Naposledy editováno 01.03.2015 19:18:23
2 reakcí na tento příspěvek Simson střílí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simson střílí
hele umis vubec cist?Jo ty ses ten druhej od mata...tak to jo
A zapalovaní mám nové, cívku taky, tyristor. krabičku taky. a svíčku
Naposledy editováno 01.03.2015 22:01:49
Bramborovy_kral píše: patt_01>
hele umis vubec cist?Jo ty ses ten druhej od mata...tak to jo
A zapalovaní mám nové, cívku taky, tyristor. krabičku taky. a svíčku
Zapalování nové... takových lidí už bylo.... pokud koupil madarskej tyristor, nebo obyč. indučku co není vhodná pro CDI zapalko, tak je mu to nový zapalování k prdu, protože obyč. indučka na kladívka mu bude pálit tyristory a nebo to bude střílet, kuckat atd... A ty madarský tyristory odcházej samy od sebe, je to hroznej šmejd...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simson střílí
patt_01 píše: Viděl bych to na indučku, nebo tyristor. Jakou tam máš indučku? Originální krátkou ještě DDR? (tam často uhnije šrouib na kterej se šroubuje VN kabel. A pokud tam máš novou indučku, tak zkontroluj jestli je na 4V (tyr. zapalko - babetta, simson)
Co když má 12V? To mu bude asi 4V na hov.o
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Simson střílí
ffugas píše: Co když má 12V? To mu bude asi 4V na hov.o
Okruh dobíjení je uplně oddělenej od okruhu zapalování a navíc pokud má tyristor, tak je to bezkontaktní zapalování, tudíž je potřeba vhodná indučka pro tyristorový zapalování. Když tam dá 12V indučku co je určená pro bateriový zapalování s kladívky, tak mu to bude střílet, škytat, pálit tyristory a po zahřátí nepojede vubec. Proč? Protže indučka určená pro tyrtistorový zapalování má jiný poměry vinutí, oproti indučkám pro kladívka. Optimální poměr má obyč. indučka 4V co se používá pro tyristorový zapalko pro babety, nebo malý indučky ze skůtrů, které mají také CDI, zapalování. Tyto indukční cívky mají poměrně malý primární odpor z důvodu rychlého vybití kondenzátoru v CDI jendotce(tyristoru) velkým proudem. Pokud tam dá obyč 12V cívku pro bateriový zapalování s kladívkama, tak ta má mnohem větší primární odpor a kondenzátor se bude vybíjet pomaleji malým proudem, což zjendodušeně způsobí menší jiskru, která pod tlakem ani nemusí přeskočit...
U novějšího karburátoru 16N3-4 je šroub štelování volnoběžné směsi pod zátkou nahoře v přírubě karburátoru. Tam to funguje ale obráceně když povoluješ šroubek (červík) tak obohacuješ volnoběžnou směs - přidáváš benzín. Pak se doladí volnoběžné otáčky ještě levým šroubkem s pružinkou zezhora karburátoru - tím se přidává vzduch na volnoběh - pozor oba šroubky mají navzájem trochu vliv, tak je dobré si s tím pohrát. U toho šroubku nastavění volnoběžných otáček to funguje taky obráceně - čím víc povoluješ, tím větší je volnoběh.
Nicméně tohle štelování je ti k hov.u, protože tohle ovlivňuje jen volnoběžnou směs a při minimálním otevření šoupátka. Směs při částečném otevření šoupátka určuje pozice jehly a hlavní tryska. Když dáš pojistný plíšek na jehle na vyšší zářez, tak se směs ochuzuje a když na nižší, tak obohacuje. Nechal bych to ale být tak jak to máš, protože ty máš problém spíš v zapalování a nebo v palivové cestě - kohoutek, filtr, hladina v plovákovce.
patt_01 píše: Okruh dobíjení je uplně oddělenej od okruhu zapalování a navíc pokud má tyristor, tak je to bezkontaktní zapalování, tudíž je potřeba vhodná indučka pro tyristorový zapalování. Když tam dá 12V indučku co je určená pro bateriový zapalování s kladívky, tak mu to bude střílet, škytat, pálit tyristory a po zahřátí nepojede vubec. Proč? Protže indučka určená pro tyrtistorový zapalování má jiný poměry vinutí, oproti indučkám pro kladívka. Optimální poměr má obyč. indučka 4V co se používá pro tyristorový zapalko pro babety, nebo malý indučky ze skůtrů, které mají také CDI, zapalování. Tyto indukční cívky mají poměrně malý primární odpor z důvodu rychlého vybití kondenzátoru v CDI jendotce(tyristoru) velkým proudem. Pokud tam dá obyč 12V cívku pro bateriový zapalování s kladívkama, tak ta má mnohem větší primární odpor a kondenzátor se bude vybíjet pomaleji malým proudem, což zjendodušeně způsobí menší jiskru, která pod tlakem ani nemusí přeskočit...
To co píšeš vím, ale nějak jsem nevěděl, že má simson kontaktní zapalování s kladívkama. Myslím, že má bezkontakt.
a nebo tuto: http://www.moto-ust...ozi.asp?klic_ma=6852
s tou oranžovou mám velmi dobré zkušenosti, jezdí na ně asi 5simsonů u každýho má najeto zatím kolem 5tis km, u jendoho simsona 10tis km a makaj superově. Akorát ten kablík s fajfkou stojí za pytel, takže lepší tam dát klasickej červenej kbel s nějakou kvalitní fajfkou.
1 reakcí na tento příspěvek Simson střílí
Jinak to že 10minut jede a pak hodinu ne je způsobeno, že se zahřeje cívka pak přestane dávat uplně. Na simsonu ty indučky celkem dost odcházej. Jinak ještě může být problém v zapalovací cívce co je pod magnetem, ale časteji je v háji indučka
Naposledy editováno 06.03.2015 23:16:16
nakopnu ......na pvní šup .....no a 10 min, prt prostě bez jiskry ., tak jsem koupil cívku, zapalování a uvídim jestli to bude ten problém. nenapadá tě ještě čím by to mohlo prosímtě být?
Naposledy editováno 17.03.2015 20:22:09
A těch deset minut jízdy a pak hodina stání to byl ten snímač.
V tu dobu jsem chtěl jezdit a neměl 1000 Kč na německej tak jsem koupil ten za 455 Kč http://www.moto-ust...ozi.asp?klic_ma=2336 a zatim jezdí
Všem dík za rady
Naposledy editováno 23.01.2016 20:52:19
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Simson 60ccm seřízení Simson S 51 Enduro | HoliUdo | 10 | Dnes v 01:42 2stroke |
Simson nedává jiskru Simson S 51 Enduro | dom_burda | 6 | 1.9.2024 v 09:48 Krovak |
zt-tuningde Simson S 51 Enduro | JakubJakub28 | 1 | 15.8.2024 v 06:13 Frantas |
Hledám nějakého fachmana na opravu ... Simson S 51 Enduro | Bluecz98 | 1 | 29.7.2024 v 13:45 laďa-prášil |
Hledám nějakého fachmana na opravu ... Simson S 51 Enduro | Bluecz98 | 2 | 29.7.2024 v 10:52 MAJK_TORTELINA |