S původní hlavou obvykle dost naroste komprese a musí se jezdit na víceoktanovej benzín, aby to nedetonovalo.
Nevím, jak to má Yamaha, ale na GY4 (původně Honda, dneska to má půl číny) se třeba u big bore kitů nad 170cc musely upravovat kartery, aby tam větší vložka válce zapadla.
2 reakcí na tento příspěvek Válec Malossi I-Tech 183cc pro Yamaha, MBK 125ie 4T
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Válec Malossi I-Tech 183cc pro Yamaha, MBK 125ie 4T
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
brzdové páčky Xmax 125 (2014) Yamaha X-max 125 | sirgeorge | 7 | 3.9.2024 v 18:32 Kohlstein |
Yamaha xmax 125 olej do variátoru Yamaha X-max 125 | Maper42 | 2 | 30.8.2024 v 14:03 Krautkopf |
Trvale svítící klíček (imo) i během... Yamaha X-max 125 | Hyncic | 5 | 20.8.2024 v 17:22 Hyncic |
Yamaha x-city (xmax) 125 - hluk od ... Yamaha X-max 125, Yamaha X-City 125 | Pravda605 | 2 | 31.5.2023 v 17:13 Maseeer |
Piaggio X10 125 vs Yamaha Xmax 125 Yamaha X-max 125, Piaggio X10 125 | InfernoBrno | 0 | 6.4.2023 v 16:29 InfernoBrno |