Po všemožném zkoumání jsem zjistil, že když odpojím u řadičky ukostření kontrolky neutrálu, otáčky klesnou na normál. Takže po ohřátí motorky se mě někde ztrácí kostra - takže nějaký vysoký přechodový odpor - jenže nemohu najít kde. Už několikrát všechny svorkovnice na motorce rozpojeny, prostříkány, očištěny............a po chvilce se závada opakuje znovu. Takže když to vystoupá, vytáhnu konektor a jezdím bez kontrolky neutrálu. (Mám naštěstí ukazatel zařazené rychlosti)
Když mám zařazeno ale vymačklou spojku, otáčky OK. Když vyřadím a rozsvítí se kontrolka neutrálu, postupně pozvolna vystoupají na cca 2000 - 2500ot/min............a je potom problém znovu zařadit.
U Triumpha je volnoběh řešený obtokem klapek, které jsou zcela zavřené, a vzduch pro volnoběh otevírá krokový motorek...................pokud to máš stále, tak zkusit diagnostikou motorek zkalibrovat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Po zimě nejde nastartovat Triumph Rocket III Classic | RocketPája | 23 | 8.5.2023 v 17:32 pizda |
Stupačky na triumph rocket 3 2005 Triumph Rocket III Classic | Triumph_vincek | 0 | 17.5.2022 v 20:20 Triumph_vincek |
Triumph rocket classic Triumph Rocket III Classic | Ludo444 | 6 | 29.10.2021 v 20:29 Ludo444 |
Manuál Triumph Rocket III Classic | Erperak | 4 | 10.11.2020 v 22:48 Mrtvolkar |
Nefunkční blinkr Triumph Rocket III Classic | Marabara | 7 | 2.10.2020 v 21:42 Marabara |