2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky
TO VUBEC !!!!! jestli si nechces znicit motor v zadnem pripade neposlouchej nazory ala : Dej tam svicku z auta...........
Svicka ukapne nebo upadne izolace a valec v prd.....
Nejdriv napis co mas presne za model motorky : rok vyroby,objem, endro ? Cross ?
pak se pokusim poradit co s tim :)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky
Jiz jsem to tady rikal kolikrat ze mi je jedno co si davate do motorky , jezdete treba na zhavici svicky z autobusu :lol: ale vyprdnete se na takovyhle nesmyslny rady. Nektery lidi tomu treba tak nerozumej jak ty a fakt te poslechnou a tu svicku tam narvou a zkurvi mu to motor.... Akorat budou nasrany ze te poslechli a nadelas si problemy.....
Proste asi je pic.ovina aby nakou svicku vyrobce doporucoval, ne ? kdyby to bylo jak rikas ty tak fabricky jezdci jezdej na svicky za 40 kc ze skodovky a neresej to.......
Proste tyhle domaci co nejlevnejsi vylepseni neni to pravy orechovy....
Kdyz ti vyrobce doporuci nakou vec do motoru tak to nerika z predele.....ten motor je na to vyzkousenej,ma najeto kolik tisic kilometru a je to takova garance ze ti to nepokurvi motor....a je jedno jestli jde o svicky nebo o cokoliv jineho.
Do svy ostry 250 by sis taky neprimochal do benzinu M2T , nebo jo ???? A Jawka na to taky normalne funguje..... :mad:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky
A jinak - on toho výrboce doporučuje více, např. upravovat bohatost směsi podle teploty a nadmořské výšky, kdo tohle z hobíků dělá ?
1 reakcí na tento příspěvek Odchazeji svičky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky
tak maximílně pootočím šroubkem vzduchu a nastavením šoupátka na karbci
ale loni nás donutilo s tím přece jen hejbnout víc, když jsme byli brousit v itálii kolm sestriére a ve výškách nad 2000 metrů se 2T motor citelně dusil přebytkem benzínu (nebo spíše nedostatkem vzduchu)
spravilo to posunutí jehly o zářez dolů. Pak ani ve výškách přes 3000 m motory nezlobily
Jediný problém byl snad poloviční výkon, bylo fuk jestli 2T nebo 4T, motorkám prostě chyběl vzduch a nejely. Měl jsem 2T třístovku a pár kopců fakt nezbylo než drhnout na jedničku a plný plyn !! :( :)
EDIT: ale když se vrátím k původnímu tématu, v manuálu ke KTM 250/300 XC/EXC je předpsaná NGK BR7 ES (aspoň pro model 2007) takže jestli enbude chyba i ve výběru svíčky ??
já svíčky měním tak jednou za dva roky (Lenny se zase ušklíbne :) ) a to jen preventivně, ne že by nějak zlobily
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky
BR9 to je svice do 125 a ne do 250 nebo 300
jezdim v EXC 250 tu BR8 co doporucuji do crosky,motorka se necha i pretocit a nezakucka se....
take jsem nemel nikdy problem se svickama a menim jen preventivne (spise na zavody na CC dam novou aby moto dobre chytla hned na prvni slapnuti),pak je doporuceny menit svicku s novym pistem - muze se stat ze ze stare svicky odpadne karbon jak se zvysi novym pistem komprese....
Jinak dalsi rada je necistit zasadne svicky DRATAKEM nebo dokonce smirkovym papirem..... ;)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky
svíčky jsem měnil naposledy snad když jsem ještě jezdil na ČZ250 cross
za posledních dvanáct let co jezdím na "moderních" motorkách se mi svíčka nezkazila ani jednou. Svíčka by mohla klidně být i napevno vestavěná do hlavy :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky
Lenny58 píše: Vana666>
BR9 to je svice do 125 a ne do 250 nebo 300
jezdim v EXC 250 tu BR8 co doporucuji do crosky,motorka se necha i pretocit a nezakucka se....
take jsem nemel nikdy problem se svickama a menim jen preventivne (spise na zavody na CC dam novou aby moto dobre chytla hned na prvni slapnuti),pak je doporuceny menit svicku s novym pistem - muze se stat ze ze stare svicky odpadne karbon jak se zvysi novym pistem komprese....
Jinak dalsi rada je necistit zasadne svicky DRATAKEM nebo dokonce smirkovym papirem..... ;)
To znamená, že když mi jednou za 4 měsíce motorka po týdnu stání nechytí, tak mam svíčku vyhodit a koupit novou? :rolleyes: :/
vzdyt rikam tak si jezdete na co chcete jen tu pisu svuj nazor.......
Ja sem nemel s NGK vzivote problem ( asi ze sem mel vzdy dobre nastavenou smes).....coz je u hobbiku spise otazka lenosti nez neumeni......zvednout jehlu umi kazdej a vymenit trysku taky.....
Svicka z auta do moto nepatri tak jako opacne...........
To si rikej Jarousku co chces *no*
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky
Tak pro hobika asi zbytecne vyhazovat.....
Ja dam novou protoze hlavne na CC se cely zavod odviji od startu...... Kdyz nechytne na prvni slapnuti 3/4 startovniho pole je pred tebou a celej zavod dohanis jak vul
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky
nehlede k tomu ze BRISK dela specialni svicky do motorek.......... tak to asi dela jen pro prdel aby museli nastavovat jinak automaty a stalo je to vic penez :thmubup:
http://www.brisk.cz/index.php najdi si tam typ co se dava do SKODA FAVORIT a pak do TM 300 , pokud oznaceni bude sedet pak jsem se mylil ....
poznal jsi na KTM 250 že stará svíčka hůř chytá a s novou se to zlepšilo ?
mi se ne 300EXC nikdy nestalo že by nechytla - s výjimkou kdy jsem se zasnil a šlápl málo nebo mi třeba sklouzla noha ze startpáky. Když jsem si dal záležet tak chytla pokaždé napoprvé i s dva roky starou svíčkou
1 reakcí na tento příspěvek Odchazeji svičky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky
Plne souhlasim.....
4PetrTM...... jesi to nebude tím kochaním ze odesla po pul hodine :lol: :lol: :lol:
4Vana666. Trochu jsem si posteloval predstih aby moto sla vic v otackach..... na ukor toho hur chytala (predevsim se starsi svickou) jakmile se dala nova - PARADA ale zase jen na nejakou dobu (cca 20 hodin) , jinak to na motor vliv nemelo ( aspon sem ni nevypozoroval)....jedine jak si to vsvetluju bylo to chytani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Odchazeji svičky
je to ktm sx 250 z 92 a kupil jsem to na motonetu tam byl napsany ten typ. A v kamenym obchodě mi českou brisk nebyli schopni sehnat *no*