niní používám T-MAX a jsem maximálně nespokojený, neustálé odpojování a následné marné pokusy o spárování nejen s telefonem ale i mezi sebou řidič vs spolujezdec, nervově nezvládám, proto chci koupit jiné, bez rádia, ovládání hudby a pod. zbytečností, pouze příjem hovoru a komunikace mezi sebou. Hlavně při vypnutí a zapnutí, bez nutnosti opětovného složitého párování.
Díky
1 reakcí na tento příspěvek intercom
Naposledy editováno 22.01.2021 18:58:06
3 reakcí na tento příspěvek intercom
Naposledy editováno 24.01.2021 07:21:24
1 reakcí na tento příspěvek intercom
3 reakcí na tento příspěvek intercom
Chtěl bych, překvapivě, interkom. Úplně jednoduchý, jediný požadavek je komunikace se spolujezdcem. Nic víc, žádný telefony, hudba, navigace, párování s dalšíma jezdcema - nic. Dosah půl kilometru je taky zbytečný (to snad jedině, že by mi žena za jízdy spadla ).
Cena tak kolem třech tisíc. Teda za pár, ne za jednu stanici.
Je něco takovýho?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) intercom
https://www.aliexpre...02_,searchweb201603_
má to BT 4.1, zpětně kompatibilní s nižšími BT, páruje se se vším, kupoval jsem jeden kus za necelý litr i s náhradním mikrofonem a sluchátky...dokonce jsem se spároval i se stařičkým Interphone , který má ještě BT 2.0 nebo starší...akorát se pokaždé když se z něj volá od mé číny odpojí...čína nastavení drží...V manuálu je přímo uvedeno, že je zpětně kompatibilní i se staršími BT...
v novější přilbě mám cardo s BT 4.0, nechce se spojit se starým interphone s BT 2.0, s novějšími výrobky s BT 4.0 v pohodě,bez problémů se páruje i s jakoukoliv čínou...stojí trochu víc, má lepší zvuk, delší výdrž baterky, ovládání hlasem atd, dá se ovládat i programovat nebo nastavovat z chytrého mobilu ale k využití jeho přednosti- DMC sítě, která má větší dosah než BT protože pracuje na jiném principu je nutná skupina alespoň 3 a více jezdců...
Naposledy editováno 25.01.2021 14:07:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) intercom
titus píše: Za chvíli se tu budou mydlit Interphoňáci ze senou
Tyo peklo zamrzlo, oni fakt udělali společnou alianci.
Já bych asi radši připlatil a bral něco od těchto dvou, nejde jen o ten výrobek samotnej, ale ta jistota, že na to i za x let budou náhradní díly, FW atd. Dovedu si představit že takovej interkom můžeš mít i 10 let. Pokud něco kupuju na tak dlouhou dobu, asi bych neřešil, jestli je to za 3 nebo za 6 tisíc.
foxdive píše: Sena sou bohužel předražené krámy stejně jak prilby schubert do kterých se montuje
Schubert je drahej,ale nedám na něj dopustit . Zato ten krám od seny co schubert nabízí pod označením SC1- tak tak nějak vypadá peklo na zemi.
vyrval jsem to celé ze dvou škopků a namísto toho tam šel Interphone Avant a mám pokoj
filipes píše: Já bych asi radši připlatil a bral něco od těchto dvou, nejde jen o ten výrobek samotnej, ale ta jistota, že na to i za x let budou náhradní díly, FW atd.
To tá čína sa ani neoplatí opravovať, vyhodíš a kúpiš si novú.Inak Interphone a Sena majú alianciu, uvidíme, ako to bude potom kompatibilné s Cardom.
filipes píše: Tyo peklo zamrzlo, oni fakt udělali společnou alianci.
Já bych asi radši připlatil a bral něco od těchto dvou, nejde jen o ten výrobek samotnej, ale ta jistota, že na to i za x let budou náhradní díly, FW atd. Dovedu si představit že takovej interkom můžeš mít i 10 let. Pokud něco kupuju na tak dlouhou dobu, asi bych neřešil, jestli je to za 3 nebo za 6 tisíc.
Já mám 4 roky Interphona Tour a nemůžu si stěžovat. Ta výdrž baterky je neskutečná.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) intercom
sardel píše: Dobrá, zkusím se taky přiživit na tomhle tématu.
Chtěl bych, překvapivě, interkom. Úplně jednoduchý, jediný požadavek je komunikace se spolujezdcem. Nic víc, žádný telefony, hudba, navigace, párování s dalšíma jezdcema - nic. Dosah půl kilometru je taky zbytečný (to snad jedině, že by mi žena za jízdy spadla ).
Cena tak kolem třech tisíc. Teda za pár, ne za jednu stanici.
Je něco takovýho?
Shape ..., ale radeji bych teda priplatit alespon za EDGE ..
Jen aby sis tu ale za pul roku nestezoval, ze si zena odskoci a uz s ni ztracis spojeni a na pumpe nevis jakou cokoladu ji koupit, protoze se ztratilo spojeni a jak to udelat, kdyz s vami zacal jezdit dalsi par a chces konferenci...
..nebo pak čínu, ale tu já doporučovat nebudu, i když jsem dvě různý sady vyzkoušel. Za mě je to dost loterie.
Edit: Teda Tvému zadání dneska asi žádný interkom neodpovídá, protože mají i ty nechtěný funkce. Možná nějaký drátový. Ale to už je dneska blbost se vázat nějakými dráty.
Naposledy editováno 25.01.2021 18:58:30
a tydle dva jako nejsou čína? mě to nějak přijde všecno na jedno brdo. i to z alíka, co sem dával africa... jakej je v tom rozdíl? dyk u všeho píšou to samý...
to "shape" by se aspoň mělo i s dopravou vejít do stanovenýho rozpočtu...
furt nějak nevím, co by mi přinesl dvoj až trojnásobně dražší výrobek. navíc, zas takový cestovatelé nejsme... a co se týče "aftersales" - docela by mě zajímalo, jaký má kdo zkušenosti u těch drahejch značkovejch... vzhledem k tomu, jak se dneska všechno (ne)opravuje. a k dyž už, tak za kolik...
"nechtěný" funkce, pokud se mi nebudou vnucovat, nebo dokonce podmínkou fungování (třeba jako nutnost smártfounu), jsou mi právě volný. osobně bych klidně bral i ten dráťák, ale je mi jasný, že to už jsem na dnešní poměry extrémní konzerva!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) intercom
sardel píše: Dobrá, zkusím se taky přiživit na tomhle tématu.
Chtěl bych, překvapivě, interkom. Úplně jednoduchý, jediný požadavek je komunikace se spolujezdcem. Nic víc, žádný telefony, hudba, navigace, párování s dalšíma jezdcema - nic. Dosah půl kilometru je taky zbytečný (to snad jedině, že by mi žena za jízdy spadla ).
Cena tak kolem třech tisíc. Teda za pár, ne za jednu stanici.
Je něco takovýho?
Pokud skutečně platí, že to chceš jen na komunkaci se spolujezdcem, tak stačí něco z Ali. Já mám třeba toto: https://www.aliexpr...1.0.0.27424c4dAWywjG . Jezdil jsem s tím loni od srpna.
Moje postřehy.
1/ spárování se spolujezdcem OK, komunikace do určité rychlosti/hluku také OK. Záleží na přilbách. Spárování se třemi a více lidmi nemám zkušenost.
2/ Výdrž naprosto skvělá. Nejdelší cesta v jednom s připojením k mobilu byla 410km/ 9 hodin s pauzami. S baťůžkem 200km s připojením k mobilu i k baťůžku. Pak následovaly další kratší jízdy než jsem dobíjel.
3/ Příjmání hovorů je automaticky snad po třetím vyzvánění. Komunikace při hovoru v pohodě. Podle přilby a rychlosti.
4/ Poslouchání hudby v pohodě. Samozřejmě to není KOSS. (Uvažuji o přeletování na staré Kossy)
5/ Poslouchání pokynů přez Bluetooth z navigace v mobilu je tristní. Zkoušel jsem třikrát a nedá se podle toho jezdit. Obzvlášť pokud by jsi chtěl poslouchat jen příkazy a nesledovat displej. Pokyny přicházejí často pozdě. Myslím tím, že člověk uslyší necelý příkaz, pár slov, konec slova atd. Myslel jsem si, že je to chyba komunikátoru, ale zkusil jsem to i ve své Scale přes bluetooth a dělá to podobně. Pokud je to po kabelu, tak je to OK. Otázkou zůstává kde je chyba. Jestli v aplikaci Mapy.cz nebo v mobilu. Až začnu jezdit na jaře, tak ještě zkusím možná Waze či Here, jestli pokyny budou OK. Uvažuji o dopojení/přiletování jacku 3.5 ke sluchátkům na připojení mobilu kablíkem při použití navigace. Kablík by mi za jízdy nevadil, mám tak připojenou i kameru na bradě přilby.
Za sebe můžu doporučit s ohledem k tvým požadavkům. Ovládání hlasitosti díky malinkým čudlíkům nic moc, ale dá se zvyknout. Líbílo by se mi to mít na řídítkách.
Naposledy editováno 25.01.2021 19:48:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) intercom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) intercom
2 reakcí na tento příspěvek intercom
sardel píše: stm01> jo, tohle vypadá rozumně. dík za recenzi. mobil mě nezajímá (hele, to fakt máte takovou obsedantní potřebu telefonovat za jízdy???), navigaci jedu waze na starým manželky hujaveji, stačí mi obraz, zvuk nepotřebuju. , místo hudby poslouchám motor. cédéčko si pustím až v klidu domova.
Ty Interphone, co jsem postnul ja jsou nemecky - teda mozna taky vyrobeny v cine, ale prodavany, jako nemecky interkomy. Jak rikam. Mel jsem dve ciny (jednu stale vozi muj kluk) a ted ma Interphone a nelituju zmeny. Ale mam to prednostne na komunikaci dvou motorek a tam se prave casto stava to, ze se vzdali, rozpoji se spojeni a pak zase za zatackou se to spoji.
Jinak V6 z ciny bylo dobry, ale odesly mi vstupy na mikrofon. M6 z ciny sice furt funguje (to je ten, co vozi syn), ale blbne hlasitost a potlacovani okolniho hluku. Obcas je to super, obcas to nesmyslne utlumi i hovor.
S Interphonem zatim (tuk, tuk do dreva) nebyl problem. Proto Ti to doporucuju. A co se tyka tech dalsich funkci, to uz je na kazdem. Me prijde naparovany telefon, jako dobry bezpecnostni prvek. Az budu nekde lezet s prerazenejma zadama, tak mozna lepe dosahnu na knoflik na helme, nez lovit telefon nekde z baglu. A trreba toto me fakt stvalo na te V6 z ciny, ktera automaticky prijimala hovor. M6 uz to nedelala.
Moje rada zni, proste neco zkus a za rok budes chtrejsi, Zase tolik penez za cinu to neni. A interphone je sice drazsi, ale asi se za rok da v pohode prodat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) intercom
sardel píše: Máte někdo zkušenost s interkomem vestavěným rovnou do helmy? Pokukuju i po nový helmě a vypadlo na mě tohle Je to velká blbost?
Zkusenost nemam, jen podotknu, ze cena 5 tisic za skopek a interkom je cena, kterou vetsinou zaplatis bud jen za skopek, jen za interkom. Nekde to asi osizeny bude...nebo to je zazrak, na ktery vsichni cekame..
Edit: Marne jsem se snzil z popisu vycit, jestli to jen zneuziva znacku výrobce interkomu Sena, nebo to fakt ma Senu zabudovanou..
Naposledy editováno 26.01.2021 11:12:41