MichalCunas
2 reakcí na tento příspěvek Problém se startováním
Když motor nechytne ani potom, koukni na svíčky, zda budou po neúspěšném startu suché, či mokré a vůbec, jak jsou zbarvené. Z toho se dá usoudit, jak dál. Do motoru snad nebudeš muset vrtat, stalo se mi sice na XV535, že za tepla mizerně chytala a bylo to rozštelovanými ventily, ale pochybuju, že by ventily, nebo komprese odešly tak rychle.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se startováním
A co volnoběžka? tady se to řešilo...
Naposledy editováno 02.06.2012 18:37:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se startováním
Opravdu to nemuž ebýt něčím jednoduším????
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se startováním
1 reakcí na tento příspěvek Problém se startováním
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se startováním
2 reakcí na tento příspěvek Problém se startováním
Doufám tedy, že XV1000 nemá ten nešťastný systém starteru s výsuvným pastorkem, jako XV700.
Možná tomu dočasně pomůžeš malou fintou - zařaď pětku, roztlač motorku pozpátku a přes spojku několikrát "houpni" motorem obráceně. Volnoběžka v takovém případě musí sepnout a otočit starterem. Pokud ani to ne, má to beznadějně za sebou. Mně se takto podařilo "zberchat" volnoběžku sice skoro novou, která však po několika dlouhých neúspěšných startech (po zimě) začala prokluzovat. Po tomto "richtuňku" už sloužila bez problémů.
1 reakcí na tento příspěvek Problém se startováním
www.motomike.cz/category/10414030000
Jinak písni na radar535, ten jí kupoval, ať to nemusím hledat...
Naposledy editováno 02.06.2012 19:17:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se startováním
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se startováním
J.M.K. píše: No tak jseš-li si jistý, že se točí jen starter, v karteru rachtá a motor se stoprocentně netočí, tak je v háji volnoběžka. Musíš sundat víko karteru, stáhnout rotor magneta a pokud volnoběžka nepůjde vyrychtovat opravnou sadou (vyměníš jen válečky, kolíky a pružiny), čekej zhruba čtyřtisícovou investici.
Doufám tedy, že XV1000 nemá ten nešťastný systém starteru s výsuvným pastorkem, jako XV700.
Možná tomu dočasně pomůžeš malou fintou - zařaď pětku, roztlač motorku pozpátku a přes spojku několikrát "houpni" motorem obráceně. Volnoběžka v takovém případě musí sepnout a otočit starterem. Pokud ani to ne, má to beznadějně za sebou. Mně se takto podařilo "zberchat" volnoběžku sice skoro novou, která však po několika dlouhých neúspěšných startech (po zimě) začala prokluzovat. Po tomto "richtuňku" už sloužila bez problémů.
Tak to má za sebou, "zpátečka" nezabrala provedeme domácí repas
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se startováním
rancher píše: MichalCunas> Letos docela frekventovaný problém...
Volnoběžka jest slabinou starších mašin řady Virago... mně také odešla cca po měsíci provozu na mašině r.1996, kterou jsem koupil s 19500km na počitadle. Známý mi pochopitelně potom tvrdil, že když volnoběžka tak brzy odešla, tak motorka musela mít ve skutečnosti najeto minimálně 70000km. Holt nevědomost a důvěra (tehdejšího) začátečníka.
MichalCunas> Bohužel si nejsem jist, zda bude stačit opravná sada obsahující válečky, kolíčky a pružinky. Já musel na XV535 měnit volnoběžku celou. Ale pokud dobře koukám, tak dle tohoto rozkresu tam klasická tříválečková volnoběžka není a potom Ti nezávidím a přeju pevné nervy, jelikož s tímto (ne)povedeným systémem težko hrát...
Vypusť olej, odmontuj levé víko karteru a uvidíš, jaké kontrétní provedení máš. Pak se můžeme pohnout dále.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se startováním
Před několika lety jsem tu zahlédl vlákno, kde někdo řešil startování u XV700, právě té s tím nešťastně řešeným systémm s výsuvným pastorkem, bez volnoběžky. Teď jej tu nemůžu najít, asi už není v databázi.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se startováním
J.M.K. píše: Volnoběžka jest slabinou starších mašin řady Virago... mně také odešla cca po měsíci provozu na mašině r.1996, kterou jsem koupil s 19500km na počitadle. Známý mi pochopitelně potom tvrdil, že když volnoběžka tak brzy odešla, tak motorka musela mít ve skutečnosti najeto minimálně 70000km. Holt nevědomost a důvěra (tehdejšího) začátečníka.
MichalCunas> Bohužel si nejsem jist, zda bude stačit opravná sada obsahující válečky, kolíčky a pružinky. Já musel na XV535 měnit volnoběžku celou. Ale pokud dobře koukám, tak dle tohoto rozkresu tam klasická tříválečková volnoběžka není a potom Ti nezávidím a přeju pevné nervy, jelikož s tímto (ne)povedeným systémem težko hrát...
Vypusť olej, odmontuj levé víko karteru a uvidíš, jaké kontrétní provedení máš. Pak se můžeme pohnout dále.
Podle tohoto rozkreslení by ta volnoběžka měl býtzapouzdřená v dílu č.1 jestli se nepletu a demontáž je opravdu složitější, stejně tak jako "otevření" a repasu oné volnoběžky. Návod jsem tu viděl i s fotodokumentací od DoctorKiller007 v podstatě doporučenej 1100Viragem Takže to bude bžunda
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se startováním
2 reakcí na tento příspěvek Problém se startováním
Jsem zde nový a popravdě registrovaný za účelem dotazu. Nejsem motorkář, moje zájmy jsou jinde, ale moje žena se vrací do dívčích let a chce si opět koupit motocykl - tentokrát něco většího. Nabídl se od známého ověřený stroj Yamaha Virago 1000 z roku 1987. Seznámil nás snad se všemi závadami a jedna z nich mi nedá spát. Startér. Motocykl startuje, ale startér vydává zvláštní skřípající zvuky, jako kdyby se zadíral pastorek a prokluzoval. Máte představu co to je, jak to opravit a nakolik vyjde oprava?
Druhá věc je únik oleje z kardanu u převodovky. Sice se říká, dokud z toho teče olej, tak tam je, ale klidným mě to nenechává, nerad bych, aby s tím někde zůstala stát.
Díky za radu.
Co se týče kardanu, tak tam bude v háji gufero na výstupu hřídele. Bude třeba sundat "vidlici" kloubu, staré gufero se obvykle vyndává tak ,že se to něj z čela navrtají protilehle dvě malé dírky, do těch se heftnou samořezné šrouby a za ty se gufero chytne kleštěmi a vytáhne. Stejně je na vyhození, takže "destruktivní" demontáž nevadí. Hlavně pak při nasazování nového gufera je třeba tisícihran (nebo jakékoli drážkování na hřídeli" omotat izolačkou, pomáznout olejem a přes to gufero navléknout a do vybrání ve skříni pak opatrně doklepnout přes trubku adekvátního průměru. Bez omotávky by se při nasazování o drážkování hřídele zničil těsnicí břit gufera. A když už se bude rozebírat, tak rovnou vyměnit olej v zadním složení u kola a také (pokud se kašlalo na údržbu), bývají rezavé styčné plochy toho drážkovaného náboje, co spojuje hřídel s "hruškou". Takže i tam očistit a namáznout vazelínou, aby se zabránilo dalšímu rezavění.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém se startováním
Naposledy editováno 11.05.2015 13:30:37
1 reakcí na tento příspěvek Problém se startováním
PS: Akorát jsem v minulém příspěvku uvedl špatný rok výroby, je to rok 1985.
Rosťa_Adam píše: Ještě jednou děkuji za rady. Lucie stroj bere. Startování i únik oleje opraven + přidáno množství cenné výbavy a doplňků na motocykl. Z jistého úhlu pohledu by se dalo říci, že se jedná o dar, než o koupi. Tak pokud ji uvidíte na černé Yamaze XV 1000 N Virago, tak ji pozdravte, případně pomozte. Díky a dobrou cestu.
PS: Akorát jsem v minulém příspěvku uvedl špatný rok výroby, je to rok 1985.
gratuluji k pěknému stroji
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10417 | 13.10.2024 v 19:34 badyXV |
Vyběhaná vačka prvního válce Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 1000 Virago | Frantomas | 3 | 23.8.2024 v 17:02 Krautkopf |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Seřizování ventilů u dvouválcem do ... [1, 2] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 1000 Virago | badyXV | 34 | 16.6.2023 v 23:49 Julip2 |
Problém řazení Yamaha XV 1000 Virago | badyXV | 15 | 3.3.2023 v 23:50 Julip2 |