1 reakcí na tento příspěvek zasekává se ručička otáčkoměru
1 reakcí na tento příspěvek zasekává se ručička otáčkoměru
V nejhorším to není taková darda, jako poslední možnost .
Naposledy editováno 23.12.2013 21:56:53
1 reakcí na tento příspěvek zasekává se ručička otáčkoměru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zasekává se ručička otáčkoměru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zasekává se ručička otáčkoměru
PetrL3 píše: Lucinus> Já bych řekl, že GSX si bere hodnotu ot. z pulsů. Tak jak píšeš to měly starší motorky.
Oba mate pravduJen poopravim, ne proud ale napeti.
Naposledy editováno 23.12.2013 22:53:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zasekává se ručička otáčkoměru
fafo píše: Oba mate pravdu
Jen poopravim, ne proud ale napeti.
Takže proud není přímo úměrnej napětí?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zasekává se ručička otáčkoměru
PetrL3 píše: Takže proud není přímo úměrnej napětí?
A je je Ano je, jen se meri trosku jinac .1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zasekává se ručička otáčkoměru
fafo píše: A je je Ano je, jen se meri trosku jinac .
Jasný, ampérmetrem. Zatímco napětí otáčkoměrem .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zasekává se ručička otáčkoměru
PetrL3 píše: Lucinus> Já bych řekl, že GSX si bere hodnotu ot. z pulsů. Tak jak píšeš to měly starší motorky.
Je nepodstatné,jakého druhu jsou vstupní informace pro otáčkoměr.Ty jsou zpracovány převodníkem.Výstup z převodníku(elektrický) je potřebné převést na mechanický otáčivý pohyb,což nelze provést jinak,než jsem popsal výše(bavíme se o analogovém otáčkoměru).Takže otočně uložený permanentní magnet v cívce.Odpor cívky(impedance) je konstantní,takže sílu magnetického pole(tzn.výchylku ručičky) můžem ovlivnit změnou velikosti proudu nebo změnou napětí na cívce.Toto má "na starost" převodník a je jen na konstruktérech,která veličina je pro ně jednodušší.Vy se tu bavíte o pulzech,napětí a proudu,ale v momentě,kdy dojdeme k cívce,je to vše již mechanická záležitost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zasekává se ručička otáčkoměru
Naposledy editováno 23.12.2013 23:57:31
PetrL3 píše: Lucinus> V gsx je servomotor. Opravte mě jestli se pletu.
Tak dneska sem v práci víceméně náhodou zjistil od kolegy,že otáčkoměr na VS1400(nedávno ho koupil a zapojoval) funguje na principu SERVOMOTORU. Tzn. že polohu určuje signál z ŘJ.
Uznávám omyl(kdysi sem rozdělával otáčkoměr na škodovce a tam to bylo,jak sem psal)
E: předpokládám,že GSX to má stejné
Naposledy editováno 06.01.2014 16:13:23
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 34 | 6.8.2024 v 17:01 Lajda |
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 | SuzukiGSX14000 | 4 | 17.3.2024 v 09:38 dedek65 |
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 | george1983 | 11 | 4.3.2024 v 15:44 Danny350 |
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 | Dbednarik | 75 | 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein |
GSX 1400 škubání [1, 2] Suzuki GSX 1400 | Moty1 | 56 | 22.7.2023 v 18:28 PEPA12N |