Tak jak to teda je?
Jo, ještě se na mě tvářila jak na debila,když sem jí tam začal vyprávět že jim to jede 150de na jedničku... :D
No co vám budu povídat, sbalil jsem se a šel jsem se za roh vybrečet lol lol lol
Je to o něčem jiným, nedá se říct jede/nejede. Jede to jinak. Zvlášť dvoutakty.
Myslím, že oni by byli posraný po přesednutí na 2T 250 stejně jako ty na "erjednapyčo"
Naposledy editováno 24.04.2008 20:01:22
Samozřejmě, že tobě to nepojede 250 +, ale co se týče 2T ostrého motoru a lehké hmotnosti, není nic agresivnějšího.
A je všeobecně známo, že v zatáčkách na okreskách kolikrát endurista vyškolí silničáře...
To je, jako bych se hádal, co má větší průjezdnost, jestli Traktor, nebo moje Audi quattro.
Že se vůbec vzrušuješ nad takovýma blbostma
Taky mi chytrák cpal, že DRko je mrtvola, tak jsem mu nabídl, ať přijde o víkendu zajezdit a to se mu už moc nechtělo....prostě verbální odborníci, kteří dělají jako kdyby řídili raketoplán, kašlat na ně.
Jinak nějak to extra neřešim, ale podivilo mě to, protože jsem na to měl doteď jinej názor... Takže jenom dotaz jestli mlela sračky nebo ne :) Abych potom nešířil takový bludy dál :\
hAjPR>Martin Holík> oni jsou silničáři vůbec takoví zvláštní...tak nějak pohrdají vším ostatním. Terén je "něco méně" prostě.
Já ničím nepohrdám.. já krosaře obdivuju bo já bych se na tom zabil... to sem si řikal že ta 6RR má docela zátah ale ta kroska byla něco neskutečnyho
na přednášce ve škole se dívám na fotky motek z kterých sem vybíral: několik SV650s a Fazerů + moje bývalé GS500e -jak uviděla SVčko prohlásila jestli tam nemám neco lepšího že má motorky moc ráda ale krosky sa jí nelíbí
Tak sem se namyšlené motorkářce vysmál a dál to neřešil
R1 atd jedou samozřejmě řádově víc, ale na hladký prostorný silnici to tak nevynikne jako 100 km/h na úzký hrbolatý cestičce
Edit:
Jinak z toho co tu psal Vespa je jasný co vede - poměr váha/výkon je u sportu víc než dvojnásobnej, tak nevidim důvod proč by to netahalo víc
Naposledy editováno 24.04.2008 21:21:42
Jezi>Miras87> Tohle je myslim jenom vo nastavení přívěry a poměru kolečko rozeta.
Edit:
Jinak z toho co tu psal Vespa je jasný co vede - poměr váha/výkon je u sportu víc než dvojnásobnej, tak nevidim důvod proč by to netahalo víc
kdyby byly stejně zpřevodovaný tak supersport potáhne líp no...ale to nejsou
kazda motka je na uplne neco jineho...vlastne pomer vaha / vykon uz je davno u silnic 1:1 a min ze? to kroska ani nema...vezmeme cca 60k u krosky(vic asi tezko) a cca 95kg...asi jde fakt o ten prevod
nelze to takhle úplně srovnat, bo sport má lepší aerodynamiku