Válec zadřeš až v moment kdy tam půjde málo benzínu nebo oleje. Pokud by byl píst opravdu hodně vyběhaný poznáš to na klepání motoru,malou kompresí,špatný výkon.
Pokud to plánuješ rozebrat tak si můžeš vyzkoušet jaké vůle má píst ve válci, nikdy by v něm neměl "klachtat". Poslední věc kouknout jestli se na pístu/válci netvoří tzv. zrcátka tj v podstatě prvotní příznak před zadřením.
Tak snad ti to nějak pomůže.
Naposledy editováno 07.07.2013 21:35:05
1 reakcí na tento příspěvek Výměna pístu
A sam dobre vis ze v CR ti nikdo kvalitne nicasil neudela. Pist jestli uz ma neco za sebou ti sam vyklojda ten valec nicasil a proto se meni preventivne.
A propo..kolik stoji pistsni sada? 1500? 3 leta si lital jak fik..
Tedy vymen sadu a mas zase na 3 leta s kavalitnim olejm a zahrivanim klidek.
strejda google a cca 5 sec práce
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Při přidání plynu chcípne Kawasaki KMX 125 | Rider372 | 4 | 20.9.2024 v 13:06 ja1 |
Kde koupit laděný výfuk na Kawasaki... Kawasaki KMX 125 | Honzas1350 | 20 | 29.8.2024 v 20:23 Kohlstein |
kmx 125 plast Kawasaki KMX 125 | standa34 | 2 | 26.8.2024 v 19:45 Honzas1350 |
Kawasaki KMX 125 | Rider372 | 0 | 31.7.2024 v 11:54 docent |
KMX 125 zadní kolo Kawasaki KMX 125 | pharao2003 | 7 | 24.7.2024 v 14:45 pitbikeros |