staci decko co mezi zaparkovanejma autama vbehne pod kola..zaroven se rika ze udelem vetsinu psu v praze je smrt pod kolama...takze si z toho vydedukuj ze pro ridice co mu vbehne pes pod kola,protoze se lekne jineho psa...tak ridic kdyz se lekne tak to muze dopadnout podstatne hure
1 reakcí na tento příspěvek Nehody a vybaveni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehody a vybaveni
Afos píše: Ty jezdis? jestli si mel bouracky tak kolik a jaky to bylo .. tvoje chyba nebo .. dik
Jak se tak divám na tvoje témata, to tu děláš nějaký průzkum nebo co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nehody a vybaveni
1 reakcí na tento příspěvek Nehody a vybaveni
Tak asi tak jsem si připadal když jsem naposledy jel na motorce skrz centrum Prahy.
Jakkoliv mi dělá mašina fakt bordel a vpředu svítí 4 světla, každý kilometr se najde nějakej idiot co tě skřípne nebo vytlačí
Naposledy editováno 03.11.2013 21:44:57
Afos píše: bushman7> Ne snazim se zjisti zda se da po praze jezdit bezpecne nebo ne mam jeste ,,mokre ridicak,, a snazim se zjistit a zbavit strachu vjed na silnici .. a zbavit se povesti ze jsou motorkari darci organu ...
No mám pocit, že tímhle se v té hrůze z dárcovství spíš utvrdíš , já jsem skoro vděčný, že za mých mladých let nic jako internet neexistovalo, nebylo koho se na co zeptat, tak si to člověk musel vyzkoušet, jinak k té Praze, sjezdil jsem spoustu velkých měst po celé evropě (teda v plechovce, motomasochista nejsem ) a Praha mě nepříjde nijak výjmečná ani nebezpečná, chce to jezdit přiměřeně svým schopnostem, nenechat se vyprovokovat a sledovat dění kolem sebe, ne jen těsně před předním kolem, nemotat se mezi autama, pokud si na to netroufáš a budeš vpohodě.
2 reakcí na tento příspěvek Nehody a vybaveni
Jinak by mě upřímně zajímalo jak učej autoškoly řidiče v praglu, protože kdykoliv tyhle hovada dovalej do UL a potkaj křižovatku bez semaforu tak maj pocit že jedou furt po hlavní ať to je kde to je.
Naposledy editováno 03.11.2013 22:21:57
Pozor na jednu věc, kterou mají někteří problém pochopit. V hustém provozu to občas nejde jinak, než se ti tam někdo občas nacpe, je potřeba s tím počítat. To, že ty ho nepustíš, neznamená, že tam nevjede. A je opět na tobě, jak se k tomu postavíš, můžeš troubit a přetlačovat se, nebo nahodit flegmatika a neřešit to. Já osobně doporučuju druhej přístup V Praze najezdím nejvíc, nikdy jsem v Praze neboural a většinu krizovek zažiju mimo Prahu.
Ale každopádně je to nejlepší škola, "řídit" umí každej druhej, ale orientovat se v provozu, to je jiná.
A k druhé části dotazu - mám každopádně komplet vybavení, jenom v helmě bych nejel ani pro rohlíky. Ale to není kvůli Praze, bez výbavy bych nejezdil ani na chatě
Tak jestli máš rozum vem nohy na ramena a utíkej z toho města co ti budou nohy stačit,protože nic dobrýho tam stejně není. A jen blázen tam může jezdit v něčem jemnějším než je tank. a vůbec proč Ti to vůbec píšu když Ti ty papíry stejně zítra až budeš stát a čekat na krtka ukradnou.
ps: a ver tomu ze takovej stopar kterej vylejza z auta,protoze je zrovna blizko metra..se otaci zaroven co otvira dvere..coz je pozde..taky jsem to tak delal
Naposledy editováno 04.11.2013 01:23:51
ale jet tam na motorce, tak bych dopad asi hodne blbe
podobne mi vjela dodavka do leveho pruhu z praveho na kruhaci v dejvicich, tam jen ten rozdil rychlosti nebyl tak velkej, takze jen nejaky pomuchlani, tady bych zas na motorce asi v pohode dobrzdil zatimco bych se vesel do skviry vlevo
cili pouceni je - nejezdit o velky rozdil km/h oproti ostatnim, na coz stejne mistama ponekud kaslu, ale furt pocitam, ze mi tam nekdo vjede, protoze kolikrat treba na 3 pruhach je levej volnej ale uplne z pravyho to posle nekdo tomu v prostrednim a ten se uhne nahle dolevyho aby se mu vyhnul a v levym jedu ja zejo jako hovado a ted co honem...
ale porad je to podle me asi 100x bezpecnejsi, nez jezdit po Praze na kole, na to by me nikdo nedostal
1 reakcí na tento příspěvek Nehody a vybaveni
Naposledy editováno 04.11.2013 01:55:29
opet instruktazni video zde
Naposledy editováno 04.11.2013 02:46:56
1 reakcí na tento příspěvek Nehody a vybaveni
Zacni jezdit v centru a kdyz prezije prvni pul rok tak uz to bude cajk.
gugo píše: Tsaaak ja nevim co ho strasite. Najdou se blbove jako vsude. Jenom proste tim, ze je tu vetsi koncentrace lidi tak i tech blbu je tu vicero .
Zacni jezdit v centru a kdyz prezije prvni pul rok tak uz to bude cajk.
Říkáš centrum odděluje zrno od plev jo?
3 reakcí na tento příspěvek Nehody a vybaveni
Jezdim po Praze třetím rokem Březen-Listopad denně v ranní špičce od Bulovky přes Holešovice a kolem Muzea. Kromě toho, že občas naseru nějakýho závodníka (chápu, koupit si A8 s kterou pak v Holešovičkách čekám hodinu a pak další hodinu na Vencl, taky bych byl nasranej), jsem neměl v Praze nikdy na moto nehodu (ťuk ťuk). Pokud už člověk prasí, chce to prasit hlavně "inteligentně" a hodně předvídat. Jeden by mohl říct, že si to protiřečí, ale nikoliv. Občas míjím vymaštěnce, co na dvouproudovce, na který je 50 kličkujou mezi jedoucíma autama 100+. Tohle rozhodně nepovažuju za OK. On je totiž rozdíl "ject v ranní špičce přes Prahu" a "pospíchat v ranní špičce přes Prahu". Pokud už projíždím mezi kolonou stojících aut, tak pěkně dvojáčka, 20-30km/h a varovky. Člověk má pak spoustu času na brždění, manévry a hlavně dám stojícím lidem čas, aby si mě všimli. Jasně, každý ráno se najde výmrd co na mne koukne do zrcátka a uhne o 50cm k prostředku. Nevšímám si jich, nekopu do zrcátek, nenadávám. Jsou mi u prdele protože vím, že on to má do práce třeba ještě hodinu (oproti mým 5ti minutám). Počkám si na mezeru a jedu.
Souhlasim, že je moudrý jezdit "s davem", pokud se kolona aspoň trochu hejbe. Jakýkoliv kličkování v pohybující se koloně je úlet. Stejně tak ject 60 mezi autama ve stojící koloně - již jsem několikrát viděl a opravdu se bavil - nestihneš ani hovno.
Stejně tak považuju za úlet přejíždění v obci třeba 3-5ti aut najednou, který jedou normálně 50, sraní se na semaforu dopředu, když jsou předemnou jedno/dvě/tři auta atd. Myslim, že poslušnost v Praze oceněj nakonec všichni. Občas je potřeba zaprasit (různý autobusový pruhy atd.), proto motorky máme. Kolikrát si mě nevšímaj ani policajtu, kteří čekají v koloně a já jedu autobusovým pruhem. Je to prasárna, ale jedu kolem nich 30. Jsem si jistej, že kdybych kolem nich proletěl kilo, tak po mě půjdou.
Takže za mě si myslím, že po Praze jde jezdit úplně normálně i v haluzních ranních/večerních špičkách. Chce to hlavně nevymejšlet kraviny a zbytečně na sebe neupozorňovat, mít mozek v hlavě a předvídat.
Naposledy editováno 04.11.2013 20:25:00
PS. Oblečení neberu, jen když je mokro tak vemu motorkářský boty.
Naposledy editováno 04.11.2013 19:08:57