2 reakcí na tento příspěvek K1300 nebo GSX1400 ?
1 reakcí na tento příspěvek K1300 nebo GSX1400 ?
3 reakcí na tento příspěvek K1300 nebo GSX1400 ?
1 reakcí na tento příspěvek K1300 nebo GSX1400 ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
Horten píše: Vždycky jsem měl rád velké naháče, takže přesně vím, o čem uvažuješ. Suzuki je super motorka, taková jako že upřímná a jde na to po staru. Je obrovsky pohodlná a slušně silná. Ale s K1300R se to srovnávat nedá. Já si káčko koupil letos a vlastně hlavně z hecu. Vždycky jsem se posmíval motorkám s ABS, kontrolou trakce, asistentama řazení, elektronickým podvozkem...atd. A dneska? Jediná motorka, která by mě donutila prodat K1300R je případná existence K1600R... Ta motorka je v reálném světě neuvěřitelně rychlá a efektivní. Dokáže jet neskutečně rychle prakticky za jakýchkoli podmínek. A ty se vezeš v pohodlíčku. Zápory? Abych se bavil, tak musím jet fakt na hulváta a hrozně rychle. V rozumných rychlostech je to trochu nuda. Jo a taky spotřeba pneumatik je šílená, ale to zná asi každý, kdo má motorku s výkonem nad 150 koní...Každopádně přeji dobrou volbu
mam hlavne strach u toho BMW abych dokazal ufinancovat provoz. Ted mam nato rozpocet vyhrazeny, ale za par let kdyby se neco porouchalo, tak ja nebudu mit nato vymenit za 60tis prevedovku / to jak jsem si pujcoval to kacko tak jsem se prodejce ptal na predchozi model K1200 , rikal ze tam byly pomerne caste problemy s prevodovkou no a vymena stala tech zminenych 60sat / Jede to pekelne, je to nadherny kus techniky a moc bych ji chtel, otazkou promne asi bude jestli zvitezi rozum a koupmt neco jineho, nebo dotoho jit a doufat ze se to za par let nerozsype
SpawnnS píše: mam hlavne strach u toho BMW abych dokazal ufinancovat provoz. Ted mam nato rozpocet vyhrazeny, ale za par let kdyby se neco porouchalo, tak ja nebudu mit nato vymenit za 60tis prevedovku / to jak jsem si pujcoval to kacko tak jsem se prodejce ptal na predchozi model K1200 , rikal ze tam byly pomerne caste problemy s prevodovkou no a vymena stala tech zminenych 60sat / Jede to pekelne, je to nadherny kus techniky a moc bych ji chtel, otazkou promne asi bude jestli zvitezi rozum a koupmt neco jineho, nebo dotoho jit a doufat ze se to za par let nerozsype
Rozsype se všechno...Já na tom najezdil zatím cca 6t km, takže na hodnocení kvality je brzy. Ale samozřejmě, pravděpodobnost poruchy se zvyšuje množstvím elektroniky na palubě Ale brát to takhle, tak všichni jezdíme na Uralech, ty opravíš velkým šutrem a kusem vázacího drátu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
stráťa píše: V podstatě bez zkušeností? Tak ani jednu, todle jsou mašiny pro zkušený jezdce a ne pro začátečníky.
A to ti nakecal kdo? GSX 1400 byla první silniční motorka, na který jsem seděl (když pominu MZ 150 a nějaký starý Jawky. A musím říct, že je to silná, ale poslušná a pohodlná motorka, s poměrně nízkými provozními náklady a dlouhou životností. Myslím že by s ní neprohloupil. U BMW mám trochu obavu, že budeš jen solit za značku.
rozštípe i na mopedu. A k těm motorkám - srovnáváme nesrovnatelné, koncepce o generaci
až dvě od sebe. Obě jsme měli v klubu (respektive Báwo ještě Guma má ). Suzuka je
nádherná impozantní věc, která vychází z 80- tých let se vším, co k tomu patří, t.j.
váha, slabší podvozek, citlivost na sjeté gumy... Prostě mašina, která neodpouští
jezdecké chyby. Zato Báwo je dokonalá moderní konstrukce,uživatelsky daleko příznivější,
Ač hrozně ošklivý ( můj subjektivní názor ) a navíc fakt univerzál - Guma s ním jezdil
úspěšně sprinty a letos s ním dojel na Nordkap.Při tvý vejšce i velikost OK. Takže za
mě - BMW.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
chiro2 píše: A to ti nakecal kdo? GSX 1400 byla první silniční motorka, na který jsem seděl (když pominu MZ 150 a nějaký starý Jawky. A musím říct, že je to silná, ale poslušná a pohodlná motorka, s poměrně nízkými provozními náklady a dlouhou životností. Myslím že by s ní neprohloupil. U BMW mám trochu obavu, že budeš jen solit za značku.
Samozřejmě částečně platíš za značku. Ale taky platíš za naprostou technologickou špičku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
SpawnnS píše: stráťa> tak setkal jsem se s nazorem ze koupit si 600ku tak cloveka prestane casem bavit a chce neco vic. Planuju jezdit taky ve dvou a ty male kubatury jsou vesmes male stroje na cestovani pro dva. Ja vim ze to neni rozumne zacinat na tom co je hned u vrcholu, ale vpodstate de oto co ma clovek v halve kdyz natom jede, zabit se mozu aji na fechtlovi kdyz budu predjizdet v zatacce prez plnou. To ze cloveka nekdo smete to uz je osud, to bych ale nemohl ani jezdit strachem na kole.
To je názor hodně lidí, kteří už tu nejsou nebo je ve stáří něco bude hodně bolet... Ale neříkám, že to nejde...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
stráťa píše: V podstatě bez zkušeností? Tak ani jednu, todle jsou mašiny pro zkušený jezdce a ne pro začátečníky.
naprosto souhlasim. mel jsem k 1200 s a byla to neskutecna raketa - jelo se na ni tak suverenne, ze si clovek neuvedomil, ze ma na tachometru az prilis vysoky hodnoty.
na druhou stranu treba cbf 1000 je ve skrze hodna motorka, kdyz ji clovek neda nazrat, tak jede jemne a vypocitatelne. nic co by se melo kazdou chvili splasit. nevim jak gsx1400, na ni jsem nejel, jenom na 12ce banditovi a to je super silnej charakterni ctyrvalcovej motor, takze bych se ji taky celkem bal.
kdybych chtel jit ve stopach dedy, projet si evropu a severni afriku, tak jdu po bmw r 1150 gs resp. 1200 gs / adventure.
2 reakcí na tento příspěvek K1300 nebo GSX1400 ?
Naposledy editováno 16.09.2012 16:26:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
chiro2 píše: A to ti nakecal kdo? GSX 1400 byla první silniční motorka, na který jsem seděl (když pominu MZ 150 a nějaký starý Jawky. A musím říct, že je to silná, ale poslušná a pohodlná motorka, s poměrně nízkými provozními náklady a dlouhou životností. Myslím že by s ní neprohloupil. U BMW mám trochu obavu, že budeš jen solit za značku.
to jsem stráťovi poradil já :).. a tech důvodu jsou mraky , vsechny zde na foru popsane.
Naposledy editováno 16.09.2012 17:59:03
chiro2 píše: Horten> Ano, ano, já neříkám nic. Jen že se zmínil o tom že GSX 1400 vyjde na polovic. Mě by se nechtělo dávat tolik za BMW i kdybych je měl. Ono jde o to , jestli využiju potenciál té motorky. BMW dobrý, ale trochu drahý, ale to je jako u plechovek s třeba WV.
ten potencial to je take jeden z faktoru, otazkou je kolik budu mit prilezitosti se povozit, ne kazdy den sviti slunce, pracuji na smeny, a mam take jine aktivity ktere mi zaberou hodne casu, tak to vidim ze v sezonu se svezu tak jednou maximlane dvakrat do tydne a jestli jednu dovolenou za rok... Ja si nechci hrat na neco co nemam a jak si napsal, penize nato jsou, ale opravdu to stoji zato dat dotoho takovej ranec ? to je to co nevim....2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
Naposledy editováno 16.09.2012 18:06:40
Peacemaker píše: naprosto souhlasim. mel jsem k 1200 s a byla to neskutecna raketa - jelo se na ni tak suverenne, ze si clovek neuvedomil, ze ma na tachometru az prilis vysoky hodnoty.
na druhou stranu treba cbf 1000 je ve skrze hodna motorka, kdyz ji clovek neda nazrat, tak jede jemne a vypocitatelne. nic co by se melo kazdou chvili splasit. nevim jak gsx1400, na ni jsem nejel, jenom na 12ce banditovi a to je super silnej charakterni ctyrvalcovej motor, takze bych se ji taky celkem bal.
kdybych chtel jit ve stopach dedy, projet si evropu a severni afriku, tak jdu po bmw r 1150 gs resp. 1200 gs / adventure.
K1300 je na muj vkus moc velkej transformers. Technika je super, ale design me nebere. Ta elektronika tam smrdi pruserem az se nekde vysere a nevim jak v Maroku budes schanet servis s diagnostikou.
Ja hlasuju pro Suzu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
stráťa píše: FishX3> To mi nemusí nikdo radit, mě samotnýho by nenapadlo začínat na nadlitru. A myslím že asi každýho kdo opravdu v té hlavě něco má napadne že vrchol nabídky ve své kategorii nebude mašina vhodná do začátku. No a pro ty ostatní jsou tu pohřebáci.
Ja souhlasim stimto nazorem, ale jak jsem zminil bude to prvni a asi taky posledni moto co si kdy budu moct koupit. Ja prostne nejsem ten tip ze kdyz si neco koupim tak du do toho stim ze to za dva roky poslu pryc a vyberu zase neco jineho. Pracuji ve zdravotnictvi a uz jsem videl spousty pribehu a vyhaslych zivotu ( zustat apalikem nebo se zlomenou C4kou a trnaversalni misni lezi byt napospas quadruplegikem ), pribehy kdy od mala otec vede syna ke sportu, k motorkam, jezdi spolem, pohybuje se vtomto svete 10 let a ve svych 19ti to 190ce narve do svodidel, nezlomi si jedinou kost, ale bohuzel mozek pri tak rychlem zpomaleni narazi do lebky dojde k axionalnimu poskozeni a to je bohuzel konecna.... a to mel taky ,,jen,, CBR600. Samozdrejme cim vetsi obsah, tim snadneji se tam tak rychlost da, ale vzdykcy je to otom co sebou veze clvoek v helme.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
Jinak z těch dvou bych si vybral bawo proč? Protože mam na CB nalitano cca 35tis a BMW K 1300 R by se mi jevila jako moc pěkný nástupce. Podle mne ty dvě motky co volíš nejsou ve stejné kategorii. ano mají pro nováčka některá úskalí stejná či podobná, ale k přímému srovnání se prostě nehodí - muj nazor
Ohledne "koupit na 2 roky, na to nejsem" - ted víš vcelku kulový na co jsi - ono až tu svou leštěnku z blbosti párkrét upustíš, řekněš si, že by bylo fajn se rok -dva učit na něčem lehčím, slabším a levnějším, prodělat na tom 10tis a pak si jako zkušenější vybrat něco výše....no a nebo ne, třeba jsi vyjímka ale to ti tu asi pak málokdo poradí.
1 reakcí na tento příspěvek K1300 nebo GSX1400 ?
Vybíráš mezi motorkama, které nejdou porovnat. Snad jen tím, že mají každá dvě kola.Měl jsem čtrnáctku. Pár let. Pak jsem koupil BMW. Napřed dvanáctku, pak třináctku. Pohodlná a skvělá motorka. ESA funguje perfektně, hlavně na třináctce, ABS taky, protiproklu na silnici taky, na okruhu je moc citlivej a reaguje moc brzy. A motor ? Neskutečný ! Nekonečný zátah a s quickshiftem skvělá kombinace. Jenže ....!!! Až jsem tomu přišel na chuť, zjistil jsem, že pořád lítám 160, 200 a v jednu chvíli jsem si řekl dost, přeci se nezabiju ! A technické závady ? Samozřejmě že byly taky. Na 12 klasicky ložisko v diferáku a na 13 problém z výroby, který se sice osdtranil, ale chvíli to trvalo, než na to přišli. A ještě jednu chybu BMW mělo. Když jsem ji zatlačil do garáže, jediná práce, která mě na ni čekala, byla vlhká hadra a celou ji otřít od prachu. No a tak jsem se vrátil ke čtrnáctce GSX. Trochu si ji doladil, něco poupravil a hlavně, jsem zpomalil. Zatáčky si užívám - jde to, někdy ji protáhnu i na okruhu a mimo obec dnes jezdím tak na pohodu, do 130 - 140. A přes zimu mám co dělat. Celou ji rozeberu, vyčistím a zase složím. A pneumatik se neboj. Já jezdím Michelin PR3 a na nich dáš bez problémů deset tisíc kilometrů. Kamarádí, co mají také GSX na nich mají dnes najeto přes 80.000 km a že by je pořád šetřili, se říct nedá. Samozřejmě, je to stroj jako každej jinej a pokazit se může cokoliv. Každopádně, pokud mohu doporučit, kupuj motorku v originálním stavu. Přeji dobrej výběr !
DonyR1 píše: Jesli chceš aby to trochu jelo tak samozřejmě K1300R GSX nejede.... Ale jedná se o uplně odlišný motorky mícháš jabka s hruškama
ja nemel v umyslu srovnavat ktera je lepsi, to nejde, jak ste psali je to o genraci ne-li dve jinde. Chtel jsem znat nazor za podminek ktere proto mam a co od toho ocekavam co by byla promen rozumnejsi volba.Honza GSX píše: Měl jsem obě a k jedné z nich jsem se po čase vrátil.
Vybíráš mezi motorkama, které nejdou porovnat. Snad jen tím, že mají každá dvě kola.Měl jsem čtrnáctku. Pár let. Pak jsem koupil BMW. Napřed dvanáctku, pak třináctku. Pohodlná a skvělá motorka. ESA funguje perfektně, hlavně na třináctce, ABS taky, protiproklu na silnici taky, na okruhu je moc citlivej a reaguje moc brzy. A motor ? Neskutečný ! Nekonečný zátah a s quickshiftem skvělá kombinace. Jenže ....!!! Až jsem tomu přišel na chuť, zjistil jsem, že pořád lítám 160, 200 a v jednu chvíli jsem si řekl dost, přeci se nezabiju ! A technické závady ? Samozřejmě že byly taky. Na 12 klasicky ložisko v diferáku a na 13 problém z výroby, který se sice osdtranil, ale chvíli to trvalo, než na to přišli. A ještě jednu chybu BMW mělo. Když jsem ji zatlačil do garáže, jediná práce, která mě na ni čekala, byla vlhká hadra a celou ji otřít od prachu. No a tak jsem se vrátil ke čtrnáctce GSX. Trochu si ji doladil, něco poupravil a hlavně, jsem zpomalil. Zatáčky si užívám - jde to, někdy ji protáhnu i na okruhu a mimo obec dnes jezdím tak na pohodu, do 130 - 140. A přes zimu mám co dělat. Celou ji rozeberu, vyčistím a zase složím. A pneumatik se neboj. Já jezdím Michelin PR3 a na nich dáš bez problémů deset tisíc kilometrů. Kamarádí, co mají také GSX na nich mají dnes najeto přes 80.000 km a že by je pořád šetřili, se říct nedá. Samozřejmě, je to stroj jako každej jinej a pokazit se může cokoliv. Každopádně, pokud mohu doporučit, kupuj motorku v originálním stavu. Přeji dobrej výběr !
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
K 1300 R výměna spojky,převodovky BMW K 1300 R | Gorky86 | 10 | Včera v 09:17 dewwil |
Únik paliva z palivové rychlospojky... BMW K 1300 R | mmks | 12 | 16.9.2024 v 15:53 crestik |
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 34 | 6.8.2024 v 17:01 Lajda |
Přípravek na utěsnění chladiče BMW K 1300 R | Jásám | 8 | 28.6.2024 v 20:17 context |
BMW K1300R - tecie zadny tlmic BMW K 1300 R | yurij | 3 | 17.3.2024 v 15:13 yurij |