Téma: LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
2.2.2017 v 18:27
Pod stromečkem jsem našel výfuk LeoVince One Evo (8700e), který by měl vylepšit především zvuk (i vzhled) mojí Hondy NC750X.
Překvapilo mne, že výfuk je plně průchozí - díra jak vrata i DB killerem, zkrátka poměrně široká roura a je vidět skrz jak dalekohledem. Policejní drátovou kontrolu zatím nechám stranou, homologaci to má a DB killer vyndavat nehodlám.
Návod k instalaci je zřejmý, říkám si no problem.
No jo, ale pak jsem našel tento disk, který není na schématu, ale zato přesně pasuje mezi trubku a tlumič.
Teď nevím, jestli tam patří nebo ne. Může jeho přítomnost nebo nepřítomnost ovlivňovat výkon motoru (už takhle je malý) ? Předpokládal jsem, že slip-on výfuky by z tohoto pohledu měly být v pohodě, ale ten disk mě zarazil.
Moje teorie: výfuk je původně navržený pro NC700 s nižším výkonem, čili stejná roura může na NC750 způsobit ztrátu výkonu (průvan, chudší směs) a proto se vloží disk jako protitlak. Dodavatel na dotaz odpověděl, že disk není nutný, jen kdyby byly nějaké problémy popř. vysoko v horách (tam se ale chystám). Jaké problémy, půjdou hned poznat?
Díky za jakékoliv zkušenosti a rady.
Naposledy editováno 03.02.2017 22:15:59
Překvapilo mne, že výfuk je plně průchozí - díra jak vrata i DB killerem, zkrátka poměrně široká roura a je vidět skrz jak dalekohledem. Policejní drátovou kontrolu zatím nechám stranou, homologaci to má a DB killer vyndavat nehodlám.
Návod k instalaci je zřejmý, říkám si no problem.
No jo, ale pak jsem našel tento disk, který není na schématu, ale zato přesně pasuje mezi trubku a tlumič.
Teď nevím, jestli tam patří nebo ne. Může jeho přítomnost nebo nepřítomnost ovlivňovat výkon motoru (už takhle je malý) ? Předpokládal jsem, že slip-on výfuky by z tohoto pohledu měly být v pohodě, ale ten disk mě zarazil.
Moje teorie: výfuk je původně navržený pro NC700 s nižším výkonem, čili stejná roura může na NC750 způsobit ztrátu výkonu (průvan, chudší směs) a proto se vloží disk jako protitlak. Dodavatel na dotaz odpověděl, že disk není nutný, jen kdyby byly nějaké problémy popř. vysoko v horách (tam se ale chystám). Jaké problémy, půjdou hned poznat?
Díky za jakékoliv zkušenosti a rady.
Naposledy editováno 03.02.2017 22:15:59
tvoje teorie je z termodynamickyho hlediska vicemene polozena na jaks taks spravnem zaklade, ano disk s dirama mezi svodem a tlumicem tvori clonku ktera tlakovou ztratou zvysuje tlak ve svodech dost podobne jako to dela originalni tlumic s prepazkama. Z hlediska tlumeni je o neco lepsi plyny zaskrtit pred tlumicem do ktereho nasledne expanduji, nez ucpat tlumic homovlozkou z venku - protoze pak to trosku ztraci tu funkci absorbcniho tlumice.. o te casti pro co je nebo neni tlumic navrzenej nemam chut premyslet a vyfuk samotnej taky nebudu komentovat,..
E: ..jinak roura jak krava bych rekl spis tomuhle
https://ae01.alicdn....5o1XGxaXXagOFbXp.jpg
Naposledy editováno 02.02.2017 18:49:47
E: ..jinak roura jak krava bych rekl spis tomuhle
https://ae01.alicdn....5o1XGxaXXagOFbXp.jpg
Naposledy editováno 02.02.2017 18:49:47
2 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
A co jsi cekal kdyz si koupis ladenej vyfuk?
zadnou prepazku tam nedavej.
Mezi nama, pokud mas NC, tak jsi se mel na ladak vysrat. CO cekas ze ti to s motorkou udela?
zadnou prepazku tam nedavej.
Mezi nama, pokud mas NC, tak jsi se mel na ladak vysrat. CO cekas ze ti to s motorkou udela?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
KubaLC8> vyroste a bude z ní ktm
1 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
A co ty desetiny l na spotrebe ?
1 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
ktm má krouták odspodu? Tohle KTMkářů tuze vadí a nemůžou spát
1 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
Tak pokud ti nevadi mozna zbytecne vyhodit 10000kc tak pak samozrejme jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
KubaLC8>
Byl vlastně za 7500 Kč, ale to není podstatný.
Byl vlastně za 7500 Kč, ale to není podstatný.
gugo píše: A co ty desetiny l na spotrebe ?
jsem si rikal kdo to napise
Skalic> jestli chces aby "vic prdel" tak to tam urcite nedavej, prip. vyndej i ten killer...ale jinak je to myslim (promin) asi uplne fuk, ten zminovanej rozdil 50ml v objemu navic v pomerne nizkejch otackach se v klidu vejde do nejaky ty tolerance vypoctu delky svodu,.. je to jen a jen tlumic
1 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
Ladak se v první řadě dává kvůli úpravě průběhu výkonu. Jestli ti jde jen o prdění tak vykuchej stávající. Vyjde tě to levněji.
Pořád si ale myslím, že ten vejfuk prostě chceš. Tak jen abys nebyl zklamanej z investice
Pořád si ale myslím, že ten vejfuk prostě chceš. Tak jen abys nebyl zklamanej z investice
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
KubaLC8>
Přečti si to pořádně, výfuk je už je doma (přinesl ho Ježíšek), čili investice proběhla. Zajímalo mě jen, proč k tomu zabalili ten děrovanej disk.
(Rozhodně bych neřekl, že se laďák dává jen kvůli zvýšení výkonu.)
Přečti si to pořádně, výfuk je už je doma (přinesl ho Ježíšek), čili investice proběhla. Zajímalo mě jen, proč k tomu zabalili ten děrovanej disk.
(Rozhodně bych neřekl, že se laďák dává jen kvůli zvýšení výkonu.)
2 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
ze ti ten jezisek radsi neprines motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
Skalic píše: KubaLC8>
Přečti si to pořádně, výfuk je už je doma (přinesl ho Ježíšek), čili investice proběhla. Zajímalo mě jen, proč k tomu zabalili ten děrovanej disk.
(Rozhodně bych neřekl, že se laďák dává jen kvůli zvýšení výkonu.)
Pro klid duše jim napiš do fabriky a máš to jistý, bez spekulací. Oni ti snad odpoví, jaká je přesně funkce a důvod přidání.
Naposledy editováno 02.02.2017 21:29:49
1 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
A nepřemýšlel jsi třás , že je to přepážka aby ti ta roura jako kráva plnila tak trochu i hlukový normy ?
Jsem googlil a je dost zmatenych uzivatelu internetu kteri take nevedi na co to je a deli se do dvou taboru.
jedni rikaji e je to kvuli EU hlukovym a emisnim normam (pak nechapu proc to tam pribalujou i pro Americany).
druzi rikaji ve zkratce, ze kdyz ti to nepojede tak to tam narvi treba se to zlepsi.
ale prosistotu bych se zeptal na ncforu, tam je spousta chytrych hlav...on nekdo neco vymysli. S radosti si to pak pujdu precist
jedni rikaji e je to kvuli EU hlukovym a emisnim normam (pak nechapu proc to tam pribalujou i pro Americany).
druzi rikaji ve zkratce, ze kdyz ti to nepojede tak to tam narvi treba se to zlepsi.
ale prosistotu bych se zeptal na ncforu, tam je spousta chytrych hlav...on nekdo neco vymysli. S radosti si to pak pujdu precist
Taky jsem to kdysi dostal k motorce s vinčatama. Taky jsem pátral a dočetl jsem se, že je to kvůli zvýšení tlaku v potrubí, který má způsobit nárůst točivýho momentu v nižších otáčkách a že se to používá právě když cítíš pokles krouťáku v nižších ot. Já nevim, nikdy jsem to nezkoušel, Caponord jel skvěle. Teď mam na vincka na jedný motorce taky, ale ani to k tomu nemam.
Skalic píše: KubaLC8>
Přečti si to pořádně, výfuk je už je doma (přinesl ho Ježíšek), čili investice proběhla. Zajímalo mě jen, proč k tomu zabalili ten děrovanej disk.
(Rozhodně bych neřekl, že se laďák dává jen kvůli zvýšení výkonu.)
Aha, to jsem nevedel ze jezisek za to nemusi platit.
A proc se teda dava ladak?
Neber to jako rejpani, jen se snazim zjistit, co (krome prdeni) od toho ladaku cekas.
1 reakcí na tento příspěvek LeoVince pro NC750X - roura jako kráva
já jsem dával na svoji moto taky laďák z důvodu toho, aby moto nezněla jako nasraný vysavač, změnu výkonu jsem od toho nečekal
edit: a ještě z jednoho důvodu, nelíbil se mi originál, ten kus kyje byl děs
Naposledy editováno 03.02.2017 08:47:30
edit: a ještě z jednoho důvodu, nelíbil se mi originál, ten kus kyje byl děs
Naposledy editováno 03.02.2017 08:47:30
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Přešití sedla ,pohodlnější [1, 2] Honda NC 750X | stafler | 49 | 13.11.2024 v 19:51 stafler |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |