Jinak si něco pujč - předpokládám , že máš v okolí někoho s terénní motorkou , a uvidíš - bude to moc / málo / akorát...
edit: chvilku jsem měl tu 4T 450 pujcenou a za 10min. jsem byl vyplácenej jak sláma na další dva dny
Naposledy editováno 15.10.2015 12:53:20
1 reakcí na tento příspěvek Jakou koupit crosku když sem blazen!
tak jestli to musi bejt Honda tak tam neni moc co na vyber... 2takt je na udrzbu lepsi. 4takt je uzivatelsky privetivejsi.... udrzba stoji balik tak jako tak, naka tisicovka sem, tam te nevytrhne... navic musis stejne koupit vybaveni, chranice, boty atd... kdyz rovnou nakoupis to nej co se da - kde bys stejne casem skoncil - bude to stat majlant.
jen takova otazka, umis na silnicni moto po zadnim? v sede, ve stoje? se zadni brzdou nebo jen plynem? brzdis zadni?
1 reakcí na tento příspěvek Jakou koupit crosku když sem blazen!
To assassin: jo tak to vysvetluje to proc se furt valim v blate
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou koupit crosku když sem blazen!
Ale jak zjišťuju, všechno je to o rukách a hlavě, ne KW a KG
-kolik vážiš/měříš?
-kolik jsi ochoten investovat do holé moto?(bez servisu a vybavení)
-budeš přejíždět po silnicích? Potřebuješ moto s RZ?
-jsi schopen si sám poléčit-oservisovat starší moto?
COMATIK píše: HornisGSX> blázen na hardcore hobby s Čínou? Kolikrát se člověk musí smát... Kde kdo musí mít 4pade vostrou a já ho ještě se svojí tupou 20KW 2pade pojezdím ( je to jen pár situací, kde je prostě výkon a reakce na plyn u ostré nežádoucí)
Ale jak zjišťuju, všechno je to o rukách a hlavě, ne KW a KG
Přesně tak, v běžnej amatérskejch nezávodních podmínkách v terénu bohatě stačí 25 - 30 koní, výkon chybí maximálně v hlubokým písku.
Čau, Tom
ja se na ni trochu vozil po lese, bal jsem se a netocil a pocitove byla o dost hodnejsi nez moje 300... jo jak zacnes poradne otvirat plyn a tocit to, dejou se veci, ale to te nikdo nenuti delat....
takze mozny je vsechno. jen teda pruprava z kola je pro teren o dost uzitecnejsi nez ze silnicni motorky....
Ono na novějších motorkách už to taky takový rozdíl není, dalo by se říct že dneska i motokrosy jdou z nízkejch a to i dvoutaktní i čtyřtaktní.
Je to teda pouze můj názor a možná jsem takový poleno že to nepoznam:)
Jinak dvoutakt je na naučení prostě lepší, nic Ti neodpustí.
Ostra mx 450 4t je moc hruba a ostra 250 4t se dost serou...
Privetivejsi jsou 450 Wr nebo Exc, kdyz ti nebude moto stacit...poridis ostrou mx...
na 250 se vykašli, protože ti časem ten výkon bude chybět. Jezdil jsem na KTM exc 450 a taky na WR 250 no a na té 250 prostě není ten výkon. 450 je hravá, ale musíš s tím umět, jinak tě na trati předjede zkušený týpek i na dváce.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou koupit crosku když sem blazen!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nové CRF450R versus EXC500 na cesto... [1, 2] Honda CRF 450R, KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days | ZdendaZB | 31 | Včera v 18:35 ZdendaZB |
Honda cr 250 2003 Honda CR 250 | lukas13honda | 5 | 16.8.2024 v 20:39 Kohlstein |
CRF450- zaměnitelnost převodovek Honda CRF 450R | Anti | 2 | 11.7.2024 v 22:18 Anti |
Nastavení karburátoru a bohatost po... Honda CR 250 | Radidks | 2 | 9.7.2024 v 22:11 Kohlstein |
jakou motorku na enduro Honda CRF 450R | XT_600 | 11 | 13.5.2024 v 09:08 Vlnič |