1 reakcí na tento příspěvek změna výkonu ( konektor oblouku zážehu)
E: kolik vede do toho konektoru dratu ? kdyby to bylo externe spinane byl by tam nejspis jen jeden, spnaci ci rozpinaci kontakt.., pokud jich je vic, bude to primo v obvodu zapalovani a bezet by to za provozu asi, snad, i ""mohlo"" (ale bez toho vyzkouseni to s jistotou nezjistis )
Naposledy editováno 10.10.2019 22:02:41
3 reakcí na tento příspěvek změna výkonu ( konektor oblouku zážehu)
A co na té 450 SX-F jezdíš teď, jestli performance, tak k čemu ti bude soft?
1 reakcí na tento příspěvek změna výkonu ( konektor oblouku zážehu)
soft a performance mapa se od sebe lisi predstihem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) změna výkonu ( konektor oblouku zážehu)
Kohlstein píše: Taková firma a překlad z rakouštiny do češtiny jim dělá nejspíš nějaký tatar ... zážehový oblouk ...
A co na té 450 SX-F jezdíš teď, jestli performance, tak k čemu ti bude soft?
Soft ti nebude ubírat tolik sil, vlastně bude ale pomaleji
Naposledy editováno 11.10.2019 04:37:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) změna výkonu ( konektor oblouku zážehu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) změna výkonu ( konektor oblouku zážehu)
David8888 píše: assassin> jedná se o ročník 2012 450 sxf EU verze.. všechny přepínače co jsem našel byli na 2013 výš (vstřikování).
Aha on je to jeste karbec, i tak jde o mapy zapalovani a ne paliva... ja mam 13 a 14 a rozdil mezi polohama prepinace nepoznam..
1 reakcí na tento příspěvek změna výkonu ( konektor oblouku zážehu)
Jednou stačí vymačknout spojku, u jinýho stroje musíš chcípnout a u jinýho zase nemusím dělat nic a přepínám normálně za jízdy.
Pokud to uděláš, určitě bych to pro jistotu přepínal s chcíplým motorem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) změna výkonu ( konektor oblouku zážehu)
assassin píše: Aha on je to jeste karbec, i tak jde o mapy zapalovani a ne paliva... ja mam 13 a 14 a rozdil mezi polohama prepinace nepoznam..
jj, bude to resit nejspis casovani predstihu (co jinyo) otazka je jestli pres CDI nebo direktne.. pokud pres CDI muze to potrebovat start (mysleno nastaveni se nacte pri startu, a dal jednotka jede podle toho bez ohledu na zmenu signalu), pokud nejak direktne (analogove) v obvodu pak by to melo chodit s prepinacem... kazdopadne to musi zkusit, bez toho se to nedozvi... ...a otazka je pak taky jestli pozna nejakej rozdil, i kdyby to fungovalo, zejo
1 reakcí na tento příspěvek změna výkonu ( konektor oblouku zážehu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) změna výkonu ( konektor oblouku zážehu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) změna výkonu ( konektor oblouku zážehu)
kerut píše: assassin> cely furt vcetne CDI ? to nema pravou spinacku s chcipakem ? pokud je to pod napetim porad tak to s vypinacem musi fungovat a otazka uz je jen jestli v tom bude rozdil (tim spis ze je to ostra kroska bych to nechal na ten osrejsi mod.. o vypinac a draty min )
Na motorce jsou dve tlačítka, starter a chcipak. No a pak prepinac na mapy (na husqvarne, na ktm nebyl v sérii)
Kdykoliv do ty motorky strčis a jede...
jo a u toho vstrikovani klidne pri behu motoru hrabu do mapy FI ktm user toolem..
prepinani map ciste jen u zapalovani jsem mel na husabergu 300 - predpokladam, ze to bude stejny jako u KTM a tam ta pomala mapa zpusobovala divnou reakci na plyn a horsi startovani, s tou ostrou to funguje komplet lepe a nebyl duvod to vubec prepipnat...
Naposledy editováno 11.10.2019 13:38:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) změna výkonu ( konektor oblouku zážehu)
debatujeme jak to tam ma reseny konkretne on, resp. ze to muze nebo nemusi to byt udelane i zpusobem kterym to prepnout za behu motoru nepujde nepujde (napriklad jak jsem uvedl pokud by treba elektronika jednotky nacitala nejaky "setup" pouze pri zapnuti ...i kdyz je to dost nepravdepodobne) ono cim jednodussi zapojeni/stroj tim je to pravdepodobnejsi ze cokoliv prepinat a menit behem provozu pujde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) změna výkonu ( konektor oblouku zážehu)
kerut píše: assassin> vsak jasny, nedebatujem jestli to obecne jde nebo nejde (to samozrejme jde, a mnoha zpusoby.... )
debatujeme jak to tam ma reseny konkretne on, resp. ze to muze nebo nemusi to byt udelane i zpusobem kterym to prepnout za behu motoru nepujde nepujde (napriklad jak jsem uvedl pokud by treba elektronika jednotky nacitala nejaky "setup" pouze pri zapnuti ...i kdyz je to dost nepravdepodobne) ono cim jednodussi zapojeni/stroj tim je to pravdepodobnejsi ze cokoliv prepinat a menit behem provozu pujde
no nevim, prijde ti ten tvuj dlouhej odstavec o tom jakymi zpusoby to muze byt reseny, ze se tyka konkretne tehle motorky?
Naposledy editováno 11.10.2019 14:49:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) změna výkonu ( konektor oblouku zážehu)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) změna výkonu ( konektor oblouku zážehu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) změna výkonu ( konektor oblouku zážehu)
kerut píše: assassin> schema v ruce nikdo nemame zejo,.. muzem hypoteticky diskutovat pet stran ale dokud to nezkusi, stejne se nic kloudnyho nedozvi...
ty muzes hypoteticky diskutovat, ja mam manual k vetsine KTM z te doby (je tam schema) mam stejnou KTM, jen o roko novejsi (ikdyz je to tam trochu jinak resene kvuli FI) a mel jsem 2013 "KTM" s karbcem ktera to mela resene stejne .... mam to v praxi vyzkousene, ale to ty neuznavas....
novej píše: David8888> Mám WR450 a můžu to dělat za jízdy, syn má HQ a musí zastavit. Nevím důvody a myslím že to není jen o předstihu, ale pro něco to bude.
na jaky HQV musi zastavit? ja mam KTM a HQV a da se to prepinat na riditkach kdykoliv...
prepnes vypinac a jednotka si prehodi rezim potom co jede motor chvili na volnobeh, nebo ho znova nastartujes. poskozeni pri prepnuti v behu nehrozi a neni nutne ho prepinat po zhasnuti motoru. ale to je FI verze. resime tu karbec. jo a u KTM/HQV to resi jen predstih ... palivo ne
to s tim volnobehem, restartem rika manual u tech FI verzi, ale ono to u EU verze nejspis stejne nic nedela. KTM v tom ma totalni bordel
Naposledy editováno 11.10.2019 15:22:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) změna výkonu ( konektor oblouku zážehu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) změna výkonu ( konektor oblouku zážehu)
kerut píše: assassin> pockej, co a kde zas neuznavam ? to jsi prejel na nejakej mod kde se hadas i kdyz se s tebou nikdo o nicem nehada ?
mno napises elaborat, co jak jde teoreticky resit a pak napises, ze tu neresime teorii,ale konkretne tuhle moto...
treba teorie o nacitani setupu po zapnuti - ta motorka je zapla porad, nema klicek ...
U FI to meni taky predstih. ono co tam taky menit - misto spravne smesi jezdit schvalne na chudou/bohatou?
Naposledy editováno 11.10.2019 15:39:37
ad zapla furt, pokud to nema baterku pak samozrejme chapu... pokud to baterku ma tak je nesmysl nechavat zapnuty CDI kdyz zere (jsou to mA ale i to staci)
ad startovaci sekvence, u elektroniky naprosto bezna vec, po zapnuti nactes periferie a pokud se tyto nemaji menit behem provozu(a vzhledem k tomu ze vypinac vytazeny nema, tak je otazka jak je to obvodove resene.. a vhledem k tomu ze nejsem jasnovidec tak sií na takovou otazku direktne od klavesnice odpovedet netroufam) dalsi zmeny na vstupech neresi...
ad smes.. super, tak kdyz se chces hadat tak popis co je "spravna smes" ehmmm... a pokud se hadat nechces tak si muzem udelat kafe a pokracovat dal v nejake smysluplne cinnosti
2 reakcí na tento příspěvek změna výkonu ( konektor oblouku zážehu)
ad spravna smes - tak naopak, jakou smes by podle tebe mel prepinat ten prepinac map a proc?
ja na jedne prepinac vytazeny mam a na druhe ne. byl v priplatkove vybave a HQV jakozto drazsi verze KTMky ho ma v serii...
zhruba nekde v polovicce odstavce jsi trefil hrebicek na hlavicku... on se nejspis ptal nekoho kdo to ma vyzkousene nebo vi jak je to tam zapojene
nevim o motorce, ktera by palivovejma mapama prepinala ruzne palivove mapy - ze treba na rain je mapa bohatsi nebo chudsi nez na sport atd... ale necham se klidne poucit...
Naposledy editováno 11.10.2019 17:03:14