pravděpodobně se mi naskytne možnost koupě Matchlesse G80 z roku 1964 s tím , že motocykl byl hodně dlouho odstaven, má neplatnou SPZ, takže bude zřejmě odhlášená a bez TP.
Zda je motor funkční zatím nevim...
jaká by byla přiměřená cena vzhledem k popsanému předběžnému stavu ?
EDIT: zde jsem založil nové téma ohledně motoru: Matchless G80-motor
Naposledy editováno 12.01.2018 00:20:52
Mimochodem, pamětníci říkali, že G80 byl výrazně lepší stroj než tolik profláklá ES2. Ale osobně jsem neměl tu čest, takže to nemohu potvrdit.
Co se týče srovnání s ES 2 - Norton je top značka, ES 2, které byly v ČR byla zvláštní série s před válkou vyprojektovaným motorem a výborným rámem. Motocykly jsou ale srovnatelné.
1 reakcí na tento příspěvek Matchless G80 - dotaz
PS: Jen tak malé upozornění,je tam obrácený ovládání(brzda-řazení)a z vlastní zkušenosti vím že mi to nějakej čas dělalo problém,zvlášť při nějakých krizovkách.
Naposledy editováno 07.12.2014 09:03:45
1 reakcí na tento příspěvek Matchless G80 - dotaz
kutil1 píše: A tady je znovuzrození starýho dobrýho angličana.
http://www.motorkari...-29971.html# [/quote] ...OHAVNOST(slušně řečeno)
kutil1 píše: Vůbec se nerozmejšlej.Vlastnil jsem někdy v sedmdesátých letech ES 2 a dodnes mě moc mrzí že jsem ho "pustil do světa".Matschless se mi už tenkrát líbyl víc,ani nevím proč, snad jen lepším barevným provedením.Motor byl opravdu srovnatelný.Záleží už jen na tom majiteli.Pokud o těchto věcech nemá přehled,máš štěstí,pokud ano a čeká kdo dá víc,záleží už jen na tobě jak moc ho chceš.Ale nabídnout majiteli 20t (jak tady píše Áca1) bych se ani neodvážil,zvlášť kdyby měl po ruce třeba vidle.
PS: Jen tak malé upozornění,je tam obrácený ovládání(brzda-řazení)a z vlastní zkušenosti vím že mi to nějakej čas dělalo problém,zvlášť při nějakých krizovkách.
Tak, tak obrátené pedály brzda - radička, to bol problém. Najprv si na to zvyknúť, potom (po predaji a kúpe CB 650) odvyknúť. Ale najväčší problém ES2 bol primárny prevod, spojka bola suchá, ale reťaz sa mala kúpať v nízkej hladine oleja pod krytom primáru. Ten motor bol pôvodne závodný, takže reťaz sa bez mazania po závode vyhodila. Keby pred 25 rokmi boli dostupné o,x reťaze, nikdy by som ju nepredal. A predal som ju vtedy(1992) za 30 000 Kčs.
Zvyknout si na řazení na opačné straně není problém. Kromě sebe vím v okolí o dalších 3 lidech, kteří pravidelně střídají Nortona s jiným strojem a nikdy jsme neměli problém.
hycomat: řetěz stačí pravidelně mazat a je po problému, nebo existují konverze na řemen, ale to už je moc velký zásah a komplikace při používání Vape. V tomto ohledu má Matchless nad Nortonem navrch, jinak jsou to podle mě srovnatelné stroje.
edit: tak mě napadá, že kdybys ho nechtěl, tak brácha shání nějaký stroj, do budoucna pro sviště
Naposledy editováno 08.12.2014 18:47:50
Díly snadno seženeš, např. na vintage-motorcycle.com ...jsou trochu dražší, ale mám s nimi dobré zkušenosti.
Naposledy editováno 18.12.2014 08:24:43
U nás prodejců moc není. Napadá mě jen vintage-replica.cz Pak je řada prodejců, kteří prodávají díly ze zahraničí, s patřičnou přirážkou.
1 reakcí na tento příspěvek Matchless G80 - dotaz
Si piš, je to přesně jak píšeš, už se vidim v dobovým blembáku jak pluju krajinou na pohodičku Jen doufám, že motor bude v pohodě a nebude třeba řešit nějaký zásadní věci...
Co jsem se radil, tak to prej rozdělávat nemám, ještě uvidim...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Používáte u veteránů přísady do ben... [1, 2] Matchless G 80 | mari | 57 | 13.6.2018 v 15:59 vencac |
Matchless G80-motor Matchless G 80 | mari | 9 | 8.1.2017 v 20:58 lewisss |
Matchless G80 Matchless G 80 | Desmik | 27 | 5.12.2014 v 22:48 mari |
AJS Matchless G 80 | Desmik | 7 | 24.6.2009 v 23:58 zemic |
Matchless G80S Matchless G 80 | Desmik | 5 | 18.6.2009 v 21:16 Desmik |