2 reakcí na tento příspěvek kolinko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
HansB píše: Na normální silnici je to dobrý k čemu? Nemluvim o okruhu.
úplně k tomu samýmu co na okruhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
Jindrej píše: úplně k tomu samýmu co na okruhu
NA okruhu je to dobrý i když jde taky jezdit bez toho.
Na normální silnici je to nahovno.
Sukin píše: NA okruhu je to dobrý i když jde taky jezdit bez toho.
Na normální silnici je to nahovno.
jezdit bez toho jde, to ´je bez debat.
Ale asi nejsem tak daleko se svým umem a koleno mi pomáhá určit míru náklonu.
Když jsem na kolínku, vím jakou mám ještě rezervu, než jdu na tvrdo na stupačku. Když na kolínko seru, nebo ho tam málo vystrčím, škrtnu stupačkou a to je mi nepříjemný.
2 reakcí na tento příspěvek kolinko
domluv se s kámošem co má auto,otevři kufr,přádně se chytni auta,klekni na zem a nech se kousek táhnout.tvoje sedřené slajdry pak budou nenápadně okukovat všichni motorkáři...
v naší bandě to tak máme udělané všichni a je to supr
Ale doporučuji nejezdit proto abys to koleno tam dal. To ti nepomůže, spíše tě to bude rozptylovat. Postupně se zlepšuj v řízení a třeba pak najednou zjistíš, že stačí dát koleno jen trochu níž a dřeš..
Jo a kdybys nechtěl riskovat jak píše Dolph, tak slidery jdou odřít flexou s velkým kotoučem. Jen musíš dávat bacha na správný směr
1 reakcí na tento příspěvek kolinko
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
Rossic@ píše: Jde ciste jen o ten pocit nic vic mepotrebuju si odrbavat slidery a chodit v tom psk pred ostatnima spis se ptat jen na chyby cim to muze byt
Začal bych tím,že jezdit bez kolena není chyba.... To koleno je jen pro pocit a vůbec k ničemu to není.není řídký jev,že v mírný zatáčce jeden jezdec s vykloubenou kyčlí brousí koleno a druhej ho v normálním posedu zvenku předjíždí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
To je ale hloupost
Naposledy editováno 18.06.2013 10:25:09
1 reakcí na tento příspěvek kolinko
Ale teď vážně.. mrkni ke me na stránky. Www.poliracing.estranky.cz najdeš tam jak na moto sedět a jak se ma hýbat horni polovina těla. Je to v sekci rady. A předtím než zacneš kravit tak mrkni na tlaky v pneu a co máš za dotku ..
Naposledy editováno 18.06.2013 12:02:06
1 reakcí na tento příspěvek kolinko
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
Sefo píše: poli46> A proč co nejvíc vzadu? Tomu nerozumím, zbytek je jasnej
A taky lepší trakce zadního kola, na výjezdu ze zatáčky.
Naposledy editováno 18.06.2013 13:32:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
shifty píše: verybusy> To koleno je jen pro pocit a vůbec k ničemu to není.
To je ale hloupost
Jo,tak mi prosím vysvětli,v čem je koleno lepší.Hlavně nepiš k hlídání náklonu,protože při opravdových náklonech to koleno nevystrčíš....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
SVSkritek píše: A taky lepší trakce zadního kola, na výjezdu ze zatáčky.
Na výjezdu ze zatáčky to chápu, ale přímo v zatáčce mi to přijde k ničemu...
1 reakcí na tento příspěvek kolinko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
Sefo píše: Na výjezdu ze zatáčky to chápu, ale přímo v zatáčce mi to přijde k ničemu...
No ale v zatáčce se už nemůžeš přemísťovat. Vysedá a přemístuje se ještě na rovině, před brzdama.
Naposledy editováno 18.06.2013 13:38:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
verybusy píše: Jo,tak mi prosím vysvětli,v čem je koleno lepší.Hlavně nepiš k hlídání náklonu,protože při opravdových náklonech to koleno nevystrčíš....
jeee, to je porad dokola...
Tim, ze clovek vysedne, zmensuje naklon motocyklu (na vode se treba jezdi tak, ze je jezdec mrte vysedlej a motorku tlaci, co nejvic od sebe, aby minimalizoval naklon motocyklu). Je to kvuli adhezi, tedy moznosti prudsi akcelerace / brzdeni...
Vsak si to zkus, az na to prijdes zjistis, ze te to nejen bavi, ale i to, ze jedes bezpecneji.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko
Sefo píše: SVSkritek> Ty jo to mi přijde že se pozice mění 2x, jednou při nájezdu a pak při výjezdu
ano, jezdci tridy mcr/alpe adrii apod., jsou na brzdach vice v predu, az pri nakopnuti motorky plynem, presunuji pozici dozadu...