Aby to nedopadlo jak před lety za totálu,že budeme všichni jezdit na naprosto stejných nudných strojích a budeme nosit stejné identické hadry a doma budeme mít všichni stejný nábytek,aby sanad nikdo nikomu nemohl záviděl.
Omlouvám se zároveň za tento pesimistický článek při krásné neděli,ale jsem totálně nasrán ,tak jsem se musel vyventilovat.
Tímto se samozřejně zbavuji pocitu svobody ,což mě na tom našem motorkaření ještě jakž tak drželo v optimismu.
Stroj mám vybrán a sice Triumpha Ameriku na kterou se budu bát šáhnout ve směru změny identity.
3 reakcí na tento příspěvek Konec staveb v Čechách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec staveb v Čechách
1 reakcí na tento příspěvek Konec staveb v Čechách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec staveb v Čechách
Jasek píše: psohlavec> koupím motor
To víš, že jo... Posunu Ti jedinou věc, která na té motorce dává trochu smysl a zbyde mi doma předražený odrážedlo...
Už mám koupených pár zbědovaných kousků kapot, plexi, které taky rozhodně není v kondici, světlo s popraskaným zadním plastem atd.... Holt ten osobní vklad, kterej bych jinak uplatnil coby "stavitel", vložím do repasu poškozených dílů a budu se snažit, aby byl výsledek k světu a vyřádím se jen na grafice laku a polepu. Poslední dobou už mě to montování a ladění stejně baví víc jak jízda, přes léto stejně dělám na baráku, tak si budu přes zimu hrát v garáži...
2 reakcí na tento příspěvek Konec staveb v Čechách
1 reakcí na tento příspěvek Konec staveb v Čechách
-> S F650CS mimo brno, borec si odfotil moto z asi 3 metrov a VIn a tacho ako makro - 20 minut sme pokecali o jazdeni
-> s XJ600, Brno, ktore ma LED blinkre a LED zadne svetlo, po ceste tam mi klekla ziarovka v hlavnom svetle - ziadny problem, slova borca "hodte si to an dialkove a tu ziarovku si kupte" som odisiel za 1si 15 minut. Odfotil si stitok a tach, 2 fotky zo strany a mrkol na stav pneu.
Jinak z duvodu uvedenych zakladatelem sel muj A1 custom do zahranici, protoze 240 guma, protoze nehomologovany US dily, siroka riditka atd.
Pan ma radost, jezdi a neresi, protoze STK na motorku v Belgii neexistuje.
Btw jsem onehda kecal s Francouzem, jak ma radost ze konecne si bude moct oficialne poridit motorku 100 koni + (ted kupuje gixxera), ze jezdit s tim nelegalne byl obcas voser aby to vypadalo uskrceny, protoze jedinej kdo mel sanci to poznat byl policajt ktery vedel presne kam se podivat - STK na motorky tam totiz taky nemaji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec staveb v Čechách
dewwil píše: Midnightmare> já taky nevím... Tyhle stavby jsou tak nějak do obýváku jako kus nábytku. Jezdil jsem na tom a fakt je to postavený na Route66, dva dny rovně a ve středu doprava. Musíš s tím jet jak s autobusem, špatný nájezd do zatáčky a jsi v pangejtu nebo pod autem v protisměru... Ale ten motor s převodovkou bych bral, to nezná kopec, v jiném rámu samozřejmě...
Když jsem si přečetl úvodní příspěvek od HOFA, tak jsem pomalu zamačkával slzu, jak se svět v prdel obrací a jak nám všechno berou, jak nám ubližujou a jak nebudu moct jezdit na svojí motorce po silnicích. Když jsem ale došel k tvýmu příspěvku, tak mi to došlo. Když dám rozkládacímu našemu zánovnímu gauči do L s úložným prostorem, měkkými polštáři a teplou prošívanou dekou kolečka z nákupního vozíku, budu v ruce držet mobil se zaplou aplikací "svítilna" a na zadní stranu nalepím vkusnou cedulku s textem "karf", tak to na silnici vyjde na stejno
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konec staveb v Čechách
dewwil píše: karf> Tak nějak, ono projde skoro všechno, jen musíš vědět co a jak a není to za pětibábu technikovi z STK. Stavby samozřejmě jezdit budou dál, ale už si to kvůli byrokracii nebude moct dovolit každý kdo si přestaví moto sám doma v garáži a to nemyslím nějak zle, spousta staveb z garáže je pěkná, ale musí se to dotáhnout do konce, aby procházela STKčkem, jinak je to opravdu tak na výstavku... Nedávno jsem procházel inzerci Motopalace a maj tam opravdu pěkný kousky, ale bez TP za nesmysl, tu cenu to má, jenže co s tím, když nemůžeš do provozu, tudíž neprodejné, a když to protáhneš homologačním procesem a dostaneš STK tak jsi na ceně jako ten autobus co jsem tu postnul...
Čau, napadá mě, jestli třeba nějakej servis nebo zkušenej úpravce nabízí možnost absolvovat proces "legalizace přestavby"? V praxi si to představuju asi tak, že si přestavím motku třeba tak, jak mám tu v profilu, ale bohužel neznám správný lidi, postupy a cesty (případně jsem línej nebo nemám čas to zjišťovat). Tak oslovím firmu (ne dekru), která na tu motku koukne a pokud neshledá, že jsem seřezal půl rámu flexou a dolepil tam nový části vteřiňákem (tedy že ten stav bude po funkční stránce v pořádku) nebo že tam mám "nehomo" díly, vezme si stroj pod svá křídla a za příslušnou cenu se postará, řekněme, o zavedení výjimek do TP (bavím se o změně kapota/naháč, světla, blinkry, řídítka, zrcátka - ne zásahy do rámu...). Napadlo mě to pár týdnů zpátky, když jsem přemýšlel, co s motorkou. Možná si to představuju jako hurvínek válku, ale když se na to kouknu čistě přes kapsu, tak uvedení motorky do plus mínus fabrickýho stavu mě takových 10 - 15 bude stát, upřímně by mi bývalo bylo milejší se s někým dohodnout, že za mě legalizuje ten současnej stav a ty prachy bych mu dal do kapsy. Nevím, jestli je těch 10 - 15 přiměřených a nejde mi o to, abych chlapům, kteří si to už vyběhali a znají správný cesty bral jejich těžce získaný "knowhow"... Chápal bych to prostě jako nákup služby, to, jestli je ta moje představa o ceně přiměřená nedokážu posoudit.
Jak jsem psal výše, můj stroj už to má spočítaný, bude z něj zase polokapota. Ale do budoucna mě zajímá, jestli se třeba nějaká firma postupem viz výše zabývá? Díky, P
Stojí to celé zhruba 5000 (papírování).
Vzhledem k tomu, že se u nás prodávají hračky jako Kaipan, tak něco takového musí jít i u aut/motorek.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
sněžný skútr Yamaha Venture 500 Yamaha Přestavba | Iginla | 21 | 25.6.2013 v 16:41 Iginla |
Přední brzdiče Yamaha? Yamaha Přestavba | Antonin-Nachlinger | 17 | 24.2.2010 v 22:24 Gripstone |