Škrtit se dá "officiálně" pouze max z dvojnásobku výkonu což by u tebe teoreticky nemělo jít.. Ale jde to.. akorát v tvém případě ne na 35kw, ale na 25kw.. protože u škrcení na 25kw je nazveme to "backdoor" tj. že řidiči, kterým byl řidičský průkaz minimálně skupiny Ao(dnešní A2) vydán do ledna roku 2013, tak mohou řídit motorky s maximálním výkonem 25kw, ale i po seškrcení z maximálně dvojnásobku výkonu. Takže klidně ze 150kW Hayabusy.. Tudíž v servisu nebudou zkoumat jestli motorku hodlá řídit někdo takový a nebo někdo kdo má čerstvých 18. Zaškrtí ti to a na úřadě bez problému přepíšou a vydají nový malý TP s 25kW. Ještě dodám, že pokud bys to chtěl udělat takhle, tak policajt při kontrole nebude zkoumat kolik měla motorka kW v základě a o kolik je seškrcená(vlastní zkušenost několikrát), tím tě samozřejmě nenabádám ať to tak uděláš, pokud se na tom zabiješ, tak to bude pouze tvoje vina + počítej že pojišťovna by si MOHLA ale nemusela vymáhat částku, kterou vyčíslí dopravní nehoda v případě poškození jiného auta, pozemku, nedej bože zranění nějaké osoby, protože nemáš na motorku dle současné legislativy platné řidičské oprávnění.. Je pravda, že se to sice říká, ale ještě nikdy nebyl schopen někdo potvrdit že to tak opravdu je.. Co znám lidi co měli sice jen lehké nehody, ale řídili to taky takto, tak s tím nebyl absolutně žádný problém a ani to pojišťovna nezkoumala. V případě větší nehody možná jo, fakt nevím.. To samý pokud bys měl v TP 25kw a jinak motorku otevřenou na původní výkon, všude samej chytrák jak to bude pojišťovna zkoumat, zda tam je pečet, není pečet a blabla, ale zkušenosti nulové.. Btw. bohužel to takto nejde i u seškrcení na 35kW protože tu to jde opravdu jen z max dvojnásobku výkonu a řídí se tím servis i úřad. Pro chytráky co by se chtěli dohadovat tak prosím, to co píšu mám ověřené jak mnou tak i více lidmi a stojím si za tím
Naposledy editováno 19.08.2016 22:10:31