2 reakcí na tento příspěvek Jaký zadní tlumič kromě čínského?
Koster píše: Postupně se bude cela motorka rozpadat, asi nema cenu davat tam neco lepsiho.
No tak to jsi mu vážně pomohl. To,že jsi ten svůj verk nebyl schopnej dát hned na začátku do stavu kdy se s ním dá jezdit a neopravovat přece neznamená,že se to bude dít všem a hlavní blbost co jsi udělal je,že jsi koupil jetej dirt po někom kdo ji doprasil. Pokud jde o otázku tazatele tak já sem na mikilonu taky měnil centrál,ale tak,že sem komplet předělal rám a upravil ho podle tlumiče z jiné motorky. Jestli to plánuješ bez zásahu do rámu tak budeš muset hledat stejné rozměry a to nebude lehký
Tlumič jsem koupil za 1500,- a úprava trvala půl dne. A to jsem předělával podsedlovku pro nový vzduchový filtr a baterku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký zadní tlumič kromě čínského?
Koster píše: Postupně se bude cela motorka rozpadat, asi nema cenu davat tam neco lepsiho.
souhlas.tyhle motorky jsou dobré na to,aby si to člověk osahal,zjistil,jestli ho to baví a naučil se základy.
jinak je to fakt bída i kdyby byl jo dobrý,tak si s partou eduráků nesjede,stejně tak nezažije krásu nějakých hobby závodů.....
Dolph-cz píše: souhlas.tyhle motorky jsou dobré na to,aby si to člověk osahal,zjistil,jestli ho to baví a naučil se základy.
jinak je to fakt bída i kdyby byl jo dobrý,tak si s partou eduráků nesjede,stejně tak nezažije krásu nějakých hobby závodů.....
Já sem teda klukům co jezdí XR v enduru ježdění v pohodě stíhal. Je pravda,že každý si pod tím slovem představuje něco jiného. Do endura podle mě nepatří polňačka a lesní cesta,ale dát přímou čáru z bodu A do bodu B a té se držet ať tam "je co je". A v tomhle je jedno jestli jedeš hondu nebo čínu. Naopak ta čína je podle mě v některých pasážích i výhodou,protože většina starších endur v ceně nové číny jsou váhově někde úplně jinde a po půl hodině jízdy v terénu cítíš každé kilo. Výjezdy sem dával na číně lépe jak na DR. A vyjel sem na ní všechno co mi mozek dovolil. Neobhajuji je. Jen chci říct,že se Tvá poslední věta nezakládá ta úplně na pravdě,ale na trať není
1 reakcí na tento příspěvek Jaký zadní tlumič kromě čínského?
1 reakcí na tento příspěvek Jaký zadní tlumič kromě čínského?
Kovboy píše: Nechápu, proč by pitbike nebyl na trať a nemohl by jezdit motokros. Stále plno lidí srovnává a přirovnává hrušky s jabkama. Jezdí plno pitů na závodech Zde v České republice sice méně, ale v evropě je to hodně rozšířený sport.
Bavíme se o levném stroji X-moto xb 31. A ten fakt na trať nepatří. Nebo chceš tvrdit opak? Pokud s motorkou nic neudělám a po koupi ji vezmu na lavici tak ji tam po krátkém ježdění rozbiju. Tlumiče budou na odpis o centrálu nemluvím. To platí i pro ocelové ráfky,špice,přepákování a další a další. Jasný pár kol vydrží,ale kolik? Zrovna mi doma stojí XB 33 co na trati jezdila , centrál a přepákování na kaši přitom je motorka jak nová! Tak jak je to možný když jsou stavěný na trať? Rozumím Ti a Vím,že píšeš o jinech pitech co závody jezdí a jsou dobrý,ale ten nestojí dvacku jako ty o kterých je tady pořád dokola řeč.
Ale stále tu píši o míchání a porovnávání rozdílných věcí. Pro závody pitbike jsou jiné tratě