Téma: Griso vs V11
3.6.2019 v 09:56
Přátelé pořát mi v hlavě hlodá V11 a trochu i velké Griso. Potřeboval bych poradit zejména rozdíl mězi Grisem a V11 z hlediska jízdních dojmů a chování v zatáčkách - hlavně jízda na okreskách v jednom bez bagáže. Nyní mám malé Griso, které mi absolutně vyhovuje, ale do budoucna kdo ví. V11 je prostě dětský sen. Na druhou stranu, abych si splnil sen a pak litoval, že Griso bylo jízdně někde jinde. Prostě zda je lepší dál o V11 jen snít a mít ji jako nádhernou modlu z dětství nebo si pořídit nového mazla. Další věcí je, že V11 se v top stavu a limetkové metle velmi blbě shání. Bohužel V11 jsem nejel a v okolí známých ji nikdo nemá.
Předem díky.
Naposledy editováno 03.06.2019 10:00:46
Předem díky.
Naposledy editováno 03.06.2019 10:00:46
1 reakcí na tento příspěvek Griso vs V11
V11 v limetkové bude starší model s kratším rámem. Mně se tam nelíbí několik konstrukčních řešení a taky se na to nevlezu nohama. Novější delší kousky s delším rámem jsou už něco jinýho.
Sehnat V11 v jakékoliv barvě a provedení v nezbastleným a pěkným stavu je oříšek.
Sehnat V11 v jakékoliv barvě a provedení v nezbastleným a pěkným stavu je oříšek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Griso vs V11
Koudy01> Právě, dalo mi celkem práci koupit už Griso v pěkném origo stavu. Nejprve mě ale zajímají jízdní dojmy, až pak budu řešit, jestli vůbec nějakou seženu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Griso vs V11
Lof87> Rozdíl v jízdních vlastnostech mezi tvým Grisem ani jiným Grisem ti bohužel nedokážu sdělit. Na Grisu sem nikdy nejel. Ale su od Brna. Sice moc nemám rád vyměňování motorek, protože se bojím, že se zrovna něco přihodí, ale pokud by si měl zájem, na pár km na vyzkoušení by to možná šlo. Ale mám Ballabio, takže rovný široký řidítka.
Naposledy editováno 03.06.2019 10:49:21
Naposledy editováno 03.06.2019 10:49:21
Měl jsem v11 a a kvalitních cestách dobrý, spokojenost... na pricnych nerovnostech se to trošku rozkyvalo, ale nic hrozného, jízda spíš o emocich než o stopkach. V rakouských serpentynach se daly pojezdit supersporty, ale to bylo taky o srdíčku. Měl jsem ji moc rád q hodně vzpomínám. Griso jsem nejel...
1 reakcí na tento příspěvek Griso vs V11
lopata: hele podle tehle recenze vypada v11 jako docela nadanej sport, pritom je to tezkopadnej starej kram ... jestli na tom nekdo ujizdi sportum, tak jen protoze je o nekolik trid lepsi pilot...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Griso vs V11
Koudy01> taky nejsem zastáncem půjčování motek, ale kdyby to šlo, tak budu rád. Mě se právě líbí nejvíce ta limetková, což mě ještě více limituje. Kolik měříš, že ses na tu starší verzi neposkládal?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Griso vs V11
assassin>
jel jsi někdy na Guzzi? Je to nezapomenutelný zážitek a rozhodně neobvyklý a buď se zamilujes nebo jdeš od toho...trvalo mi to 3 vyjizdky než jsem na to přišel a zamiloval se... byly to jedny z nejhezčích motolet co jsem jezdil... samozřejmě do dvou kil a to mi stačí dodnes, i když v11 uměla po kopci 230
, ale o tom to fakt není, kolem 150 a rakouský nebo italský zatackovity úseky a euforie veliká!!!



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Griso vs V11
lopata75> V11 je skvělá motorka ale to nic nemění na tom že pokud předjíždí supersporty tak to není vlastnostma stroje ale tím že ty sporty z nějakýho důvodu nejedou tak jak ty motorky umí.
Lof87> V11 mám delší dobu, na Grisu jsem nejel. V11 je trochu náročnější na delší přesuny kvůli pozici . Základní modely s vyššími řidítky jsou trochu pohodlnější. Griso má lepší stabilitu a pokud je to novější 4ventil , tak i výrazně svižnější. Šel bych do Grisa pokud s tím chceš normálně jezdit. Pokud preferuješ V11 , nemáš ambice na dlouhé štreky a trochu ji odpustíš těžší průjezd utaženějšími zatáčkami s trochou nestability ve vyšších rychlostech tak rozšiř řady.
Naposledy editováno 03.06.2019 20:53:07
Naposledy editováno 03.06.2019 20:53:07
Lof87 píše: Koudy01> taky nejsem zastáncem půjčování motek, ale kdyby to šlo, tak budu rád. Mě se právě líbí nejvíce ta limetková, což mě ještě více limituje. Kolik měříš, že ses na tu starší verzi neposkládal?
191 cm .... řidičovo sedlo je docela dlouhý, takže když se odsunu dál od nádrže, vlezu se i na tu kratší. Ale taková pozice mně není pohodlná. Kromě víc místa ten delší rám a asi i jiné úhel řízení tu motorku prý trochu zestabilizoval. Takže ty starší kusy by měly být hravější a divočejší.
Ve všední den navečer se někde můžeme srazit a motorky si na nějaké úsek prohodit. Kdyžtak napiš PM kde a kdy. Úsek si vyber sám, ať je to pro tebe směrodatný a porovnatelný.
Naposledy editováno 03.06.2019 21:28:47
V11 je strašná sranda, akorát víc než hodinu se na ní jet nedá, se spolujezdcem půl hodiny. Co se týká ostatních, soupeřem jí může byt třeba malé staré bandit, vsechno ostatní jí ujede. Ten kdo na ní jel přes dvě kila asi snídal hodně luštěnin.
Ale jak jsem říkal, je to sranda.
Když ujede člověku ruka ze spojky tak nezdechne ale se třema škubnutíma do strany se zvedne na prdel a sice má nastavení předpětí a útlumu vepředu aji vzadu a k tomu tlumič řízení ale rám je s tou čtvrttunou roztaženou na půl kilometru jeden jekl takže když člověk přejde pomalý zatáčky kam se laikovi nedá zlomit tak v těch rychléch táhléch se vlní jak had. Ale když začne ve 150 na hraně gumy odskakovat přední kolo, ten tlumič řízení to podrží.
Akorát jsem ještě nenašel gumu, která by ju zvedla nechtěně na předek, vždycky začne hvízdat
Ale jak jsem říkal, je to sranda.
Když ujede člověku ruka ze spojky tak nezdechne ale se třema škubnutíma do strany se zvedne na prdel a sice má nastavení předpětí a útlumu vepředu aji vzadu a k tomu tlumič řízení ale rám je s tou čtvrttunou roztaženou na půl kilometru jeden jekl takže když člověk přejde pomalý zatáčky kam se laikovi nedá zlomit tak v těch rychléch táhléch se vlní jak had. Ale když začne ve 150 na hraně gumy odskakovat přední kolo, ten tlumič řízení to podrží.
Akorát jsem ještě nenašel gumu, která by ju zvedla nechtěně na předek, vždycky začne hvízdat

1 reakcí na tento příspěvek Griso vs V11
Taky na tom nemám problém dát 350km po okreskách téměř bez přestávky.
lopata75> Do Mandella fičím za měsíc
lopata75> Do Mandella fičím za měsíc

Koudy01>
tam žije celý město fabrikou MG, jezdili jsme přes S. Moriz a Stelvio... kua to byly časy...musím zmáčknout slzu... jinak moc nesouhlasim s Memphis , celkem v pohodě jsem stíhal všechny možný sportky do těch 2kil.. nějaký co ujížděly to bylo až na dlouhých rovinách a co jelo hodně přes ty dvě kila... no měl jsem tradičně deKat, laděnou řídící jednotku v D a BMC filtr. A ač se to nezdá tak ten karbonovej štítek fungoval parádně...

1 reakcí na tento příspěvek Griso vs V11
Pánové moc díky za informace. Nasměřovalo mě to zpět ke Grisu. Koudy moc děkuji za nabídku, ale nyní přes léto je to v týdnu bída (odstávky velkých podniků) - jsem rád když dorazím domů v 7 večer.
Za posledních pár let najedu za rok pouze pár set km a to jen o pár víkendech. Navíc na Grisu nyní vydržím cca 150 km v tahu než mě začnou brnět ruce, ale je to hlavně dáno tím, že nemám moc času jezdit.
Za posledních pár let najedu za rok pouze pár set km a to jen o pár víkendech. Navíc na Grisu nyní vydržím cca 150 km v tahu než mě začnou brnět ruce, ale je to hlavně dáno tím, že nemám moc času jezdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Griso vs V11
Lof87 píše: Pánové moc díky za informace. Nasměřovalo mě to zpět ke Grisu. Koudy moc děkuji za nabídku, ale nyní přes léto je to v týdnu bída (odstávky velkých podniků) - jsem rád když dorazím domů v 7 večer.
Za posledních pár let najedu za rok pouze pár set km a to jen o pár víkendech. Navíc na Grisu nyní vydržím cca 150 km v tahu než mě začnou brnět ruce, ale je to hlavně dáno tím, že nemám moc času jezdit.
spíš sis měl nechat buldogga a ruce by tě nebrněli

zdenysrx6> chtěl jsem si ho nechat, ale nadal bych finančně dvě motky. Dost často na něj myslím, ale chtěl jsem si splnit Guzzi sen. Pravda že z Bulldoka jsem byl aj po 400km ok. Ale Guzzina je jízdními vlastnostmi holt výš, ale za cenu pohodlí.
Vrátil jsem se z Mandella a Alp a musím uznat, že mě Guzza příjemně překvapila pohodlím. 2500km za týden. Vše po okreskách. Největší denní porce byla 480km. ´každé večer jsem z toho po víc jak 300km slízal z pocitem, že bych ještě někam jel. Co se týká ovladatelnosti, tak se člověk musí v těch Alpských utažených zatáčkách trošku snažit, ale to mě právě strašně bavilo. Zmákl jsem s tím i Stelvio a dalších asi tisíc tornant a myslím si, že jsem nikoho nebrzdil. Občas spíš naopak

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko [1 ... 28, 29] Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX... | pkKun | 857 | 30.1.2025 v 14:32 Venda |
Nastavení zadního tlumiče Moto Guzzi Griso 1100 | dzarmil | 17 | 14.1.2025 v 16:13 Venda |
Kemp v RO Moto Guzzi V11 | Podas | 11 | 2.6.2024 v 08:01 __RomFox__ |
Technické okénko Moto Guzzi V11 [1 ... 17, 18] Moto Guzzi V11 | MaraGuzziV11 | 536 | 13.4.2024 v 16:28 JVK |
Utahovací moment Moto Guzzi Griso 1100 | Kalut | 3 | 25.6.2023 v 20:20 Kalut |