Téma: Jede Drifter 800 jinak než VN800A?
11.4.2016 v 21:55
Ahoj motorkáři,
prosím o radu - dnes jsem koupil pěkně zachovalou Kawasaki VN800 C Drifter, r.v. 99. Už mám přitom rok doma VN800A, tedy verzi s 21" předním kolem, r.v. 95, ale bude muset udělat zajímavějšímu Drifteru místo v garáži. Můj dotaz: je možné, aby 24 kg rozdílu suché váhy a mírně jiné zpřevodování mezi těmito dvěma jinak identickými modely udělalo vážný výkonnostní rozdíl? I když nevím, jestli na dosavadní VN800A někdo něco dělal s motorem (jestli sada Dynojet? filtr tam ale byl standard a tak jsem jej standardem i nahradil), jede jak splašená, i ve 120 km/h na pětku když se za ní vezme, jede do tachometrových 180 km/h jak hrom. Naopak zakoupený Drifter, který je v originál stavu a od ucha působí seřízeně (plyn se krásně vrací) a podle papírů být seškrcený nemá, jede jako "hodná motorka", žádné větší tahání za lokty se nekoná. Ještě dodám, že má velké plexi, ale do řekněme 80 km/h by to na akceleraci poznat být nemělo? Maximálkou se pak při dnešním převozu zastavil na 145 km/h, možná je to dílem toho obřího štítku.
Není nutno dodávat, že do pocitově slabší motorky se mi jít nechtělo, ať už vypadá jakkoliv. Snad se s tím bude dát něco dělat...?
Zpřevodování VN800A vs. VN800C Drifter:
Primár: 2.184 (83/38) vs. 2.184 (83/38)
Finál: 2.470 (42/17) vs. 2.352 (40/17)
Overall: 4.625 (5. rychlost) vs. 4.405 (5. rychlost)
Jednotlivé rychlosti pak mají stejně poměry.
Díky za vaše zkušenosti,
Honza
prosím o radu - dnes jsem koupil pěkně zachovalou Kawasaki VN800 C Drifter, r.v. 99. Už mám přitom rok doma VN800A, tedy verzi s 21" předním kolem, r.v. 95, ale bude muset udělat zajímavějšímu Drifteru místo v garáži. Můj dotaz: je možné, aby 24 kg rozdílu suché váhy a mírně jiné zpřevodování mezi těmito dvěma jinak identickými modely udělalo vážný výkonnostní rozdíl? I když nevím, jestli na dosavadní VN800A někdo něco dělal s motorem (jestli sada Dynojet? filtr tam ale byl standard a tak jsem jej standardem i nahradil), jede jak splašená, i ve 120 km/h na pětku když se za ní vezme, jede do tachometrových 180 km/h jak hrom. Naopak zakoupený Drifter, který je v originál stavu a od ucha působí seřízeně (plyn se krásně vrací) a podle papírů být seškrcený nemá, jede jako "hodná motorka", žádné větší tahání za lokty se nekoná. Ještě dodám, že má velké plexi, ale do řekněme 80 km/h by to na akceleraci poznat být nemělo? Maximálkou se pak při dnešním převozu zastavil na 145 km/h, možná je to dílem toho obřího štítku.
Není nutno dodávat, že do pocitově slabší motorky se mi jít nechtělo, ať už vypadá jakkoliv. Snad se s tím bude dát něco dělat...?
Zpřevodování VN800A vs. VN800C Drifter:
Primár: 2.184 (83/38) vs. 2.184 (83/38)
Finál: 2.470 (42/17) vs. 2.352 (40/17)
Overall: 4.625 (5. rychlost) vs. 4.405 (5. rychlost)
Jednotlivé rychlosti pak mají stejně poměry.
Díky za vaše zkušenosti,
Honza
1 reakcí na tento příspěvek Jede Drifter 800 jinak než VN800A?
COJOT> Ahoj! Motka vypadá parádně... musím říct že sem na driftera dlouho koukal krz prsty a moc se mi nelíbil až sem na něj koukal tak dlouho že se mi začíná čím dal tim víc líbit.. :D.
Jinak k tématu, motor si myslím že by měl být stejný se stejným výkonem a že by byla nějaké změna např. v převodovce mi není známo... já mám model Custom a maximálka by měla být kolem 170-180... neměl jsem to potřebu nikdy zkoušet nejvíc sem jel asi 150 jen chvíli na dálnici a jela by dál jak blbá, ale nemám z toho požitek. Ale hlavní co mě praštilo jak sem si to čet je že mám takový tušení, že sem tu čet, že někdo řešil ten samej problém.. pokud se nemýlim tak nakonec zjistil, že je na drifteru jiná rozeta! jestli máš doma Ačko můžeš na to rychle mrknout a porovnat..
Jinak k tématu, motor si myslím že by měl být stejný se stejným výkonem a že by byla nějaké změna např. v převodovce mi není známo... já mám model Custom a maximálka by měla být kolem 170-180... neměl jsem to potřebu nikdy zkoušet nejvíc sem jel asi 150 jen chvíli na dálnici a jela by dál jak blbá, ale nemám z toho požitek. Ale hlavní co mě praštilo jak sem si to čet je že mám takový tušení, že sem tu čet, že někdo řešil ten samej problém.. pokud se nemýlim tak nakonec zjistil, že je na drifteru jiná rozeta! jestli máš doma Ačko můžeš na to rychle mrknout a porovnat..

Brouzdám na webu a našel jsem to znovu :) přečti si popis v tomhle profilu chlapík řešil stejný problém jako ty...
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=106489
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=106489
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kontrola, seřízení, oprava motoru Kawasaki VN 800 | Reno_666 | 3 | 1.10.2024 v 22:20 Kohlstein |
cuka a střílí do výfuku, spotřeba Kawasaki VN 800 | Kral111 | 3 | 14.6.2024 v 17:54 Kral111 |
Chybné zapojení a následky Kawasaki VN 800 | ZaoM | 20 | 3.3.2024 v 09:59 Ozzy_ |
Kawasaki VN 800 hadice chladenia Kawasaki VN 800 | StanleyPastucha | 3 | 29.9.2023 v 06:17 StanleyPastucha |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |