DucS píše: A regulaci výšky při zrychlování..zatížení vyřešíš jak?
Tak to je dobrá otázka.
Pokud vím u motorky to není tak jako je tomu u auta a tak pochybuji,že stejný systém je povinný u motorky,to bys tam mohl rovnou narvat ostřikovače světel tak jak je povinné u aut atd. to co říkáš mi přijde trochu mimo.
nejaky nahybani neresim, mam ho nastavenej aby svitil normalne pri plne zatizeny motorce (kufr,brasny,zena), cili kdyz jedu sam, tak svitim vic do zeme, presto je to vyrazne lepsi nez normalni zarovka
homologo xenony u aut stejne nedokazou nastavit vysku treba na horizontu, kde oslnujou protijednouci vozidla tak jako tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon
Bubrak-ZX10R píše: samo xenon neni homologovanej (ma ho z vyroby asi az posledni cestovni bawor co ma auto naklapeni a mozna i ostrik), nicmene jezdim s nim 5 let a je to velky plus pro bezpecnost, takze se klidne budu soudit kdyz to bude nekomu vadit a dozenu to az k ustavnimu soudu, nemuze mi zakon nesmyslne zakazovat pouzivani neceho, co mi vyrazne prispiva k moji bezpecnosti (ktera je na motorce na velmi nizke urovni z principu)
nejaky nahybani neresim, mam ho nastavenej aby svitil normalne pri plne zatizeny motorce (kufr,brasny,zena), cili kdyz jedu sam, tak svitim vic do zeme, presto je to vyrazne lepsi nez normalni zarovka
homologo xenony u aut stejne nedokazou nastavit vysku treba na horizontu, kde oslnujou protijednouci vozidla tak jako tak
Tvoje svoboda konci tam, kde zacina moje... To co tu povidas o soudu je uplna hovadina.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon
dizzi píše: Tvoje svoboda konci tam, kde zacina moje... To co tu povidas o soudu je uplna hovadina.
A kde zacina tvoje?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon
Bubrak-ZX10R píše: A kde zacina tvoje?
U vypálenejch sítnic.
Za xenony co mě vofotěj do sedačky nebo obecně za neseřízený světla nebo permanentní dálky bych rovnou střílel. Nic ve zlým.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon
Begy píše: taky to mám pár let, na žádný STK problém nebyl a v Alpách jsem byl asi 7x
asi zrejme slusna STK,kdyz ti to tam proslo. Na me mel keci uz pri evidencce. Taky potom jsem to hned sundaval1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon
FiZzeR píše: U vypálenejch sítnic.
Za xenony co mě vofotěj do sedačky nebo obecně za neseřízený světla nebo permanentní dálky bych rovnou střílel. Nic ve zlým.
A umite oba cist? Mam je serizeny tak ze to neoslnuje pri zatizeny motorce. Cili znovu - kde zacina jeho svoboda v mem pripade? Akorat vykrik do tmy.
btw: dalky uz taky zacinam pouzivat pres den, tam se nehadam, ze to neni koser
Naposledy editováno 05.01.2014 12:58:03
veteerák píše: asi zrejme slusna STK,kdyz ti to tam proslo. Na me mel keci uz pri evidencce. Taky potom jsem to hned sundaval
nemas jezdit na prudivou STK, na jedny takovy (Bohdalec) mi taky tvrdili, ze USA auto musi mit VIN vyrazeny na kastli i v pripade prihlaseni v CR pred rv.2000, cili uplnej nesmysl. nekde se snazej prudit, nekde sou normalni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xenon
HornisGSX píše: Bubrak-ZX10R> chlape nechcu ti do toho kecat ale co chceš jako soudit? je to homologovano výrobcem? není! ohrožuje to bezpečnost silničního provozu? ohrožuje! tak co řešíš? popravdě já bych za to lámal ruce!
Znovu se ptam - CO OHROZUJE BEZPECNOST a KDE ZACINA CI SVOBODA ??????????
MUZETE MI NEKDO ODPOVEDET nebo budete porad kecat hovadiny?
OPAKUJU: muj xenon NIKOHO neoslnuje, je nastaven tak aby pri plnem zatizeni svitil normalne jako potkavaci svetlo pri beznem nastaveni
No, jestli to náhodou kluci nemyslí tak, že ofiko podle zákonů to tam nemá co dělat. Ikdyž ti to svítí do země, tak je to podle zákona špatně!
Tady jsem to našel: "Prováděcí vyhláška 341/2002 Sb. se zabývá světelnými zařízeními vozidel v § 18. Pro světelná zařízení na vozidle vyžaduje homologaci a povoluje je používat jen ve stanoveném počtu a druhu a stanoveným způsobem. Způsobují-li světlomety vozidla oslnění, je vozidlo nezpůsobilé k provozu."