1 reakcí na tento příspěvek Nabrousit Mustanga
Nebo možná ano...Simson
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabrousit Mustanga
např.
1)zadáme "www.seznam.cz"
2) do kolonky "hledat" napíšem "jawa 50"
3) enter
4) vybereme něco z nalezenejch odkazů např. http://jawa50tuning...stni-tunning-fichtla
někde jsem viděl stránky maníka, kterej to našlapt uměl, ale je to potom samozřejmě všechno na úkor životnosti...
http://www.sweb.cz/firesnek/
1 reakcí na tento příspěvek Nabrousit Mustanga
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabrousit Mustanga
Je to zcela nové - nic z toho není použité. Cena 1000.-Kč mohu poslat i na dobírku.
Plus 100.-Kč poštovné a balné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabrousit Mustanga
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabrousit Mustanga
Hlavne probuh nesnizuj hlavu. To je totiz velmi osemetna uprava, ktera udela vetsinou vic skody nez uzitku. Problem je ten, ze zvysenim kompresniho pomeru zpusobis tyto veci:
1. zvysis tepelnou ucinnost motoru = ziskas cca 5% vykonu navic + o neco nizsi spotreba
2. zvysis namahani klikoveho ustroji = ziskas cca 20% zatizeni navis
3. ziskas pravdepodobne problem s detonacemi => budes muset snizit predstih
Navic pokud zlepsis plneni motoru ladenym vyfukem, brousenim kanalu, klapkovym ventilem, lepsim sanim, tak pak samo o sobe mas vic smesi ve valci nez u seriovky => vetsi "kompresni pomer" (vyssi tlaky). Takze kdyz zlepsis plneni motoru tak si zaroven zvednes tepelnou ucinnost motoru. Pokud k tomu udelas jeste neuvazene znizeni hlavy tak uz to muze byt moc. Pro zavodni ucely sniz hlavu az jako posledni upravu. Pokud chces jezdit dele tak nedoporucuji zvedat kompresni pomer. Zvlast u tehle stare Jawy.