2 reakcí na tento příspěvek Tlumiče Andreani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumiče Andreani
Vetsina těchto doplňku neni homologovana a ono ti to stejne v CR ani obvykle nezapisou do TP…
Tohke je asi posledni vec co by me trápila (mam na sve moto vnitrky vidlic od Ktech)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumiče Andreani
assassin píše: To ze jsou Andreani levne ma svuj duvod. U rozpoctovek ala mt07 jsou tyhle kartridze znatelným zlepšením, prestoze moc nefunguji, protoze oem reseni je tragické. U WP uz je otazka, jestli vubec přinesou neco navic proti sérii - nemam osobni zkušenost s tlumicema u 890, ale pokud to WP nejak zasadne neojebali tak by mohlo stacit je jen poladit podle konkrétních pozadavku.
Ja tomu teda prdlajs rozumim, ale kdyz byl Svart u Vangelase (a Svart ma plne stavitelne WP - podle me jako to Rko), tak to Vangelas odzkousel a prohlasil, ze ten rozsah stelovani je tak malej, ze bude lepsi do toho hodit treba i ty Andreani. Jenom posilam dal, co jsem nakoupil. Pro nas to tehdy skoncilo tim, ze jsme objednali Ohlins. Jenze kdyz to mel Vangelas namontovat, tak zjistil, ze tam ty Ohlinsy nesedi a musi to jeste poresit. A tim to usnulo..
1 reakcí na tento příspěvek Tlumiče Andreani
Naposledy editováno 12.01.2024 12:39:16
1 reakcí na tento příspěvek Tlumiče Andreani
2) Nejsem sám, kdo měl s ASA tlumiči problém. Znám člověka, co je koupil přes wrs.it a měl stejné potíže. Pravděpodobně se jedná o konstrukční chybu u andreani, dvě sady tlumičů v různou dobu a obě sady měly stejný problém.
3) Nyní mám Öhlins TTX EC, servisuju u Halbicha
FrancisR píše: DrDNA01> 1) V katalogu Öhlins tlumiče nebyly, proto nebyly objednané u Halbich.
2) Nejsem sám, kdo měl s ASA tlumiči problém. Znám člověka, co je koupil přes wrs.it a měl stejné potíže. Pravděpodobně se jedná o konstrukční chybu u andreani, dvě sady tlumičů v různou dobu a obě sady měly stejný problém.
3) Nyní mám Öhlins TTX EC, servisuju u Halbicha
FrancisR píše: S Andreani a jejich prodejcem mám nepěkný zážitek, viz odkaz . Andreani je dodavatel pro Öhlins a některé produkty prodává sám, s "tichým souhlasem" Öhlins, např. mnou koupené Öhlins ASA (náhrada za originální ESA pro BMW), které v katalogu Öhlins uvedené nejsou.
Hmmm, solidní zkušenost s prodejcem. Naštěstí vše dobře dopadlo. Člověk si myslí, že koupí Ohlins, ale v podstatě to Ohlins není a ještě špatně fungují.
DrDNA01 píše: Ja tomu teda prdlajs rozumim, ale kdyz byl Svart u Vangelase (a Svart ma plne stavitelne WP - podle me jako to Rko), tak to Vangelas odzkousel a prohlasil, ze ten rozsah stelovani je tak malej, ze bude lepsi do toho hodit treba i ty Andreani. Jenom posilam dal, co jsem nakoupil. Pro nas to tehdy skoncilo tim, ze jsme objednali Ohlins. Jenze kdyz to mel Vangelas namontovat, tak zjistil, ze tam ty Ohlinsy nesedi a musi to jeste poresit. A tim to usnulo..
Nedokazu posoudit… otazka je, jak k tomu zaveru dosel a jestli je potreba mit roszah stelovani vetsi…
Bez vidlic na brzde je to spis dojmologie, ale vangelas nejspis umi, takze to mozna na brzde i mel…
1 reakcí na tento příspěvek Tlumiče Andreani
Mám na biku asi jiný tlumiče než jsou na tvém ale tak třeba ti to pomůže ?
V čr posílám k Tommy suspensions.
Klučina poradí po telefonu, naladí, otestuje a pošle ti to.
Poslal mi vidlice i s ruznýma grafama jak to chodí při testování.
Ve švédsku sem řešil problém že na některý věci to bylo moc soft a poradil mi po telefonu co kde pootočit a fungovalo to skvěle.
Můžu jedině doporučit.
Před pár lety mi ve švédsku ladil tlumiče borec co dělá přímo adreani, netuším co s tím dělal za zázraky ale nenadchlo mě to.
To jen má zkušenost s WP a s laděním tlumičů chce to ale najít někoho kdo ví co dělá a je ochotný ti poradit i víc řešení.
Ps: ladění sice něco stojí ale pak je z toho uplně jiná motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumiče Andreani
Na vetsine vidlic nejde ladit - z pohledu uzivatele - nic jineho nez low spees obvody, komprese/odskok a tam zas neni potreba mit nejakej brutalni rozsah nastaveni, protoze tyhle lowspeed obvody ovlivnuji jen urcitou cast chovani. Dukezitejsi jsou hi-speed tlumici obvody, coz jsou ty zname "stromecky" podlozek a to vetsina lidi doma nepresklada… a tohle maji stejne i ostatni vidlice, vyjimek je malo a a nejsou to OEM reseni…
Ja mel jeste nedavno doma tri ruzne konstrukce WP vidlic, dvoukomory, 4cs ctyrkomory a vzduchovou AER.. kazda se chova jinak.
A to jsou jeste dalsi vidlice od WP ktere se zasadne odlisuji chovanim, Xplor na novych endurech nebo Xact ktere maji konstrukcne odlisne ventily - cone valve, ktere patri za etalon ve sve tride…
Naposledy editováno 14.01.2024 00:41:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tlumiče Andreani
Já tím jen chtěl napsat něco co sem asi nedokázal popsat.
Jezdil sem 20let DH na kolech do toho sem dělal i servis kol a tlumičů fox a rockshox.
Tak tlumiče na motorkách sice ladit neumím ale vím aspoň přibližně co chci aby to dělalo. (Tím nesrovnávám mtb tlumiče s těma moto)
Proto sem psal že ty WP když se poladí tak je to super funkční věc
Mě ladil 4cs které jsou podle ruzných webů shit ale s pár drobnýma tuning dílama to nebyl vůbec špatný podvozek.
Teď xplor taky po tuningu uplně jiný podvozek a taky to chtělo jen pár úprav.
Kolem začátku března bych měl mít hotový uplně komplet postavený sx podvozek (za hodně zlatých) a na ten sem strašně moc zvědavý a doufám že mi to zase o kousek pomůzme k zlepšení
Ale nemůžu a nechci se srovnávat s tebou protože máš mnohem víc zkušeností a naopak já rád čerpám info od zkušenějších
Jaký pocit si měl ze supermota s tím sníženým podvozkem ? Já měl doma ktmku s tím nižším podvozkem a hrozně mě to překvapilo
Po nekolika sezonach jsem ale dosel k tomu, ze nejsem takovej pilot abych ocenil rozdil - tzn, cejtim, ze se ruzne podvozky chovaji jinak, ale nemuzu rict, kterej je lepsi, protoze na cas jedu na obou stejne.
Na starsim motardu postavenem z FC 2014 jsem mel upravene dvoukomory, snizene, oruziny na moji hmotnost a stromecky preskladane na supermoto na moji hmotnost podle andreaniho (byl jsem u mladeho andreaniho na skoleni, sympatickej typek a pro moji soukromou motorku mi poskytl jejich know-how/data)
Vidlice chodila suprove a nechal jsem si ji s tim, ze ji prendam na novejsi FS. Vidlice z FS ma ale rovnou patky na radialni brzdic, ty dvoukomory jsem mel s redukci, ta redukce se mi nelibi a preskladat to tak aby dvoukomry mely radialni uchyt brzdy bylo moc komplikovane.
Na FS mam upravene seriove vzduchove (fouka se pozitivka a negativka zvlast) a maji i na moji hmotnost upravene stromecky v tlumici… pocitove ta vidlice ve srovnani se starou dvoukomorou nechodi, "pridrenej" chod, vyrazny moment odtrzeni do zvdihu… ale jedu na te vidlici stejne casy jako na te stare… takze jsem to prestal resit
Maly okruh je misto kde na podvozku podle me az tolik nezalezi, minimalne na urovni co ja jedu. Rychlici podvozkem resi hlavne vydrz pneumatik, tzn, ne ze by na lepsim podvozku jeli rychleji, ale vydrzi jim guma celou rozjizdku
Za me jsou mtb vidlice konstrukcne dal nez ty u motorek, motokrosove jsou srovnatelne…
Ja snad letos konecne potrenuju neco na mx - mam ted dve motorky s odlisnym podvozkem, starou ktm s dvoukomorama a na druhe jsou KYB ktere ted jsou vychvalovane jako nejlepsi OEM vidlice… tak uvidim, jestli neco poznam kdyz budu mit prime srovnani a vezmu si na trat obe motorky…
Na motardu je ten podvozek tak brutalne pretlumenej, ze v provozu se na tom neda jezdit, kdybys prejel retarder v sede, slisuje ti to vsechny obratle do sebe… treba v myte na vyjezdu z tereni sekce je roleta, tam jedes napul v sede napul ve stupackach a druhej den me boli prdel, jak te naklepe sedacka … jak kdyby ti narezala nejaka domina
Naposledy editováno 14.01.2024 13:02:08
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 7 | 13.9.2024 v 18:41 Pedl |
KTM 890 adventure/r Vadné vačky [1, 2] KTM 890 Adventure R, KTM 890 Adventure | konva158 | 37 | 2.9.2024 v 09:17 MedWed |
Pneumatiky KTM 890 Adventure R, KTM 890 Adventure | Davelc2 | 12 | 30.7.2024 v 13:13 nippon72 |
Erzberg Hammer KTM 890 Adventure R, KTM 890 Adventure | Kohlstein | 8 | 18.7.2024 v 23:38 Kohlstein |
Aerodynamika- cestovní moto [1, 2] KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 41 | 11.7.2024 v 19:43 JAVR |