Mladá budu asi pořizovat novější stroj. Je to baba, prd se v tom vyzná, cit a sluch pro motor vůbec žádný, takže vysvětlovat jí jak startovat, kdy přidat plyn a do kdy držet sytič je prostě zbytečné. Potřebuju něco, co nastartuje a ono to jede, tam zastaví a to je vše. Bez toho, aby hlídala sytič, otevření a zavření benzínu atd. Prostě něco naprosto blbuvzdorného.
Když už to chci pořizovat, tak bych se rád vyhnul různým čínským potvorám. Problém je v tom, že je jich tolik, že už to není rarita, ale spíš standart a prd vím, jestli je to zaběhlá firma (třeba Kenway), nebo je jich prostě jen na trhu mraky.
Možná bych raději i 4T, od tchána jsme měli jednou půjčený skoro nový Yamaha 2T a taky to bylo občas na infarkt to nastartovat. Zase nevím, jestli ty 4T nejsou slabší, náchylnější obecně k poruchám atd.
Může prosím někdo poradit, jestli jít do 2T nebo 4T a po jaké značce se případně dívat?
Samozřejmě budu kupovat něco ojetého. Já se nezmohl na novou motorku, tak jí nebudu k cestě do školy kupovat funglovku
1 reakcí na tento příspěvek Jakou 50 2T vs 4T
Obecne nevim jak tezka je tvoje mlada, ale 80 realnych by to s ni melo dat v serii na rovince i do mirnejsich kopcu. Z kopce to da pres 100. Sportovni variator a street vyfuk a pojede to urcite 90 minimalne. V serii spotreba ja cca 2,8l/100km plus olej cca 1 litr na 1000km - 1200km
Yamaha od tchana to se mozna nestaral, protoze jinak by nebyl problem se startovanim a stari na to nema vliv.
U me Gilery je vse puvodni krome valecku samozrejme a reminku pumpy (Edit: a priruby karburatoru, ale ta je za 249 a ne za 4000 a podobne jak na moto ).
Gilera Runner, Yamaha Aerox, Piaggion NRG, Aprilia SR - vsechno vodou chlazene, automaticke sytice, proste se jen nastartuje a odjede. ALE pozor na vysku, tyhle skutry maji pomerne vysoke sedlo a pro prcky to uplne neni minimalne ta Gilera, ale zvladnou to rychle vzhledem k tomu ze to vazi jen cca 90kg
Peugeot e-Ludix vubec, to spise Peugeot Trekker. Jinak Peugeoty pomerne drahe dily.
Naposledy editováno 03.08.2020 19:10:30
Spise aby nemela psychicky blok se ukazovat nekde na skutru
Díky za tipy, jel jsem jen podle inzerce, co mě připadali známé značky a rozumné ceně.
1 reakcí na tento příspěvek Jakou 50 2T vs 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 50 2T vs 4T
1 reakcí na tento příspěvek Jakou 50 2T vs 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou 50 2T vs 4T
Kohlstein píše: krokoš> U skútrů to možná nějak vyřešili, ale honění studeného dvoutaktu s vodním chlazením hrozí zadřením motoru. Vzduchem chlazený válec se ohřívá rychleji, tomu můžeš dát za uši hned, jak se po nastartování trošku ustálí chod motoru.
Já mám zkušenost s ohřátím vodou chlazeného dvoutaktu opačnou - po 1 km už má 50 stupňů a pracovní teplota je 55 stupňů, při které je už otevřený termostat. Přes 60 se nedostane ani ve vedrech.
puffybodie píše: V 50ccm byl nejlepsi skutr Gilera Runner 50 (ten i mam ). Na ty cinske parodie ala Keeway a dalsi zapomen, ten Ital v 50ccm jede lip nez cinan v 125ccm. Mrkni na Scootland treba kolik je na to dilu kdyby jsi z toho chtel delat raketu.
Obecne nevim jak tezka je tvoje mlada, ale 80 realnych by to s ni melo dat v serii na rovince i do mirnejsich kopcu. Z kopce to da pres 100. Sportovni variator a street vyfuk a pojede to urcite 90 minimalne. V serii spotreba ja cca 2,8l/100km plus olej cca 1 litr na 1000km - 1200km
Yamaha od tchana to se mozna nestaral, protoze jinak by nebyl problem se startovanim a stari na to nema vliv.
U me Gilery je vse puvodni krome valecku samozrejme a reminku pumpy (Edit: a priruby karburatoru, ale ta je za 249 a ne za 4000 a podobne jak na moto ).
Gilera Runner, Yamaha Aerox, Piaggion NRG, Aprilia SR - vsechno vodou chlazene, automaticke sytice, proste se jen nastartuje a odjede. ALE pozor na vysku, tyhle skutry maji pomerne vysoke sedlo a pro prcky to uplne neni minimalne ta Gilera, ale zvladnou to rychle vzhledem k tomu ze to vazi jen cca 90kg
Peugeot e-Ludix vubec, to spise Peugeot Trekker. Jinak Peugeoty pomerne drahe dily.
některá Tvá tvrzení jsou hodně odvážná...třeba ty o realnych rychlostech a k tomu ta spotřeba
nicméně ano, skutra jedině s motorem minarelli , nebo pijádžo, pežoty nebrat a vlastně nic co nemá ty dva motory dříve zminované
Nebo jinak, který:
Piagino NGR 50 2006
Piagino NGR 50 Power 2005 (netuším, jestli je rozdíl, nebo jen inzerent "přidává")
Gilera Runner SP 50 (kit 70) - vodník, karbec, ale zase nejvíc najeto (údajně 22t
Aprilia SR50 - a teď, dělali se i verze s karbecem (kolem roku 2003)?
Malaguti F15 (ale zase 1998 - prý po doložitelném servisu)
Nechci plevelit fotkama, protože stejně otázka jak to bude vypadat na místě, spíš pomoc s výběrem tipu.
O tom Ditechu jsem teď studoval a zase mě to přeházelo výběr
Naposledy editováno 07.08.2020 13:29:50
Prvni SR má minarelli vertical vzduch, pak minarelli horizontal vzduch ale i voda, pak ty Morini a nakonec pijadža...
Aby toho nebylo málo, tak ty minarellky měly ještě 3 druhy převodovek, tu nejpomalejší mělo SR www vzduch a nejrychlejší zase Aerox, tu střední Rally
Naposledy editováno 07.08.2020 13:34:52
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivovy podtlakovy ventil Gilera Runner 50 | Petr17246 | 1 | 1.10.2023 v 19:30 udinar |
hledá se servis dvoutaktů Západní Č... Aprilia SR 50 R | Sallen | 6 | 7.11.2022 v 15:47 ja1 |
Aprilia SR 50 R - posouzení nabídky Aprilia SR 50 R | Sallen | 18 | 7.9.2022 v 14:41 mRKEF |
Problém na úřadě - dovoz z Rakouska... Aprilia SR 50 R | krtek7 | 10 | 16.6.2020 v 17:45 mariano |
Gilerra Runner 50 SP vs Aprilia SR 50 R Gilera Runner 125, Aprilia SR 50 R, Gilera Runner 50 SP | Hany13 | 12 | 27.5.2020 v 07:49 puffybodie |