Naposledy editováno 22.09.2015 21:28:20
Stejně tak by mohla být chyba i v zapalování - vadná snímací cívka na klice, nebo i porucha v zapalovací jednotce, klidně může způsobit chování, že nad určitou frekvenci pulsů od kliky přestává dávat jiskru. A u jednoduchého CDI zapalování na toto stačí závada kondenzátoru, nebo jeho nabíjecího obvodu a při vyšších otáčkách se pak nestačí pořádně nabíjet a jiskra jde do háje.
1 reakcí na tento příspěvek Dobrý den , můj Pitbike 150cc se mi dusí , potřebuji poradit
Mě dělalo polomrtvý CDI to samý. Volnoběh a nízké otáčky v pohodě. Ve vyšších pak to kuckalo jako prase.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobrý den , můj Pitbike 150cc se mi dusí , potřebuji poradit
FiffiQ> Přesně, u jednoduchého CDI, kde jde jen o nabíjení kondu, který se pak rázem vybije tyristorem, nedostatečné nabití způsobí právě vynechávání při vyšších otáčkách. A kor u číny bych se tomu vůbec nedivil. Zlatá klasika s kladívkem, nebo TCI.
(reakce na) Dobrý den , můj Pitbike 150cc se mi dusí , potřebuji poradit
J.M.K. píše: Kovboy> Jeden zdejší uživatel se mnou před časem řešil motor Hyosung XRX125, kde prvně byly (pochopitelně) ulomené ventily, po repasi hlavy chvíli jezdil a pak se, přesně, jak zmíněno jest vydřela styčná plocha jednoho z vahadel, takže časování bylo opět v háji.
FiffiQ> Přesně, u jednoduchého CDI, kde jde jen o nabíjení kondu, který se pak rázem vybije tyristorem, nedostatečné nabití způsobí právě vynechávání při vyšších otáčkách. A kor u číny bych se tomu vůbec nedivil. Zlatá klasika s kladívkem, nebo TCI.
Do číny nepruď, letos mi zase zařídila parádní dovolenou ve Slovinsku a bez jediný závady za kterou bych si nemohl sám (navíc samý malichernosti).
Jinak to zapalování je super. Funguje i bez baterie, bezúdržbové, je naprosto jednoduché a pokud použiješ soustavu ze správných komponent, tak i téměř bezporuchové (můj případ byl špatně seskládané komponenty).
Z kladívek jsem už fakt vyrostl. Nastavovat přestih odtrh a mazat filc ... díky nechci.