3 reakcí na tento příspěvek Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
Měli přizvat do testu Šilera na Triumphu bez ABS. Zabrzdil by na 20-ti metrech
1 reakcí na tento příspěvek Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
Ty vozidla při tom "testu" jedou krásně "vedle sebe" nebo X3 s karavanem ve videu zastavuje vždy kus za motorkou ale článek přesvědčuje o opaku...
A třeba ta část o účinku brzd je taky vtipná, "Auto vozí u každého kola jeden kotouč schopný plnohodnotného použití." ...chtěl bych vidět co by ubrzdily bez předních brzd, rozdělení účinosti brzd v autě je podobný jako u motorky...jenom se ovládají všechny jedním pedálem.
Naposledy editováno 12.11.2015 08:51:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
stráťa píše: Ten článek je snůška sraček a video to stejný.
Ty vozidla při tom "testu" jedou krásně "vedle sebe" nebo X3 s karavanem ve videu zastavuje vždy kus za motorkou ale článek přesvědčuje o opaku...
A třeba ta část o účinku brzd je taky vtipná, "Auto vozí u každého kola jeden kotouč schopný plnohodnotného použití." ...chtěl bych vidět co by ubrzdily bez předních brzd, rozdělení účinosti brzd v autě je podobný jako u motorky...jenom se ovládají všechny jedním pedálem.
nejsem autor článku ani testu, ale jsem si jist, že konkrétně ty bys to celé otestoval a sepsal lépe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
soccer píše: nejsem autor článku ani testu, ale jsem si jist, že konkrétně ty bys to celé otestoval a sepsal lépe
Promiň ale pokud někdo podpoří článek videem který ukazuje pravej opak tak ho nemůžu brát vážně.
stráťa píše: Promiň ale pokud někdo podpoří článek videem který ukazuje pravej opak tak ho nemůžu brát vážně.
Asi tě dokážu pochopit... zkusíš sem dát link na nějaký článek či video, který bude dostatečně a pravdivě edukační ???
1 reakcí na tento příspěvek Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
HornisGSX píše: To je pekna sracka tenhle clanek....
proč, četl jsem jen text ale souhlasím s tím. V autě jedeš, šlápneš prudce na brzdu, brzdíš. Na motorce jedeš, vezmeš prudce za brzdu, jdeš k zemi. To je hlavní rozdíl proč má reálně auto navrch při krizovym brždění.
2 reakcí na tento příspěvek Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
karf píše: K tomu GS...svezl jsem se jednou na Adventure a jednou na obyč GSu. Obě rok cca 2010. Advika jsem zkoušel ještě v dobách, kdy jsem jezdil na litrovém Raptoru a GSo nedávno...u obou jsem ale měl dojem, že když sáhnu po brzdové páčce, tak chvíli trvá, než začnou brzdit. Že by posilovač?
To určitě ne
5 reakcí na tento příspěvek Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
Ale že by zrovna GSo mělo demonstrovat jak brzdí motorky Věřím, že kdyby tam místo toho postavili S1000R, nebo kterýhokoliv jinýho roadstera tak by výsledky dopadly jinak.
abcman píše: To, že ve většině případů zastaví auto dřív než motorka je poměrně známý fakt. Někde jsem k tomu četl, že věšina motorkářů ani neumí využít plný účinek brzd na motorce a to právě z důvodu strachu ze ztráty adheze předního kola.
Ale že by zrovna GSo mělo demonstrovat jak brzdí motorky Věřím, že kdyby tam místo toho postavili S1000R, nebo kterýhokoliv jinýho roadstera tak by výsledky dopadly jinak.
Proti tomu strachu "většiny" motorkářů poměrně úspěšně bojuje ABS.
Jezdím na starým GS a brzdy jsou jednoznačně výraznej nadprůměr svý doby a počítám že u GS LC to bude stejně. Dávat jako "zástupce motorek" S1000R mi právě přijde mimo. (A nebo to pak srovnávat třeba s M3)
abcman píše: To, že ve většině případů zastaví auto dřív než motorka je poměrně známý fakt. Někde jsem k tomu četl, že věšina motorkářů ani neumí využít plný účinek brzd na motorce a to právě z důvodu strachu ze ztráty adheze předního kola.
Ale že by zrovna GSo mělo demonstrovat jak brzdí motorky Věřím, že kdyby tam místo toho postavili S1000R, nebo kterýhokoliv jinýho roadstera tak by výsledky dopadly jinak.
Naposledy editováno 12.11.2015 10:06:08
2 reakcí na tento příspěvek Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
1 reakcí na tento příspěvek Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
...pak jsme to jeste zkouseli na jednom dni "Bezpecne na motorce" s radarem a drahou.........s podobnym vysledkem....
Naposledy editováno 12.11.2015 10:25:07
1 reakcí na tento příspěvek Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
abcman píše: Nevím jestli si nepletete R a RR. Ale to je jedno, myslel jsem klasickou silniční motorku se silničníma gumama. Nechápu, proč do toho srovnání zařadili enduro a ještě dost těžký.
ono je to jedno, nemyslím že by mezi těma dvěma byl v brzdách zásadní rozdíl. Porovnávalo se běžný silniční auto proti běžný silniční motorce.
2 reakcí na tento příspěvek Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
JardelT píše: beru tak jako informační článek, který nemá úplnou vypovídající hodnotu, jelikož při použití jiných vozů, moto a podmínek na vozovce bude mít úplně jiný výsledek, navíc tam píší, že výsledek je se liší podle reakce řidiče. takže dvě stejný moto(auto, tahač) budou ve výsledku každý stát někde jinde
Ten článek lze brát ale i tak, že když pojede kamion za motorkou a ta za autem, auto začne brzdit před přechodem na který zrovna vstoupila maminka s kočárkem, tak motorka nabourá do auta a všechny přejede kamion
btw: mrkněte na tohle video:
karf píše: Ten článek lze brát ale i tak, že když pojede kamion za motorkou a ta za autem, auto začne brzdit před přechodem na který zrovna vstoupila maminka s kočárkem, tak motorka nabourá do auta a všechny přejede kamion
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
Motorkář brzdí buď moc, tak hned leží.
Nebo brzdí málo, nevyužívá plnou možnost brzdění.
Ideálně to dokáže jen minimální procento motorkářů.
U auta kdokoliv dupne prudce na brzdy a auto maximálně brzdí.
Navíc autem se může třeba i během brzdění zatočit a v případě nedobrždění se překážce vyhnout.
To je na motorce prakticky nereálné - maximálně brzdit a případně kousek uhnout.
Test je zajímavý, ale je tam tolik proměnných, že může při jakékoli změně dopadnout úplně jinak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Test brzdné dráhy motocyklu vs ostatní vozidla...
PEPAFJR píše: A jak to dopadne když vezmeme srovnatelné, takže nejlepší auto tj. F1 a nejlepší moto tj. Moto GP. Dle mě katastrofálně pro motorku.
Ježiš, F1 nemůžeš srovnávat s ničím!! V 300 km/h má F1, která má cca 600 kg dalších 600 kg aerodynamickýho přítlaku!! Pak se to se snižující se rychlostí zmenšuje, ale v těch prvních chvílích dokáže dát záporných 5 G při brždění, protože přítlak na kolo, kterej je směrodatnej pro přenos brzdný síly je dvojnásobnej, než by odpovídalo váze kterou brzdíš. O adhezi gum atd. nemluvě. To se s motorkou, která žádnou výraznou aerodynamiku (na přítlak) nemá, nedá vůbec srovnávat. V podstatě i silniční supersportovní auto má aerodynamickej přítlak v řádu 100-200 kg, motorka 0.
HornisGSX píše: karf> takze tady resime uplne hovadiny pac vse vyresiny kamion a havrani
to mi připomíná otázku : "co má člověk udělat potká-li v lese divokého medvěda ?" ... všechny odpovědi jako "skrčit se a doufat že si tě nevšimne" nebo naopak " křičet zdvihnout ruce a zahnat ho" ... nebo" utíkat pryč" ...jsou liché a zbytečné....
nemusíte dělat vůbec nic...medvěd se o vše postará sám ...