1 reakcí na tento příspěvek Ze silnice na cross (enduro)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ze silnice na cross (enduro)
Smikin píše: ...hodně lidí to řeší tím že koupí nějaký cross na naučení a pak teprve endurko .. proto do toho nechci zatím moc investovat...
Tenhle výrok nějak nechápu. Cross je stavěný na trať, jestli chceš jezdit ve volný přírodě, kup enduro. Má pro to vhodnější odstupňování převodovky atd.
1 reakcí na tento příspěvek Ze silnice na cross (enduro)
Smikin píše: Dobře tak koukat po endurech a značka by byla nejlepší jaká? když bych chtěl 2t
Já bych ti na naučení,jak píšeš,doporučil spíše 4T a něco neostrého. Něco jako DRZ,XR,TT apod.
Pokud trváš na tom 2T,tak zkus EXC,ale jak píšu,na začátek bych šel spíše po neostrém 4T.
1 reakcí na tento příspěvek Ze silnice na cross (enduro)
Smikin píše: no tak já bych si představoval něco takového ....
Zdravím, zrovna prodávám XRko 125,párkrát jsem s ním jel lesem a na jedné trati a jelo tam dobře ) Pokud bys chtěl tak prodávám ... http://www.motorkar...xr-125-l-516058.html Dyžtak se ozvi,nebo když bys chtěl poradit s jiným XRkem tak rád poradímHumusus píše: Tenhle výrok nějak nechápu. Cross je stavěný na trať, jestli chceš jezdit ve volný přírodě, kup enduro. Má pro to vhodnější odstupňování převodovky atd.
mohl bys rozvinout to atd....? Kupř.:
YZ450F x WR450....WR(enduro) má 5 kvaltů, jinak odstupňovanou převodovku. Je těžší, má startér, baterku, světla, blinkry...to je to atd. a proto je to vhodnější do lesa, na louku, pole? Motor, rám to má naprosto stejnej.
Tak by mě zajímalo, v čem je enduro do volný přírody vhodnější? Nechci tady polemizovat nad SPZ, kdyby náááhodou někde stavěly švestky - to je tak jediná výhoda, co mě u enďúra napadá.
Jo, výroku enduro není na trať - tomu rozumím.