!! - jediným důvodem k jejich rozebrání je pouze fatální porucha.
Jako "laik" se hlavně zaměř na věci, které dokážeš udělat doma a které funkci motoru ovlivňují 100x víc, než nějaké "zašpinění" od benzínu

1) Čistota vzduchového filtru
2) Čistota síta na palivovém kohoutu
3) Dokonalá těsnost airboxu a přírub mezi airboxem a karburátory a kraburátory a motorem
4) Výměna svíček
5) Výměna oleje a filtru
6) Kontrola, nastavení správné vůle a promazání plynového, sytičového a spojkového lanka
7) Seřízení synchronizace (podtlaků) karburátoru

Pokud uděláš tyto jednoduché úkony, tak motoru prospěješ mnohem víc, než překomplikované rozmontování karburátorů s nejistým výsledkem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jarní seřízení

29.4.2012 v 22:48 | Nahoru | #6
Lapi7> Seřízení karburátorů je ale nutné také a hlavně synchronizace, jinak to bude naprd startovat a mít naprd průběh. Ne nadarmo ty kroky výrobce předepisuje... Samotné čištění naopak není nutné, konec konců k tomu není ani důvod - není to celé osraté od oleje jak na dvoutaktu a benzín je sám o sobě dobrý čistič. Odkalit plovákovky na zimu abys vypustil i případnou rez nebo drobný písek, případně před zimou použít nějakou "rozpouštěcí" přísadu do benzínu, a raz za čas vyčistit sítko v nádrži postačí uplně bohatě.

Jestli nevíš co tam kdy a jak bylo děláno tak si také vyměň brzdovku a odvzdušni, případně jestli máš chladící kapalinu, dotáhni všechny předepsané šrouby a namaž všechna mazací místa...

(reakce na) jarní seřízení

30.4.2012 v 17:59 | Nahoru | #7
Johny_Servis> To sem si právě myslel, že to bude nebe a dudy. Všechny provozní kapaliny jsem už vyměnil, teď mně jde o seřízení. Takže jestli jsem tě pochopil, nejlepší bude když karburátor nechám bejt a nastavím u něj jen ty podtlaky?

(reakce na) jarní seřízení

18.3.2015 v 23:24 | Nahoru | #8
pliczb> Ahoj. prosim Tě mohl bys poradit? koupil jsem er5 v prosinci a potřeboval bych to také seřídit? dnes jsem zkoušel hadičku dát na vypoušťák a u levého karb. mám hladinu o proti pravému možná víc jak o 2 mm níž. kolik tam má ta hladina být? je na karbecích z venku nějaká ryska? dík Jarda.. Jo a o synchronizaci a seřízení ventilů něco nevíš?? Díky ,Jarda..

(reakce na) jarní seřízení

18.3.2015 v 23:30 | Nahoru | #9
dj_hroch> ahoj. prosim můžeš mi něco napsat jak se dělá synchronizace karbeců?-špatně to studené chytá.. mám er5..

(reakce na) jarní seřízení

28.3.2015 v 07:44 | Nahoru | #10
pliczb> Ahoj. Vím,že je to 3roky ale chci se poradit. Hladina karburátoru je 17-měří se ze v nitř,tak počítám z venku tak na 19mm? Ale proč píši : ještě mi to dělá to,že špatně klesaj otáčky. prostě po puštění plynu to má tak ke 3 tisícům a na předepsaných 1200ot. to padne za nějakých 5-10 sekund. Pži řazení na větší stupeň otáčky nepadnoupři puštění plynu..čím to může být?? Lanovod ok.. před týdnem to jelo normálně,pak asi při 160km/h to začlo jít na jeden válec(výměna svíce a dobrý),ale ty otáčky jsou nahoře jak jsem popisoval.. Předem dík za rady,vaše zkušenosti..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
N Honda CB 500 Dee7005 0 22.9.2024 v 12:15 Dee7005
Schéma budíků CB 500 1999 Honda CB 500 Bodlin 2 30.8.2024 v 05:22 Bodlin
Honda CB500 1996 - světla Honda CB 500 dzouunas 5 17.7.2024 v 00:17 dzouunas
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 PidaCZ 7 2.5.2024 v 16:27 Gahan37
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 mta 1 9.4.2024 v 09:27 yan71


TOPlist