Naposledy editováno 03.09.2016 18:57:37
1 reakcí na tento příspěvek Netáhne
1 reakcí na tento příspěvek Netáhne
1 reakcí na tento příspěvek Netáhne
1 reakcí na tento příspěvek Netáhne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne
Naposledy editováno 19.12.2015 17:03:24
I když nemáš moc zkušeností, tak můžeš ze spodu karburátorů najít šrouby bohatosti směsi volnoběhu (v manuálu pilot screw), zašroubovat je naplno a spočítat počet otáček. V manuálu najdeš základní nastavení, to bývá 1,5 - 2 otáčky od úplnýho dotažení, a od toho se můžeš odrazit.
Jenomže to je jenom základ, chtělo by to ty karburátory rozdělat, podívat se jestli tam jsou trysky který tam mají být (původní majitel tam mohl skrz popisovaný úpravy dát větší) a zkontrolovat na kterým zářezu je nastavená jehla (jestli se dá vůbec posouvat). Taky není od věci ty karburátory vyčistit, zkontrolovat jestli nejsou prasklý membrány a jestli někde není netěsnost přes kterou to přisává falešný vzduch. Synchronizace jednotlivých karburátorů už je pak spíš záležitost volnoběhu..
Tak si to přeber, jestli se do toho pustíš nebo to raději necháš na servis..
Naposledy editováno 19.12.2015 19:35:55
2 reakcí na tento příspěvek Netáhne
Do 120ti táhla krásně, pak se začala dusit a nad 130 ani ťuk.
Karburátory jsem čistil, svíčky měnil, všechny cesty prošel, vše bylo ok.
Nakonec jsem zjistil, že byly prohozené hadičky vedoucí vzduch do ventilu, který přepíná z náporového sání na hlavní sání.
Pokud tvůj stroj něco podobného má taky, mrkni na to
Kapr007: jak psali kluci, rozhodit karburaci, vyčistit, zkontrolovat co vní vůbec je, už jsem viděl ledasco a někteří lidi ladí na oko trochu toho, trochu toho. Příruby poznáš lehce, nastartuj, nech prohřát a pak na ně foukni třeba breakcleaner, nebo viz. výše, cigaretovej kouř apod. Až budeš vědět tento základ, možmo jít vůbec dál
kuceraz píše: Stejnej problém jsem měl u CBR 600F.
Do 120ti táhla krásně, pak se začala dusit a nad 130 ani ťuk.
Karburátory jsem čistil, svíčky měnil, všechny cesty prošel, vše bylo ok.
Nakonec jsem zjistil, že byly prohozené hadičky vedoucí vzduch do ventilu, který přepíná z náporového sání na hlavní sání.
Pokud tvůj stroj něco podobného má taky, mrkni na to
Los Fazeros nemá náporový sání. Pokud teda nebudeš prdět pod sedačku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
výměna motorky yamaha Yamaha FZS 600 Fazer | loudálek1 | 18 | 23.9.2024 v 18:17 loudálek1 |
vůle v kloubku řazení Yamaha FZS 600 Fazer | alinn | 15 | 2.5.2024 v 20:39 alinn |
Jaký používáte plexi štít na Yamaze... Yamaha FZS 600 Fazer | salzi | 0 | 23.3.2024 v 14:15 salzi |
házení nových kotoučů [1, 2, 3] Yamaha FZS 600 Fazer | alinn | 62 | 17.2.2024 v 21:50 MilanR1 |
Ověřený servis Praha Yamaha FZS 600 Fazer | Langobardi | 5 | 11.2.2024 v 20:39 Rooks |