A vůbec, má to smysl přecházet z GS500 (r. 2003) na něco z tohohle? Je tam razantní rozdíl? Do litru se mě ale s tímhle tělem moc nechce..
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
Výkon čekej až nahoře.
Jinak mám o 4cm a 9kg méně a tohle jsem nikdy neřešil..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
VlastíkPlamínek píše: jak můžeš mít v nicku desmo a rozhodovat se mezi Hondou a Suzuki prostě nepochopím
Neboj..časem tu bude jestli Ducati 848 nebo rovnou Panigale
dva_hrnce píše: Proti gs to bude asi rozdíl hlavně v podvozku a celkovém pocitu z jizdy..
Výkon čekej až nahoře.
Jinak mám o 4cm a 9kg méně a tohle jsem nikdy neřešil..
Tak kw to má 2x tolik. Takže řekl bych že rozdíl by tam měl být. Ale kdo ví, třeba né takový jaký si představuju. No a výšku a váhu řeším docela dost no. Hold moc bych si nebyl jistej na nečem co je nepřimeřeně velký oproti mě..
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
Ale vstřik je vstřik, to jo..
Jinak ta šestka má dvakrát takový koně, ale do nějakých 7 tis. otáček je to hodný..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
Naposledy editováno 10.05.2012 20:52:59
desmo69 píše: Junior1989> Vypadá to na pěknou raketu, to jo Akorát vidím že to má sytič. To je ale věc kterou už nesnesu. Chci totiž na motorce jezdit i do práce (přes město) apod. a čekat x minut na parkovišti než se mě to zahřeje.. Teď už leda něco se vstřikováním
hele co se tyce toho sytice, tak naprosto v pohode...nastartuji se syticem chvylku si brumla tak pro sebe a pak si zarve do okoli aby o ni kazdy slysel....hned stahuji sytic do 0 pozice a podstate hned muzu vyrazit...opatrne zadne tahani kocoura za ocas....a po nejakem tom ujeti...si to uz davam pekne do vysokych otacek....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
Hafuša píše: Ahoj.Taky mám GS500.Přecházet na novou motorku budu nejdřív až za dva roky ale rozhoduju se už teď.Hlavně zůstanu věrný značce.GSR 600 má přes 70 kw a proti GS to myslím musí trhat ruce.Je ale pravda,že je to 4-válec a proti GS to chce jiný styl jízdy.Stejně tak Bandit GSF 650 samozřejmě už novější model s ABS!!!Bandit je proti GSR trochu slabší.Nakonec uvažuji i o SV 1000 prostě ty dva výfuky mají něco do sebe A taky je to dvouvál a to mi sedí.Zvuk a zátah již od spodních otáček.No paráda.Ale nevím nevím,živit litra?????No a když nebude moc peněz tak přejdu na SV 650 poslední (hranatý)model.
Myslim ze zrovna SV bude z litru na ziveni jeden z nejlevnejsich.
Naposledy editováno 10.05.2012 21:09:19
2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
To gsr jsem zkoušel a neměl jsem z toho dobrý pocit, hrozně uhoupaná,měká motorka, divné sedlo, motor se zdál dobrý..jediné co mě nadchlo byl ukazatel zař. stupně..
Horneta jsem nejel, ale je tu o něm napsáno moc..
Taky by mě zajímalo co znamená živit litra ..to jsou na litra 2krát dražší vzduchové filtry nebo co? Protože spotřeba je stejná..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
Hafuša píše: DemolitionDave> Ahoj.Litra jsem bohužel nikdy neměl.Jen vycházím z toho,co jsem si přečetl.Zkušenost s tím bohužel nemám.Určitě ale cena větších pneumatik + dražší povinné ručení + řetězovka...Možná to jsou drobnosti.Uznávám,že u vášně jako motocykl je.To nehraje velkou roli.
Povinne ruceni je stejne, gumy casto taky, retezovky se taky tolik nelisi.
Edit: Overeno, GSR i Hornet rv 2007 maj gumy klasiku 120 a 180 jako litry
Naposledy editováno 10.05.2012 21:31:54
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
Hafuša - tam hraje spíš vyšší pořizovací cena litra..já naopak nevidím důvod proč nepřestupit na silnější mašinu. Z těchto důvodů :
-lepší podvozek
-lepší brzdy
-použitelnost motoru, zátah od spoda
A to že to má větší výkon je to poslední, vždycky záleží na tom, co máš v hlavě a jak tomu dáváš..moje zkušenost je taková, že čím máš slabší stroj, tím ho víc honíš a chceš ho ždímat a dostat z něho uplně maximum..když víš, že máš silný stroj, ten výkon tam máš pořád k dispozici tak tě to prostě neláká a když chceš jet ostře tak jedeš..
Naposledy editováno 10.05.2012 22:00:50
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSR 600 x Honda CB600F Hornet
Vasil.D píše: ja jdu po teto sezone po GS 500 stopro do Kawy Z750 neni to sestka, neni to litr i kdyz litrovej ZED taky laka
dle recenzi na netu Z750 vychazi jako nejslabsi(nemyslim vykonove) z 4 testovanych moto (Suzuki GSR 600,Yamaha FZ6N,Hornet 600,Kawa Z750) Poradi bylo nasledujici:
1.Hornet 600
2.Suzuki GSR 600
3.Kawasaki Z750 a to jen diky vykonu
4.Yamaha FZ6N
...taky jsem vybiral mezi temahle modelama(krom Hondy)...nakonec padla volba na GSX 750
Kazdopadne kazdyho vec co si vybere a kazdemu sedi proste neco jineho...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 3 | Včera v 13:42 rg250 |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |
GSR600 po dlhšom státí neštartuje Suzuki GSR 600 | tomik1987 | 1 | 24.9.2024 v 10:49 Pedl |
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet | SisaFree | 6 | 14.9.2024 v 01:18 Shullin |
Nechytá Suzuki GSR 600 | Ypsylon | 1 | 24.8.2024 v 13:14 milor |