Na vstupu je standartní pičoidní mřížka, ještě k tomu 2x zahnutá. Ta sice zabrání vcucnutí vrabce, ale nezabrání muchám, šutrům a podobnýmu sajrajtu. Navíc díky tomu zahnutí mřížky po obvodu je její čištění v průběhu sezony dost vopruz.
Tady je ta mřížka pro představu:
Otázka zní, jestli neexistuje nějaký řešení (ideálně od nějakýho výrobce), jak do vstupů implementovat něco, co by šlo jednoduše při každým mytí vyjmout a vyprat, zároveň aby to zabránilo menšímu sajrajtu lítat až do airboxu. Napadá mě třeba něco na bázi klasické filtrační tkaniny:
E: oprava obrázků
Naposledy editováno 29.11.2014 22:09:23
Ta tkanina, nebo cokoli podobnýho se rychle zasere a průchodnost máš v pr... a s tím i ztrátu výkonu, vysral bych se na to, to bys to musel vyndavat a mejt po každý vyjížďce a i tak by bylo sporný, zda to samo o sbě nepobere dost z průtoku proudění vzduchu...
1 reakcí na tento příspěvek Úprava náfuků supersportu
misha píše: mimochodem, jak je to u takových strojů s dlouhou jízdou v dešti?
můžeš zkusit ale typoval bych že než by si tý vody nachytal tolik aby to začalo dělat problémy tak budeš mít rybník v trenkách
Je to stejný jako šnorchl na teréních autech měl jsem to taky proti směru jízdy a jediný co v lijáku to líp jelo na to aby to jelo blbě musí bejt filtr nacucanej vodou.
Naposledy editováno 30.11.2014 08:16:06
1 reakcí na tento příspěvek Úprava náfuků supersportu
stejně by mě zajímalo, jak to tam vypadá třeba po 300km v dešti. chytneš v raichu hnus a je vystaráno...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava náfuků supersportu
misha píše: no ještěže takové věci nemusíme my sport-touraři řešit
stejně by mě zajímalo, jak to tam vypadá třeba po 300km v dešti. chytneš v raichu hnus a je vystaráno...
Těžko říct. Mám zkušenost jen s jinejma motorkama jednou sem se jel projet jen na lehko tričko džíny no ale cesta se nějak protáhla a ještě v 8 hodin večer jsem byl v Matighofenu na parkovišti u KTM a prohlížel si motorky co maj vystavený v tom skleněnym akváriu.Už tam sem tušil podle mraků že cesta domu bude nejspíš náročná.Jel jsem co to šlo ale i tak mě zastih v Linci takovej chcanec že i lidi v autech zastavovali protože neviděli na cestu.Byla mi neskutečná zima říkal jsem si že to musim dát alespoň na hranice a v čechách musim někde přenocovat a usušit se.Pak jsem si říkal že musim vydržet do Českejch Budějovic ale nakonec jsem to dal s velkym sebezapřenim až do Tábora.
Celou cestu tj.cca 157km jsem čekal kdy mě to někde nechá protože mi nešlo do hlavy že by to na takovej chcanec bylo konstruovaný.Na druhou stranu si neumim představit že bych tuhle trasu v tom stejnym slejváku absolvoval na SS. Asi kdyby byl někdo odolnej a vydržel na SS jet dost dlouho mohlo by to začít bejt znát.Ale asi by to vyřešilo vysušení filtru a mohlo by se frčet dál.
E: taky by mě to docela zajímalo jestli se to může stát nebo to třeba tim prouděnim vzduchu zase usychá ? těžko říct.
v autě bejvá někdy dírka kde je gumovej hříbek a tudy to může vytéct tak jestli tam nejni něco podobnýho.
Naposledy editováno 30.11.2014 14:46:51
A co se týče jízdy v dešti s náporovým sáním, žádnej problem, i když si lokne vody, tak to ani nepoznám, protože tolik netahám. Až druhý den, motka cca5km trochu trucuje, než proschne filtr a pak letí normálně. Jenom se člověk musí vyvarovat jízdy tesně za autama, protože odstřikující špinavá voda dokáže pěkně filtr zasrat.
filtr musel být 100% mokrý,ale motorce to nevadí,jede dál....
co se týká otázky mřížky-vysral bych se na to,paradoxně ty velké kusy,hmyz a pod nejsou takový problém,jako je ten jemnější prach-ten ti ucpává filtr-mouchy ne.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava náfuků supersportu
BladeRider píše: Těžko říct. Mám zkušenost jen s jinejma motorkama jednou sem se jel projet jen na lehko tričko džíny no ale cesta se nějak protáhla a ještě v 8 hodin večer jsem byl v Matighofenu na parkovišti u KTM a prohlížel si motorky co maj vystavený v tom skleněnym akváriu.Už tam sem tušil podle mraků že cesta domu bude nejspíš náročná.Jel jsem co to šlo ale i tak mě zastih v Linci takovej chcanec že i lidi v autech zastavovali protože neviděli na cestu.Byla mi neskutečná zima říkal jsem si že to musim dát alespoň na hranice a v čechách musim někde přenocovat a usušit se.Pak jsem si říkal že musim vydržet do Českejch Budějovic ale nakonec jsem to dal s velkym sebezapřenim až do Tábora.
Celou cestu tj.cca 157km jsem čekal kdy mě to někde nechá protože mi nešlo do hlavy že by to na takovej chcanec bylo konstruovaný.Na druhou stranu si neumim představit že bych tuhle trasu v tom stejnym slejváku absolvoval na SS. Asi kdyby byl někdo odolnej a vydržel na SS jet dost dlouho mohlo by to začít bejt znát.Ale asi by to vyřešilo vysušení filtru a mohlo by se frčet dál.
E: taky by mě to docela zajímalo jestli se to může stát nebo to třeba tim prouděnim vzduchu zase usychá ? těžko říct.
v autě bejvá někdy dírka kde je gumovej hříbek a tudy to může vytéct tak jestli tam nejni něco podobnýho.
Já myslím, že hned kousek za začátkem toho náfuku je prohlubeň, nejnižší místo, kam ta voda stíká. Teď ale už nevím, jestli je tam dírka. Pak už je ta cesta mírně nahoru.
Naposledy editováno 30.11.2014 15:09:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava náfuků supersportu
BlackSabbath píše: Já myslím, že hned kousek za začátkem toho náfuku je prohlubeň, nejnižší místo, kam ta voda stíká. Teď ale už nevím, jestli je tam dírka. Pak už je ta cesta mírně nahoru.
Jelikož mám ten náfuk teď vedle sebe tak musím potvrdit tu prohlubeň. Ale dírka tam není, taky jsem ji čekal. Ta prohlubeň vypadá, že je tam udělaná speciálně na to.
han píše: Jelikož mám ten náfuk teď vedle sebe tak musím potvrdit tu prohlubeň. Ale dírka tam není, taky jsem ji čekal. Ta prohlubeň vypadá, že je tam udělaná speciálně na to.
otázka je,jestli máš ten náfuk originál,nebo kopii.
ten co je na obrázku je neoriginální-kopie,na suzu K1,K2...,a originál dírku měl.
takže si myslím,že K7 bude mít dírku taky..
1 reakcí na tento příspěvek Úprava náfuků supersportu
Krásně to bylo vidět na pile Husqvarna, která měla před molitanem ještě bezúdržbový odstředivý filtr na principu víru. Kluci se Stihlkama čistili filtry plné pilin pořád a Husky jen pár smítek. Je to už ale pár let.
to s utopením filtru za jízdy je kravina, párkrát se mi podařilo utopit motorku v potoce tak že byl filtr úplně mokrej, a pokud je voda jen ve filtru/airboxu a podaří se to nastartovat tak je vyhráno, motor má tak obrovskou spotřebu (průtok) vzduchu že je to prakticky během chvíle vysušený
fidlimydli píše: Ono se moc vody na samotný filtr nedostane. Většinou je to konstruováno tak, že se tam vzduch nějak víří a ta voda se odstředivou silou připlácne na stěnu než stihne doletět k filtru. Podobně fungují vírové předřadné filtry.
Krásně to bylo vidět na pile Husqvarna, která měla před molitanem ještě bezúdržbový odstředivý filtr na principu víru. Kluci se Stihlkama čistili filtry plné pilin pořád a Husky jen pár smítek. Je to už ale pár let.
Přesně tak
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1237, 1238] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37118 | Dnes v 00:19 fireblader_puvodni |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
přední tlumiče gsx-r k7-k8 na gsx-r... [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | perak89 | 31 | 19.9.2024 v 15:27 assassin |
Rozbitý tachometr - dotaz na servis Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 5 | 12.9.2024 v 13:18 Baca13 |